טוען...

הוראה לתובע 1 להגיש השלמת מסמכים ותצהירים

סיגל אלבו21/07/2013

מספר בקשה:1

בפני

כב' הרשמת בכירה סיגל אלבו

מבקש

יעקב ישראל ועקנין

נגד

משיבה

גילה נפתלין

החלטה

לפני בקשה להארכת מועד להגשת התנגדות בצירוף התנגדות.

  1. המשיבה הגישה לביצוע בלשכת ההוצאה לפועל תביעה על סכום קצוב כנגד המבקשת לתשלום חוב עבור שכר טרחת עו"ד בגין שירותים שסיפקה למבקש.
  2. בתצהיר התומך בבקשה טוען המבקש, כי האיחור בהגשת הבקשה נבע מהעובדה שהיה טרוד בהליך הגירושין ואף לא היה מודע ללוחות הזמנים להגשת ההתנגדות.
  3. לגופה של התביעה טוען המבקש, כי שכר את שירותי המשיבה לשם ייצוגו בבית הדין הרבני בהליכי גירושין. המבקש טוען כי בהסכם שכר הטרחה עליו חתם, צוין מפורשות כי שכר הטרחה ישולם בכפוף לקיום שלושה דיונים. המבקש טוען כי המשיבה לא הופיעה ולו לדיון אחד, ומשנוכח כי המשיבה אינה מגיעה לדיונים שנקבען, העדיף להגיע להסכם גירושין. משפתחה המשיבה בהליכי הוצאה לפועל נגד המבקש שילם לה המבקש סך של 5,000 ₪ עבור שכר טרחתה, בשל היותו טרוד בהליך הגירושין, וזאת אף כי לא היתה המשיבה זכאית לקבל סכום כלשהו.
  4. ביקשתי את תגובת המשיבה לבקשה, אך זו לא התקבלה.
  5. בהעדר תגובה מטעם המשיבה, אני מורה על קבלת הבקשה להארכת המועד להגשת ההתנגדות.
  6. אשר לטענות שמעלה המבקש בהתנגדות לגופה, הרי שהמבקש טוען כי המשיבה הפרה את ההסכם עמו משלא התייצבה לדיונים בבית הדין הרבני ועל כן אינה זכאית לתשלום שכר טרחתה. טענה זו עשויה להקנות למבקש הגנה לכאורה בפני התביעה. לפיכך, אני מורה על קבלת ההתנגדות ועל עיכוב ההליכים בתיק ההוצאה לפועל.
  7. לנוכח סכום התביעה היא תישמע בסדר דין מהיר והצדדים ינהגו כדלקמן:

התובעת תמציא לבית המשפט ולבעלי הדין את המסמכים שיש לצרף לכתב התביעה לפי תקנות 214ג ו-214ח לתקנות, בתוך 30 יום, וכן תפרע את הפרשי האגרה אותם עליה לפרוע על-פי דין.

הנתבע ימציא לבית המשפט ולבעלי הדין את המסמכים שיש לצרף לכתב ההגנה בהתאם לתקנות 214ג ו-214ח לתקנות, בתוך 30 יום מיום קבלת מסמכי התובעת כאמור.

היה והתובעת לא תגיש את המסמכים ולא תפרע את הפרשי האגרה בחלוף פרק הזמן שנקצב כאמור תמחק תביעתה.

ניתנה היום, י"ד אב תשע"ג, 21 יולי 2013, בהעדר הצדדים.

החלטות נוספות בתיק
תאריך כותרת שופט צפייה
21/07/2013 הוראה לתובע 1 להגיש השלמת מסמכים ותצהירים סיגל אלבו צפייה
צדדים בהליך
תפקיד שם בא כוח
תובע 1 גילה נפתלין שאול נפתלין
נתבע 2 יעקב ישראל ועקנין סמדר בונאן