טוען...

הוראה לתובע 1 להגיש ת.ע.ר

אבי כהן16/12/2022

לפני

כב' השופט אבי כהן

תובעים

1. איי.די.איי. חברה לביטוח בע"מ

2. יעקב שלומוביץ'

נגד

נתבעים

עיריית חולון

החלטה

לקראת ישיבת קדם המשפט שנקבעה בפניי ביום 7.3.2023 בשעה 09:30 ניתנות ההוראות הבאות:

[הצדדים מתבקשים לקרוא ההוראות בעיון ולהקפיד לפעול על פיהן]

עפ"י סמכותי שבתקנה 61(ב) לתקנות סדר הדין האזרחי, תשע"ט – 2018, נוכח חשיבותה של ישיבת קדם משפט, בכלל, ושל ישיבת קדם משפט בהליך בסדר דין מהיר, בפרט [בתקנה 80(ג) לתקנות סדר הדין האזרחי, תשע"ט – 2018 נקבע כי "בדיון מהיר ראוי שתתקיים ישיבה אחת בלבד של קדם-משפט"], נוכח ביטול הפטור מהתייצבות אישית פיסית לקדם משפט בסדר דין מהיר שהוענק בתקנה 214יא(ה) לתקנות סדר הדין האזרחי, תשמ"ד – 1984 לבעלי דין שהינם המדינה או תאגיד, ונוכח היתרונות המעשיים הפוטנציאליים הגלומים בהתייצבות כזו עפ"י ניסיוני השיפוטי המצטבר, על כל בעלי הדין להתייצב בעצמם לקדם המשפט, ואם בעל הדין הוא תאגיד, המדינה או רשות מקומית, יתייצב נציג מוסמך ובקיא מטעמו לקדם המשפט!

מובהר כי בכוונתי במסגרת ישיבת קדם המשפט לעשות שימוש בסמכותי שבתקנה 63(א)(14) לתקנות סדר הדין האזרחי, תשע"ט -2018 "לשמוע על אתר עדות של כל הנוכח באולם בית המשפט, על עובדה שבמחלוקת ולקבל מענה לשאלות בעניינים הנוגעים לסכסוך נושא התובענה".

  1. הצדדים יגישו תצהירי עדות ראשית מטעמם בהתאם למועדים ולהוראות הבאות.
    1. תצהירי עדות ראשית מטעם התביעה יוגשו לא יאוחר מיום 16.1.2023.
      1. תצהירי עדות ראשית מטעם ההגנה יוגשו לא יאוחר מיום 16.2.2023.
  2. סרטונים והקלטות: ככל שבידי מי מהצדדים סרטונים או הקלטות רלוונטיים, עליהם לצרפם לתצהיריהם, תוך פירוט מלא, ברור וידידותי בתצהירים בדבר כמותם, אורכם, מועדם והבהרה מי צילם/הקליט ומי משתתף בהם, ותוך צירוף תמליל כדין של כל השמע בהם + עותק בדיסק און קי של החומר עצמו.
  3. פגרות ושביתות יבואו במניין המועדים שצוינו בהחלטה זו (משמע לא יפסיקו/יעכבו המועדים).
  4. פטור מהגשת תצהיר: בעל דין המבקש לפטור אותו מהגשת תצהיר של עד מסוים, יגיש בקשה כדין (תוך פנייה מקדימה לצד שכנגד) למתן פטור כזה, תוך 10 ימים מהיום, בצירוף תצהיר שבו יפורטו סיבת הבקשה, פרטי העד, פרטי זיקתו לבעל הדין, תמצית עדותו או תמצית הטעם לרלוונטיות ו/או לנחיצות שלו כעד, וכן פירוט הניסיונות שנעשו להחתים את העד על תצהיר.
  5. הגשת ומסירת תצהירים: כל צד ישלח את התצהירים במקביל לבית המשפט ולצדדים האחרים, ואישור על כך יוגש לנט המשפט תוך 7 ימים ממועד הגשת התצהירים. ככל שבעל דין אינו מקבל כדין/בפועל ראיות במועד שבעל דין אחר הגישם אמור היה להגישם, יואיל בעל הדין הראשון לברר הדברים ולהגיש על כך הודעה לתיק בתוך 3 ימים מיום האיחור וכן בקשה למתן הוראות באשר להגשת ראיותיו שלו.
  6. בעל דין המגיש תצהיר, בין כעותק נייר ובין באופן אלקטרוני, יגיש לבית המשפט עותק אחד נוסף (עבור המותב המטפל בתיק ביהמ"ש), מודפס בנייר, כרוך, ומסופרר רציף (לכל עמוד מעמודי התצהיר ונספחיו יש לתת מספר נפרד רץ משלו), ויסמן את הנספחים לו בספרות ובאמצעות דגלוני סימון באופן שיהיה ניתן לאתרם בקלות. כמו כן יצרף תוכן עניינים.
  7. בקשות להזמנת עדים, למעט תעודות עובד ציבור, יוגשו יחד עם הגשת התצהירים.
  8. בקשות להגשת תעודות עובד ציבור יוגשו תוך 14 יום ממועד קבלת ההחלטה, ויומצאו 14 יום לאחר חתימתם. הבקשות יכללו נוסח צו פורמלי לחתימה, וייכתב בו שיש לקיים את הצו ולמסור תעודה תוך 21 יום מיום המסירה. תכלית הוראה זו היא שבמועד הגשת ראיות ההגנה כלל תעודות העובד ציבור יהיו מונחות לפני בית המשפט כדי להעריך את התיק בצורה מיטבית לפני קביעתו להוכחות.
  9. נספחי התצהירים: לתצהירים יצורפו מלוא המסמכים הרלוונטיים לרבות חוות דעת שבמומחיות. לכל עמוד מעמודי התצהיר ונספחיו יש לתת מספר נפרד רץ משלו.
  10. חוות דעת המצורפת כנספח לתצהיר: לא די בהגשת חווה"ד כנספח לתצהיר, אלא יש להגיש הודעה על הגשת חוות דעת, וזאת בנפרד מהתצהירים. בד בבד עם הגשת התצהירים, יש להודיע על כוונה לחקור מומחה מטעם בית המשפט.
  11. זימון מומחה מטעם בית המשפט לעדות צפוי להיות מותנה בהפקדה מראש של שכרו בקופת בית המשפט.

בהתאם להוראות תקנה 49(ג) לתקנות סדר הדין האזרחי, תשע"ט – 2018, על הצדדים להגיש בטרם מועד הישיבה "רשימת בקשות" (ככל שישנן) כמפורט בתקנה זו וכן בתקנה 49(ה) לתקנות, ובכפוף לתנאי המוקדם שבתקנה 49(ד) לתקנות. תשומת לב הצדדים לכלל הקבוע בתקנה 49(ז) לתקנות, לפיו "בקשה שלא נכללה ברשימת הבקשות, לא יהיה ניתן להגישה במועד מאוחר יותר אלא ברשות בית המשפט".

בהתאם להוראות תקנה 36 לתקנות סדר הדין האזרחי, תשע"ט – 2018, על הצדדים להגיש, עד 20 ימים לפני מועד קדם המשפט, "דיווח באשר לדיון המקדמי שביצעו".

הפגרות באות במניין הימים הנוגעים להליכים הרלוונטיים שעל הצדדים לנקוט לקראת קדם המשפט.

קובע תז"פ ביום 20.1.2023 (מעקב אחר ראיות התביעה)

המזכירות מתבקשת לשלוח ההחלטה לצדדים.

ניתנה היום, כ"ב כסלו תשפ"ג, 16 דצמבר 2022, בהעדר הצדדים.

החלטות נוספות בתיק
תאריך כותרת שופט צפייה
16/12/2022 הוראה לתובע 1 להגיש ת.ע.ר אבי כהן צפייה
10/01/2023 החלטה שניתנה ע"י אבי כהן אבי כהן צפייה
18/01/2023 החלטה על בקשה של תובע 1 הזמנת עדים אבי כהן צפייה
19/01/2023 החלטה על בקשה של תובע 1 תשובת התובעים אבי כהן צפייה
24/01/2023 החלטה שניתנה ע"י אבי כהן אבי כהן צפייה
26/01/2023 החלטה שניתנה ע"י אבי כהן אבי כהן צפייה
27/01/2023 פסק דין שניתנה ע"י אבי כהן אבי כהן צפייה
27/01/2023 החלטה על בקשה של נתבע 1 התנצלות ובקשה אבי כהן צפייה