טוען...

החלטה מתאריך 29/09/13 שניתנה ע"י עוז ניר נאוי

עוז ניר נאוי29/09/2013

בפני כב' השופט עוז ניר נאוי

המאשימה

1. מ.י. מע"מ נתניה

1. מס הכנסה-תביעות-פקיד שומה חקירות חיפה והצפון

נגד

הנאשמים

1. חברת תיכון אביב בע"מ

2. חיים יחזקאל

<#2#>

נוכחים:

ב"כ מאשימה 1 עו"ד כהן אפריאט
ב"כ מאשימה 2 עו"ד נועה אייל
נאשם 2 בעצמו וב"כ עו"ד קרן זרקו זמיר

פרוטוקול

מר אבי קוהל מוזהר לומר אמת:

אני משמש כסגן מנהל בית הספר שבו עובד חיים היום מזה 7 שנים, בית ספר תיכון תל אביב. אני מכיר את חיים 3 שנים, אני רק יכול לפתוח ולומר אשרי היום שבו הכרתי אותו כי חיים מתחילת הכרותו הצטייר כדמות מופתית כי ההתנהלות שלו מצביעה על נתינה לתת מעצמו לאחרים בכל זמן תמיד מבלי לבקש פרס. שירתתי לפני כן בצה"ל במודיעין 26 שנה מעטים מאוד האנשים שנתקלתי באנשים כאלה. לאחר מכן נודע לי על העניינים שבהם הוא מואשם אבל זה לא משנה ולא שינה מהתרשמותי לגביו, אין שום בעיה שהוא ישמש כמחנך כן ירבו מחנכים כאלו בישראל.

אם הוא הולך למאסר נצטרך לקבל החלטה מה עושה, תהיה מכה אנושה במיוחד לתלמידי בית הספר. אם הוא יצטרך לבצע עבודות שירות זו תהיה מכה אנושה לבית הספר לאבד אדם כזה. אין לי עסקים אישיים איתו או משהו, אני מדבר בנקודת מבט של הכרות מקצועית ובהכירי את התרומה הגדולה של חיים לבית הספר שלנו רק מהצד הזה אני מדבר. רציתי גם לציין שחיים במסגרת תפקידו עושה מעל ומעבר למה שהוא צריך על מנת לקדם ולסייע אף פעם לא שמעתי ממנו, 3 שנים אנו ביחד איזה אמירה או התבטאות, או התנהגות אינטרסנטית או לקבל פרס, הוא עושה וממשיך לעשות מעל ומעבר.

גב' יונתוב אנג'לה מוזהרת לומר אמת:

אני אמא של תלמידה של חיים, היא למדה בבית ספר רגיל והתקשתה מאוד ולא הסתדרה. אחר כך באנו לבית הספר תיכון תל אביב וחיים מחנך שלה, אני רוצה לציין את המיוחד שבו, הוא הרגיש את הנקודה הרגשית לה והתחיל ללמד אותה בצורה שהיא יכלה, היא התקדמה ויש לה ציונים טובים, היום היא בת 17 זו שנה שלישית שם. הוא מחנך טוב, אני פשוט לא רואה אותה עם מורים אחרים, היא מבינה אותו והוא תורם הרבה אפילו מעבר לשיעורים, הוא לוקח ילדים מלמד אותם ומקדם אותם התרשמתי ממנו לטובה, ולא ראיתי כזה דבר.

אני יודעת במה מאשימים אותו, בזה שיש לו חובות כספיים. קשה לי להאמין שהוא בן אדם פלילי, בטח יש לו בעיות כספיות. אני מודעת למה באתי לפה.

<#3#>

טיעונים לעונש

ב"כ המאשימה:

הנאשמים טרם הגישו 6 דוחות נשוא כתב האישום לשנת 2008 ועד היום למרות חלוף הזמן לא הוגשו לרשויות המס. אכן חלק מהמחדלים הוסרו אמנם נותרו עדיין מחדלים מדובר בעבירות רבות בנזק גדול שנגרם לקופת המדינה, סך הכל מדובר ב- 6 דוחות שהוגשו ולא שולמו שהסכם 189,085 ₪, סך הכל סכום המס היה 522,128 ₪ ובערך שולם סכום של כ- 340,000 ₪.

העבירות שביצעו הנאשמים פוגעות בשוויון אכיפת החוק ונטל המס והפרת הוראה חוקית לתשלום מס הנובע מהדוחות והגשתם במועד. עבירות מסוג זה פוגעות ברציונל ובבסיס דיני המיסים וקיימת השלכה חמורה בפגיעה במשק. מעשים אלו פוגעים בפגיעה חמורה בערך השוויון ופוגעת בפעילות התקינה של רשויות הציבוריות ותשתית האמון הנדרשת בין הציבור לשלטון ואלו אחראים אכיפה שיוונית של גביית המס. בעניינו, אינטרס הציבורי מחייב במקרה דנן את בית המשפט לגזור לעונש מאסר בפועל ממושך שכן כל עונש אחר יחטיא את מטרת הענישה אשר נקבעה על ידי בית המשפט העליון ופוגעת באינטרס הציבורי על כן אנו דורשים קנס סימלי לחברה שלא פעילה, מאסר בן 4-10 חודשים, מאסר על תנאי בן חודשיים ל- 8 חודשים וקנס שלא יפחת מ- 25,000 ₪.

עו"ד נועה אייל:

לנאשמים אין הרשעות קודמות בעבירות מס הכנסה. המאזן לשנת המס 2008 נשוא כתב האישום המתוקן הוגש. מאחר ובתיק מע"מ לא הוסרו כל המחדלים, אנו סבורים כי עונש מאסר בפועל הינו עונש הראוי ומצטרפים לעמדה זו. לאור תיקון 113 לחוק העונשין המאשימה תבקש להטיל על הנאשם בגין עבירות מס הכנסה מאסר על תנאי שינוע בין חודשיים לבן 8 חודשים וקנס הן על הנאשם ועל נאשמת 1 החברה. לו היה עומד כתב האישום שלנו לבדו היינו עותרים למאסר על תנאי וקנס. 1

ב"כ הנאשמים:

החברה תיכון אביב עסקה בהפעלת בית ספר פרטית קיבלה תקציבים ממשרד החינוך מצבה הכלכלי החל להדרדר הואיל ותקציב משרד החינוך הוסר בשל בעיות ביוקרטיות, מציגה פרסום על התיכון בזמן שהיה פעיל – מוגש נ/1, הנאשם נשוי ויש לו 4 ילדים בגילאי 6.5, 14,16.5 ו- 18 הוא בן 47. במשך כשנה וחצי בשנים 2009-2011 פוצלה המשפחה לשלוש מקומות המשפחה התגוררה בשלוש מקומות שונים הואיל והם פונו מהדירה כי לא עמדו בתשלומי השכירות, האשה עם שני הילדים התגוררו בבית אביה הנאשם עם אחד הילדים התגורר בבית אחותו שקיבלה הכרה של משפחה אומנת הוא גר שם מספר שנים ורק לאחרונה היה איחוד של כל המשפחה והוא חזר להתגורר עם המשפחה. המשפחה מטופלת באגף הרווחה בנתניה – מציגה אישור מסומן נ/2, בו מצוין שהמשפחה ירדה בנכסיה והמשפחה מתגוררת בבית ההורים. כיום כל הילדים בבית אחד הם שוכרים דירה. מציגה מסמך שהילד אופק היה במשפחה אומנת היום הוא בן 16.5 – מסומן נ/3 והכל על רקע כלכלי. כיום המשפחה מתגוררת ביחד בנתניה ושוכרים יחידה במרתף מציגה הסכם שכירות – מסומן נ/4, הילה ילדתו בת ה- 18 של הנאשם עברה שלושה ניתוחים בשנה האחרונה במוח בעקבות גידול שהוסר מציגה מסמכים רפואיים – מסומן נ/5, ילדו של הנאשם בן 14 סהר ממתין להשלת קרנית בעינו הראיה של ובעין אחת כמעט אבדה והוא מחכה לניתוח להשתלת קרנית מגישה מסמכים רפואיים – מסומן נ/6, מצבו הכלכלי כפי שקצת תואר קשה מאוד. כנגד הנאשם הוצא צו כינוס לפני כשנה ומשלם סך של 1500 ₪ לקופת הכנ"ר. לענין השכירות משלמים 2400 ₪ לחודש שכירות. לפני כ- 4 שנים פונה הנאשם ומשפחתו מהדירה כאשר לא שילמו את המשכנתא- מגישה מסמך מסומן נ/7, ואז ארע הפיצול וכל אחד מהם לקח ילד ולהלך להתגורר בבית הוריו. כיום עובד הנאשם כפי שצוין בתיכון תל אביב כמורה ומחנך. אשתו של הנאשם עובדת שכירה בסופר פארם ומשתכרים ביחד כ- 11,000 ₪. הנאשם ומשפחתו נתמכים על ידי הרווחה ומקבלים סיוע בחבילות מזון לסופי שבוע וחגים. לענין הסרת המחדל, תיק מס הכנסה הוסר המחדל הוגש הדוח. לענין תיק מע"מ כפי שצינתי הקשיים של התיכון החלו בשל כספים רבים שהיו צריכים לעבור ממשרד החינוך לתיכון ולא עברו. ברבות השנים ובעזרת מאמצים גדולים מאוד שעשה הנאשם לחברי כנסת ולשרים ולשר החינוך שאני מגישה אכן הוטל של מע"מ על הכספים שהיו צריכים לעבור ואחרי מאמצים גדולים הועברו הכספים – מגישה אסופת מסמכים מסומן נ/8, כל הסך של 340,000 ₪ ששולם למע"מ שולם באמצעות כספים שהועברו ממשרד החינוך למע"מ.

הנאשם:

לענין היתרה יש לי מסמכים שמעידים על הבטחות של משרד החינוך להעביר את הכסף תוך 30 יום והם לא מעברים ואז פניתי לחבר כנסת שאמה הכהן ומכתב שלו גרם לכך שתוך שבוע הכסף הועבר למע"מ. הם היו חייבים 316,000 ₪ והם העבירו רק 100,000 ₪ ו- 80,000 ₪ עוקל על ידי מע"מ.

ב"כ הנאשם:

עדי האופי פרטו מיהו הנאשם שבפנינו. יש לי אסופת מסמכים רבים וזה גם אחרי סינון שלי הוא הביא לי עשרות מאות ממסכים של התנדבות ותרומה ועזרה ומכתבי המלצה ממנהלים וממורים והורים ונזקקים, הוא פשוט נאשם שנותן ללא גבול לזולת וללא תמורה. אני מציגה אסופת מסמכים שקשורים לפעילות שלו בתחום החינוך על כל מיני כתבות בעיתונות שהיו עליו – מסומן נ/9, כי הוא איש השנה שלהם. מציגה מסמכים על שירות לצבא, תעודות הצטיינות בצבא, על עזרה לקשישים – מסומן נ/10, יש עוד מכתב מאדון שלא יכל להגיש ורצה לשתף את בית המשפט, הנאשם מצא תיק שלו עם סכום כסף גדול מאוד והנאשם דאג להחזיר לו את אותו סכום כסף גדול – מסומן נ/11, מעיד על נאשם הגון מאוד. מסמך של ד"ר ניסים מסס מנהל אגף החינוך לשעבר שהוא גם רצה להגיע היום ולא יכל וביקש למסור לבית המשפט את המסמך הזה – מסומן נ/12.

לסיכום, לאור כל האמור לעיל, אני סבורה כי במקרה שלנו בנסיבות שלנו באיש המתואר שהוא איש חריג אני חושבת שיהיה ראוי להסתפק במאסר מותנה, בהתחייבות ללא הטלת קנס לאור מצבו הכלכלי הקשה הכל כך וככל שבית המשפט ישית עונש של עבודות שירות, מבקשת שעונש עבודות השירות תהיה לתקופה קצרה, תקופה סימלית שבה הנאשם יוכל לקבל חופשה מבית הספר ימצאו לו מורה מחליף ירצה עונש סימלי ויחזור לעבוד כמורה ומחנך בבית ספר.

מגישה טבלת פסיקה לענין מחדלים שהוסרו במלואם – מסומן נ/13 ופסיקה במקרים שלא הוטל קנס בכלל.

לענין מע"מ מגישה אסופת פסיקה וטבלת פסיקה – 7 פסקי דין – מסומן נ/14. במקרים בהם המחדל עמד על כ- 500,000 ₪ המחדלים לא הוסרו כלל ובית משפט הטיל 6 חודשי עבודות שירות. במקרה שלנו נותרה יתרת מחדל של כ- 190,000 ₪ בלבד ושולם סך של 340,000 ₪.

יש פסק דין שסך המחדל הוא 200,000 ₪ ממחוזי באר שבע והוטל שעות של"צ.

הנאשם:

אני רוצה לומר שחלק מהקריסה הכלכלית היה פועל יוצא של משרד החינוך, יש דברים שאנו מגישים תביעה כנגד משרד החינוך שלא שנוי במחלוקת פה יש דברים שהם עושים מחדל, עו"ד שולח מכתב ואז מגיבים בצורה שמביאים את הכסף או מושכים לנו רישיון בסוף השנה וכובלים את ידי, אני השגתי ב- 2005 שבה התחיל המשבר הכלכלי, כאשר משרד החינוך משך מידי רישיון שלח מכתב וביטל לי רישיון הרטרני זה רישום של תלמידי י' ולגימיטציה של בית הספר כמחזיק רישיון רגיל, הוא כבל את ידי מלרשום תלמידי כיתה י' ששלחתי מכתב מעו"ד קיבלתי מכתב תשובה באוגוסט יש את המסמכים בידי, שהרישיון חוזר לידי, זאת אומרת כבלו את ידי למשך חודשיים נגרם לי נזק של 500,000 ₪ ואז מחזירים לי, וזה היה כבר מאוחר מידי זה היה בשנת 2006.

<#4#>

גזר דין

הנאשמים הורשעו על פי הודאתם בשלושה כתבי אישום אשר הדיון בהם אוחד בפני כדלקמן:

א. בת.פ. 3131/08 – הורשעו הנאשמים ב- 14 עבירות של אי הגשת דוח במועד, עבירה על סעיף 117 א' (6) לחוק מע"מ.

ב. בת.פ. 25150-12-09 הורשעו הנאשמים ב- 11 עבירות של אי הגשת דוח במועד כאמור.

ג. בת.פ. 13800-06-11 הורשעו הנאשמים בעבירה של אי הגשת דוח במועד, עבירה לפי סעיף 216 (4) יחד עם סעיף 224 א' לפקודת מס הכנסה.

הרשעת הנאשמים בעבירות מע"מ נעשתה טרם כניסתו לתוקף של תיקון 113 לחוק העונשין ואילו הרשעתם בעבירת אי הגשת דוח לפי פקודת מס הכנסה נעשתה לאחר מכן.

ב"כ המאשימה מטעם מע"מ טענה כי מדובר במספר רב של עבירות אשר המחדל בגינן הוסר בחלקו בלבד וכי סכום המחדל שלא הוסר עומד על סך של כ- 190,000 ₪.

צוין כי סך המחדל בגין 25 דוחות מע"מ נשוא שני כתבי האישום הנ"ל, עמד על סך 522,128 ₪ אשר הנאשמים הסירו סך 340,000 ₪ מתוכן.

ב"כ המאשימה טענה כי עבירות אלו פוגעות בשוויון אכיפת החוק וכן פוגעות בנשיאה בנטל המס. בנסיבות אלה האינטרס הציבורי מחייב לגזור על הנאשם עונש מאסר בפועל לתקופה ממושכת שכן כל עונש אחר יחטיא את מטרת הענישה אשר נקבעה על ידי בית המשפט העליון.

ב"כ המאשימה טענה לאור אלה כי יש להשית על הנאשם עונש מאסר לתקופה הנעה בין 4 עד 10 חודשי מאסר בפועל, מאסר על תנאי וקנס שלא יפחת מ- 25,000 ₪. על החברה שאינה פעילה קנס סימלי.

ב"כ מס הכנסה טענה כי לנאשמים אין הרשעות קודמות בעבירות מס הכנסה. עוד טענה כי המחדל נשוא כתב האישום – מאזן החברה הנאשמת לשנת 2008 – הוסר במלואו.

לאור העובדה כי כתב האישום בגין העבירה המיוחסת לנאשמים על פקודת מס הכנסה צורף לשני כתבי האישום שעניינם עבירות מע"מ כאמור, הצטרפה ב"כ מס הכנסה לעתירת נציגת מע"מ לענין השתת עונש מאסר בפועל על הנאשם. כמו כן עתרה להשתית עונש מאסר על תנאי וקנסות הן על הנאשם והן על הנאשמת.

ב"כ מס הכנסה ציינה כי לו היה עומד כתב האישום שעניינו אי הגשת מאזן אחד לבדו, הרי שבשים לב להסרת המחדל היתה עותרת המאשימה לעונש מאסר על תנאי בלבד וקנס.

מנגד, עתרה הסנגורית שלא למצות את הדין עם הנאשמים. תחילה הובאו עדי אופי אשר דיברו בשבחו של הנאשם כאיש חינוך למופת. לאחר מכן שטחה הסנגורית באריכות ובפירוט רב את נסיבותיו האישיות הקשות של הנאשם.

צוין כי הנאשם נשוי ולו ארבעה ילדים קטינים הסמוכים על שולחנו. צוין כי בשל קריסת עסקה של החברה הנאשמת נקלעה משפחתו של הנאשם למצב כלכלי קשה ובין היתר פונתה משפחתו ממקום מגוריה, פוצלה לשלושה מקומות נפרדים, אחד מילדיו נלקח למשפחת אומנה. עוד פורט מצבם הבריאותי של שניים מילדיו אשר אחד מהם נאלץ לעבור מספר ניתוחים בראשו בשל גידול שהתגלה וכמו כן פורטו נסיבות רפואיות אחרות באשר לילד אחר.

בשל מצבו הכלכלי הקשה של הנאשם הוכרז הנאשם כפושט רגל ומידי חודש נושא בתשלום סך 1,500 ₪ לקופת הכנ"ר.

צוין כי סך הכנסתו של הנאשם ואשתו עומד על 11,000 ₪ ובשל היותו של סכום זה סכום נמוך נזקקת משפחת הנאשם לתמיכה לרבות בדרך של חבילות מזון לסופי שבוע וחגים. בשל חוסר כיס כאמור מתגוררים הנאשם ומשפחתו במרתף בשטח של כ- 60 מ"ר.

לענין הסרת המחדל, טענה הסנגורית כי מרביתו של המחדל הוסר. צוין כי, ועל כך יש הסכמה, כי המחדל נשוא 19 דוחות שולם במלואו באמצעות כספים שהועברו על ידי משרד החינוך לידי רשויות מע"מ.

עוד פרטה הסנגורית וכן פרט הנאשם את הנסיבות אשר הובילו לקריסתה של החברה הנאשמת ובין היתר טענו טענות שונות לענין התנהלות משרד החינוך אשר כאמור רק לאחר הגשת כתבי האישום העביר תשלומים שונים על חשבון המחדל נשוא כתבי האישום.

הסנגורית הציגה מסמכים רבים על פועלו של הנאשם, על עזרתו לקהילה ועל הכרתה הרבה של הקהילה בפועלו של הנאשם. עוד הציגה הסנגורית טבלאות פסיקה לענין הענישה הנוהגת אשר בשלן עתרה שלא למצות את הדין עם הנאשם ולהסתפק בעונש מאסר על תנאי ולכל היותר עונש מאסר שירוצה בעבודות שירות לתקופה סימלית בלבד.

דיון

כבר נפסק בשורה ארוכה של פסקי דין כי על בתי המשפט להתייחס בחומרה יתרה לעבירות מס שכן עבירות אלה נושאות בחובן פגיעה בנשיאה בנטל המס וכן בעקרון השוויון.

עוד נפסק כי אין בנסיבות אישיות קשות ככל שיהיו כדי למלט נאשמים מענישה מרתיעה והולמת.

בנסיבות דנן, הרשעתם של הנאשמים בעבירות מע"מ, כאמור, נעשתה טרם תיקון 113 לחוק העונשין ואילו הרשעתם בעבירת מס הכנסה נעשתה לאחר מכן.

כידוע, בשים לב לכך כי מדובר בנאשם ללא עבר פלילי מכל סוג שהוא, וכך אף טענו נציגות המאשימה, מקום בו מוסרים המחדלים במלואם, עותרת המאשימה לעונש מאסר על תנאי וקנס.

במקרה דנן, אין להתעלם מכך כי מדובר במספר רב של עבירות, 25 במספר, על חוק מע"מ אשר בוצעו במשך תקופה של כשנתיים וחצי. כמו כן אין להתעלם מכך כי סכומי המחדל נשוא כתבי האישום, הינן סכומים משמעותיים העומדים על כ- 522,000 ₪.

יחד עם זאת, יש לקחת בחשבון את ניסיונות הסרת המחדל על ידי הנאשם אשר נשאו פרי והביאו להסרת המחדל נשוא 19 דוחות מתוך 25 דוחות כאמור. כפי שציינה נציגת המאשימה שולם לקופת המדינה סך לא מבוטל של כ- 340,000 ₪ והיתרה בגין שישה דוחות לא שולמה בשל מצב כלכלי קשה כפי שפורט בהרחבה על ידי הסנגורית.

עוד לקחתי בחשבון את העובדה כי חרף מצבו הכלכלי הקשה, פעל הנאשם והגיש מאזן מבוקר של החברה הנאשמת לשנת 2008. אף הסרת מחדל זה נזקפת לזכותו של הנאשם.

לא נעלמו מעיני טיעוני הסנגורית כי הסיבה לקריסת עסקה של החברה הנאשמת קשורה ביחסיה עם משרד החינוך וטענות אלה נתמכו בכך שלאחר הגשת כתבי האישום שולמו סכומי המחדל אשר שולמו, על ידי משרד החינוך בלבד.

לקחתי בחשבון אף את נסיבותיו האישיות הקשות של הנאשם, העובדה כי הודה וחסך מזמנו של בית המשפט, העובדה כי מדובר בנאשם ללא עבר פלילי מכל סוג שהוא, מצבם הרפואי של שנם מילדיו והעובדה כי הוא מצוי בפשיטת רגל. עוד לקחתי בחשבון את העדויות והמסמכים הרבים אשר מלמדים על פועלו של הנאשם כאיש נורמטיבי, חיובי המסייע ותורם לקהילה.

יחד עם זאת, בשים לב לכך כי לא כל המחדל הוסר, ונותר סכום של כ- 190,000 ₪ אשר טרם שולם, איני סבור כי ניתן לאמץ את רף הענישה לו עתרה הסנגורית. זאת אף בשים לב למספר העבירות ומשכן.

לאחר ששקלתי את טענות הצדדים, עיינתי בפסיקה שהוגשה, ובעיקר לקחתי בחשבון את הסרת המחדל המשמעותית על ידי הנאשמים, אני גוזר על הנאשמים את העונשים הבאים:

1. על נאשמת 1 שאינה פעילה קנס בסך 10,000 ₪.

2. על נאשם 2 את העונשים הבאים – 3 חודשי מאסר אשר ירוצו בעבודות שירות בהתאם לחוות דעת הממונה על עבודות שירות מתאריך 26.8.13. מועד תחילת ריצוי העבודות בתאריך 20.10.13 ובמועד זה יתייצב הנאשם במשרדי הממונה על עבודות שירות בשעה 08:00 מפקדת מחוז מרכז, יחידת עבודות שירות רמלה.

3. קנס בסך 25,000 ₪ או 90 ימי מאסר תמורתו. הקנס ישולם ב- 25 תשלומים חודשיים שווים ורצופים החל מתאריך 1.3.14 ובכל 1 לחודש שלאחר מכן.

4. 6 חודשי מאסר על תנאי והתנאי שלא יעבור עבירות על חוקי המס למשך 24 חודשים מהיום.

5. הנאשם יחתום על התחייבות להמנע מעבירות על חוקי המס בסך 250,000 ₪ למשך 24 חודשים מהיום. ההתחייבות תחתם תוך 7 ימים. לא יחתום יאסר למשך 14 יום.

זכות ערעור תוך 45 ימים.

<#5#>

ניתנה והודעה היום כ"ה תשרי תשע"ד, 29/09/2013 במעמד הנוכחים.

עוז ניר נאוי, שופט

ב"כ הנאשם:

אנו מודים לבית המשפט על פריסת הקנס ל- 25 תשלומים עם זאת לאור המצב שכבר תואר, מאוד יהיה קשה ובלתי אפשרי לנאשם לעמוד בתשלומים, הוא בקושי עומד בתשלומי הכנ"ר, אני אבקש לשקול שוב את סכום הקנס וככל שהסכום של 25,000 ₪ יותר על כנו, אבקש שזה יעמוד על 50 תשלומים ושכל תשלום יהיה ב- 12 לחודש.

עו"ד אפריאט:

אנו מתנגדים ל- 50 תשלומים שיהיה משהו ביניים.

<#6#>

החלטה

לאחר ששקלתי את טיעוני הצדדים, אני מורה כי הקנס בסך 25,000 ₪ ישולם ב- 36 תשלומים חודשיים ושווים החל מתאריך 12.3.14 ובכל 12 לחודש שלאחר מכן.

<#7#>

ניתנה והודעה היום כ"ה תשרי תשע"ד, 29/09/2013 במעמד הנוכחים.

עוז ניר נאוי, שופט

החלטות נוספות בתיק
תאריך כותרת שופט צפייה
29/09/2013 החלטה מתאריך 29/09/13 שניתנה ע"י עוז ניר נאוי עוז ניר נאוי צפייה
צדדים בהליך
תפקיד שם בא כוח
מאשימה 1 מע"מ נתניה
נאשם 1 חברת תיכון אביב בע"מ
נאשם 2 חיים יחזקאל קרן זרקו זמיר