טוען...

החלטה

ריבי צוק23/12/2012

בפני כב' השופטת בדימוס ריבי צוק

המאשימה

עירית נתניה

נגד

הנאשמים

1. עידו אבן-חן

2. דוד חגאג

<#2#>

נוכחים:

ב"כ המאשימה עו"ד רוני דורון
הנאשמים בעצמם וב"כ עו"ד איה שריק

פרוטוקול

ב"כ הנאשמים:

בדיון הקודם חברתי ביקשה דחיה על מנת לבדוק טענות הגנה מן הצדק, עסקי רהיטים ומזון וחניון ובכתב האישום מדובר על קיוסק קטן, עד היום לא קיבלנו תשובה מחברתי.

התובעת:

כפי שנמסר לי לאחרונה על ידיע מח' רישוי עסקים: עסק מזון אחר שקיים בגיבורי ישראל 5 שם עסק בשם ארטיזן שלו רישיון עסק, ישנו עסק נוסף שנקרא אלופי הזהב מזון ושעשועים ביחס אליו ישנו הליך משפטי תלוי ועומד. ביחס לעסק רהיטים שנקרא רהיטי שגם ננקטו הליכים משפטיים, ניתן פסק דין. נמסר לי שביחס לחנויות רהיטים אחרות שמרת הזורע, נייט סליפ והשכרת כלי רכב אלדן, העסקים הגישו בקשות לרישוי עסק ונמצאים בעיצומם של הליכי רישוי. ביחס לנאשמים אלה ננקטו הליכי רישוי כפי שננקטו כנגד עסקי מזון רבים ואחרים באזור התעשיה, גם קיוסקים פיצוציות מסעדות.

ב"כ הנאשמים:

לגבי רישיון עסק לאריטזן לא ידוע מתי ניתן הרישיון , לגבי שומרת הזורע ונייט סליפ שחברתי אומרת שהוגשה בקשה, מדובר בעסקים שנמצאים 18 שנה ועדיים פועלים בלי היתר כבאות שמדובר בעסקי ריהוט מכאן עולה שאלה מדוע לא ננקטו הליכים משפטיים נגד עסקים אלו. יש עסק נוסף שנקרא עמינח שחברתי לא התייחסה אליו, גודלו 600 מ"ר, עסק מזון נוסף בחניון אחד נקרא אל הלחם והשני מוסך פועל בתוך החניון עצמו וחנות נעליים שפועלת שם, הייתי מצפה לקבל מחברתי גיל העסקים, טיב האישורים, כתובת מדויקת של העסקים שלגביהם יש הליכים ואת כתבי האישום כדי שלבית משפט יהיה כלים להכריע אם זה טענה שיש בה ממש. אנו מדברים כאן על אפליה, מוצרים סגורים, עסק של 8 מטר. אנו מדברים על עסקים של אלפי מאות מטרים ללא אישור כבאות.

התובעת:

כל הטענות שחברתי מעלה עכשיו היא לא העלתה אותה בדיון הקודם. היא לא יכולה לבוא ולהשוות בין העסקים, כנגד עסקי מזון באזור תעשיה יש תיקים כאלה כל יום.

ב"כ הנאשמים:

בדיון הקודם בשורות 20-22 לפרו' נאמר במפורש (מקריאה).

היום חברתי מוסרת פרטים חלקיים. אני מבקשת שהתובעת תשלים את המידע ושאני אקבל את המידע לפני הדיון על מנת להעלות בקשה מסודרת.

התובעת:

בכל הכבוד בטיעון הזה אין רלבנטיות לנאשמים, אני לא מסתכלת על בנין מסוים. רמת הדעת הרלבנטית מבחינת שיקול הדעת של רשויות האכיפה הוא סוג העסק.

אינני סבורה שיש מקום למתן תצהיר ע"י מחלקת רישוי עסקים על מנת לייעל את הדיון ובעקבות ההערות על המידע הנוסף המבוקש שעל פי הנטען גם נתבקש לא אתנגד כי הנתונים, שאינם רלבנטיים בעיני, ככל שהם זמינים במחלקת רישוי עסקים יועלו על הכתב ויועברו לב"כ הנאשמים לפני דיון נוסף.

<#3#>

החלטה

נדחה להקראה נוספת ליום 28.2.13 שעה 09:30.

<#4#>

ניתנה והודעה היום י' טבת תשע"ג, 23/12/2012 במעמד הנוכחים.

ריבי צוק, שופטת בדימוס

החלטות נוספות בתיק
תאריך כותרת שופט צפייה
29/11/2011 החלטה על בקשה של נאשם 1 כללית, לרבות הודעה דחיית דיון 29/11/11 אביבה טלמור לא זמין
14/05/2012 החלטה ריבי צוק לא זמין
11/10/2012 החלטה ריבי צוק לא זמין
23/12/2012 החלטה ריבי צוק צפייה
01/06/2016 החלטה על בקשה אריאל ברגנר צפייה
צדדים בהליך
תפקיד שם בא כוח
מאשימה 1 עירית נתניה נילי ארז סורוקר
נאשם 1 עידו אבן-חן איה שריק
נאשם 2 דוד חגאג איה שריק