טוען...

החלטה מתאריך 09/10/13 שניתנה ע"י נבילה דלה מוסא

נבילה דלה מוסא09/10/2013

בפני כב' השופטת נבילה דלה מוסא

התובע:

מינהל מקרקעי ישראל חיפה

נגד

הנתבעים:

1. סלמאן רחאל

2. עלא רחאל

3. גאזיה רחאל

<#1#>

נוכחים:

מטעם התובע: עו"ד פלג

מטעם הנתבעים: עו"ד נוג'ידאת

פרוטוקול

עו"ד פלג: לצערי לא נסגר העניין עדיין. התקיימה ישיבה רבת משתתפים בקיץ, השתתפו בה נציגים רבים של המשפחות, שוכלל מתווה איך אמורים להגיע להחכרות מסודרות של המגרשים למשפחות השונות ומאז לא אירע דבר, כך עודכנתי אתמול, התחושה היא שנציגי המשפחות לא יעילים כראוי על מנת להגיע להסדר ולכן נבקש לחדול מניסיונות אלה ולקבוע להמשך הוכחות על מנת לסיים את התיק.

עו"ד נוג'ידאת: חברי מוסר מידע לא מדויק, יכול להיות שלא עדכנו אותו במנהל, מציג לבית המשפט מכתבנו מה-29.7 ואני בדקתי כמה פעמים במנהל ואנו מחכים עד היום לתשובה על הפניה הזו.

עו"ד פלג: אני קיבלתי מידע אחר. אני מעיין במכתבו של חברי, לא ראיתי את המכתב הזה קודם לכן. אני מתרשם שזה לא יעיל. אם אומרים שבשם הנתבעת מס' 1 בתיק זה הייתה פניה מה-29.7 שכוונתה לעשות למימוש מה שדובר באותה ישיבה במאי ובאים לבית המשפט ב-8.10 ואומרים שלא קרה דבר אני מניח שלא טרחו, לא רצו, לא ביררו.

עו"ד נוגידאת: לא שלחתי את המכתב, מסרתי אותו אישית, פניתי שלוש פעמים במיוחד לצורך זה למנהל כדי לברר את העניין וכל הזמן אמרו לי שזה בטיפול המחלקה המשפטית.

עו"ד פלג: לאור דברי חברי, אני אפנה פעם נוספת למנהל, אציג בפניהם את פרוטוקול הדיון ואברר את המשך ההליכים.

ב"כ הצדדים: מתוך רצון למצות את הליכי המו"מ, דבר שיכול למנוע תוצאה קשה ביחס לנתבעים ככל שהתיק ינוהל נבקש לעכב את ההליכים בתיק עד למיצוי המו"מ.

<#3#>

החלטה

על מנת לאפשר לצדדים מיצוי הליך המו"מ ולאור הנסיבות המיוחדות של התיק, הנני נעתרת לבקשה ומורה על עיכוב ההליכים בתיק. בסיום המו"מ תוגש הודעה לבית המשפט.

<#2#>

ניתנה והודעה היום ד' חשון תשע"ד, 08/10/2013 במעמד הנוכחים.

נבילה דלה מוסא, שופטת

החלטות נוספות בתיק
תאריך כותרת שופט צפייה
09/10/2013 החלטה מתאריך 09/10/13 שניתנה ע"י נבילה דלה מוסא נבילה דלה מוסא צפייה