טוען...

החלטה מתאריך 21/07/13 שניתנה ע"י אלכסנדר רון

אלכסנדר רון21/07/2013

בעניין:

מדינת ישראל

המאשימה

נ ג ד

אבישי מזרחי

הנאשם

<#2#>

נוכחים:

ב"כ המאשימה הגב' אדי מזרחי - מתמחה

הנאשם וב"כ עו"ד לורה בר אלון

פרוטוקול

ב"כ הנאשם: הבנתי שצו עיכוב הוצע בשני התיקים, כאשר רק בתיק אחד אני מייצגת אותו ובתיק השני לא מיוצג. בתיק שמתנהל אצל כבוד השופט פולוק נפלה תקלה. הנאשם לא הספיק להודיע בזמן שנכנס לטיפול גמילה מסמים. שוחחתי עם עובדת סוציאלית שטיפלה בזה ובקשתי ממנה להזיז את התאריך והיא אמרה שמבחינתם הדבר כבר בלתי אפשרי לכן התייצבתי לדיון הודעתי לשופט פולוק על המצב שנוצר. בקשו מאיתנו סך הכל להמציא מסמך שהמשיב אכן היה בגמילה ובגלל שלא היה לי קשר עם המשיב באותה תקופה נבצר ממני להגיש מסמך זה לכן אני מבקשת לשחרר את המשיב בתיק זה. לגבי התיק השני אני לא מייצגת אותו.

ב"כ המאשימה – בתיק השני אין לו ייצוג .

הנאשם – ביום 2.6 באמת היה לי משפט אבל באותו יום הייתי בגמילה ולא יכלתי להגיע. אם לא הייתי מגיע לא הייתה לי מיטה. בתיק השני עכבו אותי משטרת מוריה. הלכתי למאמי שתיתי עכבו אותי מעל ארבעים דקות בקשתי ללכת לבית משפט אמרו לי תגיד לשופט שאנחנו עכבנו אותך. לא שלחתי מכתב. יש לי נכות 75 אחוז. אני לא מתפקד רגיל. אני גם לוקח כדורים.

<#3#>

החלטה

1. בפני בית המשפט נאשם שלא התייצב לשני דיונים שונים ופשיטא, שאם עוד יכולתי להבין תקלה כזו או אחרת בהקשר אחד, קשה שבעתיים לקבל את ההסבר בשני תיקים שונים.

2. אשר לדברי הנאשם שניסה להסביר אי התייצבות מצידו לאחד הדיונים, אך אציין, שאפילו, אולי, וגם זאת מתקשה אני לקבל, במועד מסוים עוכב על ידי המשטרה ולא עלה בידו להגיע בזמן, לבטח יכול היה לפנות לבית המשפט ביום המחרת מיוזמתו ולהבהיר את התקלה.

3. ומה גם שלפחות באחד התיקים מיוצג הנאשם על ידי עורכת דין מנוסה מאוד ולפיכך גם היה לו עם מי להתייעץ.

4. גם אם בראייה ריאליסטית אסבור שאתקשה להורות על הפקדת 1,000 ₪ בכל אחד משני התיקים כתנאי לשחרורו וכדי להבטיח את התייצבותו , מהפקדות מסוימות, חוששני שאין מנוס.

5. כתנאי לשחרורו וכדי להבטיח את התייצבותו בדיון בשני התיקים בהם לא התייצב יפקיד בכל אחד מהתיקים 200 ₪ במזומן. לאחר זאת, ישתחרר.

6. המשך דיון בשני התיקים במועדים שנקבעו.

7. היה ולא יופקד הסך של 400 ₪ יובא הנאשם בפני שופט תורן בשנית מחר.

<#4#>

ניתנה והודעה היום י"ד אב תשע"ג, 21/07/2013 במעמד הנוכחים.

אלכסנדר רון, שופט

הוקלד על ידי ענת יניר

החלטות נוספות בתיק
תאריך כותרת שופט צפייה
30/12/2012 הוראה לנאשם 1 להגיש הפקדת ערבות דב פולוק צפייה
06/03/2013 החלטה מתאריך 06/03/13 שניתנה ע"י דב פולוק דב פולוק צפייה
24/03/2013 החלטה מתאריך 24/03/13 שניתנה ע"י דב פולוק דב פולוק צפייה
21/07/2013 החלטה מתאריך 21/07/13 שניתנה ע"י אלכסנדר רון אלכסנדר רון צפייה
צדדים בהליך
תפקיד שם בא כוח
מאשימה 1 מדינת ישראל רות גורפיין
נאשם 1 אבישי מזרחי (עציר) לורה בר אלון