טוען...

החלטה שניתנה ע"י סבין כהן

סבין כהן05/01/2023

לפני כב' השופטת הבכירה סבין כהן

תובעים

1.ביטוח חקלאי- אגודה שיתופית מרכזית בע"מ

2.פבל גרבניוק

נגד

נתבעים

1.אביב קראדי

2.הפניקס חברה לביטוח בע"מ

החלטה

1. התיק נקבע לישיבת קדם משפט ליום 18.7.23 בשעה 09:00.

על הצדדים להיערך לשמיעת הראיות מיד בתום ישיבת קדם המשפט.

2. הוראות תקנות סדר הדין האזרחי, תשע"ט – 2018 (להלן: "התקנות") יחולו על הליך זה בכפוף להנחיות הספציפיות דלהלן:

א. במועד הדיון האמור יתייצבו הצדדים בלווית עדיהם ועם ראיותיהם (למעט מומחים כמבואר להלן) ובהקשר זה ולתועלת העניין הנני מורה:

• תמונות שמבוקשת הצגתן יש לוודא כי יסרקו בצבע לתיק עובר ליום הדיון או יוגשו במהלכו כשהן מודפסות.

• כל מסמך אחר שמבוקשת הגשתו, לרבות הודעה על תאונה, הודאת בעל דין או תיק חקירה משטרתי יומצא לתיק ולצד שכנגד תוך 60 יום מהיום, לכל המאוחר, שאם לא כן – הרי שככלל לא תותר הגשתו.

מחובת ב"כ הצדדים לברר מראש, לרבות עם העדים, האם ישנם ברשותם מסמכים רלוונטיים.

ב. ככל שיש ברצונו של בעל דין לחקור מומחה נגדי, שחוות דעתו הוגשה במצורף לכתבי הטענות כאמור בהוראת תקנה 79(א) לתקנות הנ"ל, או שיש ברצונו להעיד מטעמו מעבר לעד אחד, יודיע כן, בתוך 60 יום מהיום.

מובהר, כי מסגרת הזמן שנקצבה לדיון אינה כוללת אפשרות לחקירת מומחים ולכן, ככל שלא תינתן הוראה מפורשת, לא יוזמנו המומחים לדיון.

ג. בעלי הדין מתבקשים לזמן עדיהם, לרבות מומחים אם נתבקשה ואושרה חקירתם, באמצעות מזכירות בית המשפט ולוודא קבלת ההזמנות על ידי העדים. אם מסתמן קושי בהמצאה, על בעלי הדין לבצע מסירה אישית זמן סביר עובר למועד הדיון.

3. חריגה ממועדים הקבועים בתקנות או בהחלטה מחייבת אישור בית המשפט אף אם נתונה הסכמת הצד שכנגד. משכך, כל בקשה להארכת מועד תוגש מראש ובצירוף עמדת הצד שכנגד.

4. ישקלו ב"כ הצדדים לבוא בדברים ביניהם ואם יעלה בידיהם להגיע להסדר לרבות הסדר דיוני, יודיעו הם לבית המשפט טרם המועד שנקבע לעיל.

ניתן היום, י"ב טבת תשפ"ג, 05 ינואר 2023, בהעדר הצדדים.