טוען...

החלטה מתאריך 05/11/13 שניתנה ע"י מוחמד עלי

מוחמד עלי05/11/2013

בפני כב' השופט מוחמד עלי

המאשימה

עירית קרית ים

נגד

הנאשמת

מאיה טוניק

<#2#>

נוכחים:

ב"כ המאשימה: עו"ד דקל קורש

הנאשמת: נוכחת

פרוטוקול

עד תביעה מר דוד תורג'מן מוזהר ומעיד:

אני שימשתי בעת עריכת הדו"ח כראש מדור פיקוח. ביום 3.10.10 בשעה 9:43 בעת סיור שגרתי שערכתי עם הרכב ברחוב ספיר מקביל לחוף הים, הבחנתי בגברת שמסתובבת עם כלבה מסוג פודל קטן או פינצ'ר עושה את צרכיו בשטח המדשאה של העיריה. הכלב עשה את הצרכים והגברת המשיכה ללכת כאילו דבר לא נעשה. פניתי אליה ושאלתי למה את לא מנקה את הצרכים, היא טענה שהיא בדרך כלל מרימה אבל הפעם אין לה שקית לכן אני מצטערת. את הדברים שאני מוסר כעת איני אומר מזיכרון אלא רשמתי את הדברים. אמרתי לה שאני לא מקבל את הטענות. אני זוכר שהנאשמת היתה עם כלב קטן די מבוגר מבחינת הגיל. גם הוטרינר שלה פנה אלי ואמר שהכלב לא יכול לעשות צרכים כי הוא סובל מבעיות מעיים. אני ראית במו עיני את הצואה על הדשא. אני צילמתי את הכלב בשלושה מצבים עושה את צרכיו.

לצערי חליתי בשנה אחרונה והמחליף שלי לא יודע מה עשה עם התמונות. התמונות לא אותרו.

ב"כ המאשימה:

לשאלת בימ"ש אני מציין כי התמונות שהפקח צילם לא אותרו.

העד ממשיך:

לא רק שהתקרבתי לראות את הצואה של הרכב אלא גם שוחחתי איתה והיא סירבה לתת לי את הפרטים. עקבתי אחר הנאשמת וראיתי איפה היא גרה זה היה בסמוך לבית שלה. ביררתי עם שכנים שהיו למטה וידעתי שהמדובר בנאשמת.

חקירה נגדית לנאשמת:

ש. אני אומרת לך שהכלב שלי הוא כלב סיבירי כלב גדול שסוחב מזחלות ואני מראה לך את התמונה. איך אתה מסביר את העניין.

ת. אני לא מתמצא בכלבים. יכול להיות שבאותו זמן היה מסופר. אני מעיין בתמונה וזה הכלב המדובר. אני לא מתבלבל לגבי הגברת ולא מתבלבל לגבי הכלב.

ב"כ המאשימה:

אלה עדי.

הנאשמת מוזהרת לומר אמת ומעידה:

אני מדריכה במעון הוסטל לילדים עם מוגבלות פיגור שכלי. אני גרה ברחוב שפירא בקרית ים.

באותו יום אחרי משמרת לילה יצאתי לטייל עם הכלב. הכלב התיישב לעשות צרכים. אני הייתי אחרי הכלב הוא לא עשה שום דבר. פתאום אני הסתובבתי ראיתי איש קטן בלי מדים עם מצלמה. שאלתי אתה רוצה לצלם את הכלב כי כולם מצלמים את הכלב אני רגילה שכולם רוצים לצלם את הכלב. הוא אמר אני כבר צילמתי, לקח אותי ביד ואמר לי בואי. פתאום הוא מסובב אותי אני רואה מעבר לכביש רכב משטרה. ניגשתי איתו לאוטו ושם ישב עוד איש אחד מבוגר גבוה. הם התחילו להגיד לי מה את מטיילת פה, פה לא מקום לטיולים עם כלב.

אני מציגה תמונות של המקום התמונות מסומנות נ/1. כשאני יוצאת לטייל עם הכלב אני יוצאת עם תיק, בתיק יש מגבונים, מפיות שקיות, ניירות. ואם הייתי צריכה להשתמש הייתי משתמשת. תמיד הכלב עם רצועה. לכלב היו בעיות פרוסטטה ועשו לו ניתוחים ועד שהוא היה עושה צואה הייתי צריכה לטייל איתו חצי שעה. הם שאלו אחרי שאמרו לי למה את מטיילת פה. אמרתי שאני גרה פה וכולם מטיילים ואין שום שלט שאומר שאסור לטייל עם כלבים. הוא כתב משהו ואמר לי אני צילמתי את הכלב ואמרתי איפה תמונה, אף אחד לא הראה לי את התמונה. מי שצילם את הכלב הוא לא העד שהעיד כאן, מי שצילם היה איש נמוך קטן אפילו יותר נמוך ממני. עם מכנסיים כחולים. הוא אפילו לא התקרב אלי, הסתובבתי וראיתי אותו אפילו שהוא היה מצלם הוא לא צילם צואה של הכלב. הכלב מאוד פרוותי ומהזוית הזו אי אפשר לראות אם הוא עשה צואה או לא. אני לא סירבתי למסור איפה אני גרה. אני אמרתי לו את הכתובת. הוא לא יצא מהאוטו. אני מציגה את התמונה של הכלב התמונה סומנה נ/2. הכלב גבוה, שוקל 25 קילו. הוא מת לפני שנה וחצי. אני מציגה מכתב מויטרינר שלפיו הכלב סובל מעצירות סומנו נ/3, נ/4.

הגבוה שישב באוטו כתב הכל והוא אמר זה אזהרה את לא תשלמי שום דבר. אם יתפסו אותך את תשלמי 1000 ₪.

חקירה נגדית לתובע:

נכון שפניתי אליך לביטול כתב האישום. אני מציגה לך את הבקשה.

אני מסרתי לפקחים את הפרטים שלי איפה אני גרה. אני לא זוכרת אם הם ביקשו להציג ת.ז. אבל הם שאלו איפה אני גרה. תמיד יש לי מסמכים כשאני יוצאת. לא שאלו אותי אם יש לי ת.ז. אף אחד לא רדף אחרי ולא שאל שכנים כי היה להם הכל.

אתה מצביע על תמונה עם סימונים אדומים שבה רואים שכל הזמן יש שם גללים של כלבים. גם עכשיו המצב אותו דבר. אני מראה חצר של בניין. הם אפילו לא התקרבו.

בתמונה לא רואים איפה הפקח עמד. הניידת עמדה מעבר לכביש, לא ראיתי מאיזה מרחק היה הפקח כשהוא צילם את הכלב אני רק הבחנתי בו רק כשהוא היה לידי ותפס בזרועי.

הכלב התיישב לעשות צרכים במקום שהיו מלא גללים. אני עוד לא עשיתי צעד אחד ללכת. מייד כשהכלב עשה את הצרכים הסתובבתי. היום שם עוד כלבים.

ב"כ המאשימה:

בנסיבות, ולאור הטענות שהעלתה הנאשמת, אני מסכים לבטל את כתב האישום.

הנאשמת: אני מסכימה לביטול כתב האישום.

<#3#>

<#5#>

פסק דין

לאור בקשת ב"כ המאשימה, אני מורה על ביטול האישום. מאחר והביטול היה לאחר כפירת הנאשמת משמעות הדבר כי אני מחליט לזכות את הנאשמת מהעבירה שיוחסה לה.

<#4#>

ניתנה והודעה היום ב' כסלו תשע"ד, 05/11/2013 במעמד הנוכחים.

מוחמד עלי, שופט

החלטות נוספות בתיק
תאריך כותרת שופט צפייה
19/09/2012 החלטה מתאריך 19/09/12 שניתנה ע"י לובנה שלאעטה חלאילה לובנה שלאעטה חלאילה לא זמין
05/11/2013 החלטה מתאריך 05/11/13 שניתנה ע"י מוחמד עלי מוחמד עלי צפייה
05/11/2013 החלטה מתאריך 05/11/13 שניתנה ע"י מוחמד עלי מוחמד עלי צפייה
צדדים בהליך
תפקיד שם בא כוח
מאשימה 1 עירית קרית ים דקל קורש
נאשם 1 מאיה טוניק