טוען...

ועדת שחרורים במקום מושבה בבית הסוהר מעשיהו

לפי סעיף 33 (א) לחוק שחרור על תנאי ממאסר, התשס"א - 2001

וש"ר 20335-12-22 נתן(אסיר) נ' מדינת ישראל

תיק חיצוני: 300312279

לפני יו"ר ועדה, כבוד השופט (בדימוס) שלמה איזקסון

חברת ועדה –    הגב' לאה קליינר, קרימינולוגית

חברת ועדה –    מר' משה חמיאל, פסיכולוג

נציג/ת שב"ס - רס"ר ניסים מלכה

מזכירת הועדה עו"ד רונית עמר מנהלת המדור וורד לסקי

מבקשים

לירז נתן (אסיר)

ע"י ב"כ עוה"ד חן מאירי

נגד

משיבים

מדינת ישראל

ע"י ב"כ עוה"ד עינב וינוגרד

ה ח ל ט ה

הקשבנו לדברי ב"כ הצדדים ולדברי האסירה עצמה, נחשפנו לכל החומרים שמצויים בתיק, לרבות פסק הדין של בית המשפט שדן בעניינה של האסירה בעת מתן הכרעת הדין ובעת מתן גזר הדין, נתנו דעתינו לדוחות הסוציאליים, לעמדת רש"א שבחנה את עניינה של האסירה, והאחרונים שהם ראשונים נתנו דעתנו כמובן לכאבם של נפגעי העבירה, לתסכול והזעם שיש להם כנגד האסירה בשל התנהגותה המאוד פסולה, שלא לומר בוטה וקשה כלפי הילדים.

ב"כ היועמ"ש שהסכימה לשחרורה המוקדם על תנאי של האסירה, ציינה כי עניינה של האסירה עבר תחת ביקורתה של פרקליטת המחוז וכן של הממונה בפרקליטות המחוז על ועדות השחרורים.

נמסר לנו כי עמדת הפרקליטות הועברה לנפגעי עבירה והם ידעו מבעוד מועד, עובר לדיון הפרונטלי כאן בועדה, כי זו תהיה עמדת המדינה.

שמענו את האסירה שביקשה סליחה מההורים של נפגעי העבירה שהגיעו לדיון, כל זאת כשדמעתה על לחיה, התרשמנו שמדובר במעשה אמיתי ולא בבקשת סליחה מן השפה ולחוץ.

עם זאת, הואיל והאסירה עומדת בכל דרישות חוק שחרור ממאסר על תנאי, כפי שציינה ונימקה זאת ב"כ היועמ"ש בטעוניה בפני הועדה, אין מנוס מלהורות על שחרורה המוקדם של האסירה לתכנית רש"א מיום 8.1.23.

האסירה תמלא אחר התנאים הקבועים בחוק שחרור על תנאי.

האסירה תוך 48 שעות מעת שחרורה תתייצב בפני הממונה על תחנת המשטרה הקרובה למקום מגוריה, תחזור ותתייצב בפניו פעמיים בחודש בשבוע הראשון והשלישי לחודש.

מוצא בזאת צו עיכוב יציאה מהארץ עד לתום תקופת המאסר המלא.

האסירה לא תצא מפתח ביתה בין השעות 22:00 ועד לשעה 06:00 למחרת וזאת עד להחלטה אחרת.

האסירה מוזהרת בזה, שאם תפר תנאי מתנאי השחרור עלולה היא למצוא עצמה בפני בקשה להפקעת שחרורה המוקדם. מובהר לאסירה כי אין לשנות תנאי מתנאי השחרור כגון מקום עבודה או כתובת מגורים, ללא אישור וועדת השחרורים.

ישיבת מעקב ביום 16.5.23 בשעה 12.00 בכלא אילון, בה תציג האסירה דיווח המטפל, תלושי שכר, פנקס חתימות במשטרה ואישור מעביד. (יוצגו שוברי תשלום קנס/פיצוי במידת הצורך).

נאסר על האסירה עד תום תקופת הרישיון לשהות בראש העין ובסביבותיה, עד למרחק של קילומטר משטח השיפוט של העיר.

הובהר בזאת לאסירה שעליה לקיים את תנאי שחרורה ככתבם כלשונם אם חלילה תהיה חריגה כלשהי מתנאי השחרור או הפרה, תהיה זו אפילו הפרה קטנה וזניחה, כי אז תקים עליה האסירה עילת הפקעה שמקפלת בתוכה גם אפשרות להחזירה אל בין כתלי בית הסוהר.

מובהר בזאת לאסירה כי הועדה תגלה אפס סובלנות להפרת תנאי השחרור, אפילו כמלוא הנימה.

ניתנה והודעה היום, 31.1.23.

שלמה איזקסון,

שופט (בדימוס)

גברת לאה קליינר,

חברת ועדה

מר משה חמיאל,

חבר ועדה

רס"ר

נציג/ת שב"ס

4 מתוך 4