טוען...

פרוטוקול

קרן כ''ץ30/04/2014

בפני כב' הרשמת קרן כ"ץ

מבקש

יצחק בן דוד

נגד

משיבות

1. ניו קופל רכב בע"מ

2. ש. שלמה חברה לביטוח בע"מ

3. כלל חברה לביטוח בע"מ

נוכחים:

ב"כ המבקש עו"ד – אין התייצבות מהמבקש או ב"כ

ב"כ המשיבות עו"ד לירון אוריאל

<#1#>

פרוטוקול

ב"כ המשיבות:

השעה 09:32. הדיון היה קבוע לשעה 09:00 ואין התייצבות מטעם המבקש.

אני חושב שיש גבול לזלזול בבית המשפט. המבקש הגיש בקשה לביטול פסק דין, שעה שקיים נגדו תיק בהוצאה לפועל. הבקשה מעולם לא הומצאה לידי ב"כ המשיב. כבר מטעם זה דינה להדחות על הסף. כמו כן הבקשה הוגשה שלא כדין. איננה ערוכה כדין. דבר הבקשה הגיע לידי, רק לאחר שקיבלתי זימון מבית המשפט הנכבד, להתייצב לדיון היום. וכל זאת, באופן עצמאי מעיון בנט המשפט. המבקש לא פירט בגוף התצהיר שלו כל פרט ביצירת קשר עימו, לא טלפון, לא כתובת, לא מספר פקס, כלום. כך שגם אנוכי אשר ניסה לרבות אמש, לא יכול ליצור קשר עם המבקש, שומה על האדם שמגיש בקשה לביטול פסק דין, לעקוב אחרי בקשתו מועד דיון שנקבע בה או כל החלטה שניתנת. זמנו של בית המשפט אינו הפקר וגם זמני יקר. אני מבקש לדחות את הבקשה מכל השורות שפרסתי לעיל, כמו כן לחייב את המבקש בהוצאות התייצבותי לדיון, ולורק בשל מחדליו כמו שתיארתי שלא ציין שום פרט ליצירת קשר.

<#2#>

החלטה

המבקש לא התייצב לדיון היום.

מעיון בתיק בית המשפט אישור המסירה לזימון שנשלח למבקש טרם חזר. מעיון באתר האינטרנט של רשות הדואר עולה כי טרם בוצע אישור המסירה ודבר הדואר הגיע רק לפני יומיים ביום 28.4.14 ליחידת הדואר באשדוד לשם מסירתו לנמען וטרם חלף המועד למסירתו. בנסיבות אלה, לא בוצעה מסירה כדין של הזימון לדיון למבקש. המבקש איננו מיוצג ולכן התקנות אינן קובעות חובת הגשה של הבקשה לצד שכנגד, אלא ככל הידוע לי על המזכירות לעשות כן. בכל מקרה, הבקשות מופיעות גם בנט המשפט, אורכן של שתי הבקשות יחדיו, מתפרס על שני עמודים וחצי כך שהמשיב יכול היה להדפיסן במשרדו באמצעות נט המשפט. משלא ידע המבקש על מועד הדיון ומשלא בוצעה מסירה כדין, אינני יכולה לתת החלטה בהעדרו. כמו כן, המבקש ציין על גבי בקשתו את כתובתו, רחוב הצפירה 10 אשדוד. כל יתר הטענות הן פורמליות ולא תינתן החלטה מהותית על בסיס טענות פורמליות. לכן אין מנוס לקבוע בקשה זו כי לדיון בשלישית. היות ונראה כי הזמן איננו מספיק לביצוע מסירת הזימון על ידי דואר ישראל, הדיון יקבע לעוד כחודשיים ליום 1.7.2014 בשעה 09:30.

המזכירות תשלח כדין את הזימונים הן לכתובתו של המבקש רחוב הצפירה 10 אשדוד והן לתיבת דואר 8285 אשדוד ותוציא שני זימונים לפי שתי הכתובות הללו.

היות וגם על המבקש היה לבדוק מה נעשה עם בקשתו ומה עלה בגורלה, המבקש יישא בהוצאות הדיון היום וישלמם לב"כ המשיבות בסך של 500 ₪.

ב"כ המשיבות ישלח פרוטוקול דיון זה בדואר רשום למבקש בהתאם לשתי הכתובות שציינתי לעיל. וגם משלוח זה יהווה זימון כדין לדיון.

<#3#>

ניתנה והודעה היום ל' ניסן תשע"ד, 30/04/2014 במעמד הנוכחים.

קרן כ"ץ, רשמת

החלטות נוספות בתיק
תאריך כותרת שופט צפייה
30/04/2014 פרוטוקול קרן כ''ץ צפייה
01/10/2015 החלטה שניתנה ע"י קרן כ"ץ קרן כ''ץ צפייה
21/06/2016 פרוטוקול נצר סמארה לא זמין
19/07/2016 פסק דין שניתנה ע"י נצר סמארה נצר סמארה לא זמין