טוען...

הוראה לנתבע 1 להגיש הודעה מתוקנת לצד שלישי

עירית הוד26/06/2013

בפני כב' השופטת עירית הוד

התובע

סימון אלימלך

נגד

הנתבעת

קבוצת המוביל החדש בע"מ

נגד

צד ג'

סקוריטס סוכנות ביטוח בע"מ

#2#>

נוכחים:

מטעם התובע – בעצמו וב"כ עו"ד משה גולדצויג

מטעם הנתבעת – עו"ד אסדי

מטעם צד ג' – עו"ד זקס

פרוטוקול

ב"כ התובע : יש את הטענה של החבות של צד ג'. הגענו להסכמה שיפסקו הוצאות לגבי הדיון היום והדיון הקודם שלא התקיים בסוף על מנת שהנתבעת תצרף את חברת הביטוח הנכונה.

ב"כ הנתבעת: צרפנו את חברת הביטוח הזו בטעות.

ב"כ צד ג': טענו את זה כבר בכתב ההגנה מטעמנו, מפנה לסעיף 4ה'. אמר שביטוח צד ג' מחריג נזק לרכוש שהוא בבעלותך או שליטתך והביטוח הרלוונטי הוא ביטוח סחורה. יש פוליסת ביטוח סחורה בהעברה, אנו ידענו וגם חברי היה אמור לדעת והפוליסה הוציאה חברת מנורה.

ב"כ התובע: בלית ברירה, אני מסכים ועומד על פסיקת הוצאות על הדיון הזה וגם על הדיון הקודם שהופענו בו וחברי הסכים לפסיקת הוצאות, שהיה בפני כב' הרשמת זועבי.

ב"כ הנתבעת: חושב שיש להשאיר את זה לסוף ההליך.

ב"כ צד ג': אני מסכים היום למחיקתי ללא פסיקת הוצאות בתנאי שלא יצרף אותי בעתיד בשנית. ככל שאצורף בעתיד בשנית, מבקש שיפסקו כעת הוצאות.

ב"כ התובע: אנו עומדים על ההסכמות בינינו לבין הנתבעת לפסוק לפי סעיף 79א'.

ב"כ הנתבעת: מסכים.

ב"כ הנתבעת: מבקש שיתייצב המומחה לדיון הבא.

ב"כ התובע: מתנגד לכך. חברי לא ביקש את זימון המומחה לישיבת היום.

<#3#>

החלטה

לאור ההסכמה אליה הגיעו הצדדים ונוכח העובדה, כי צד ג' אינו הצד הנכון מאחר וקיימת מבטחת אחרת רלוונטית, לא ניתן היום לקיים את הישיבה שנקבעה ולפיכך, מקבלת את ההסכמה אליה הגיעו הצדדים לדחיית הדיון בכפוף לפסיקת הוצאות.

לא מצאתי להשהות את החיוב בהוצאות עד לסוף ההליך וזאת מן הטעם כי הוצאות אלו שנגרמו לתובע בשל התייצבותו היום, אינם קשורות לתוצאות פסק הדין והן נובעות אך ורק בשל מחדל הנתבעת לצרף את חברת הביטוח הנכונה.

אי לכך, מחייבת את הנתבעת בהוצאות התובע בגין ישיבה זו והישיבה הקודמת בסך 3,000 ₪. הסכום האמור ישולם בתוך 60 יום מהיום שאם לא כן ישא הפרשי הצמדה וריבית מהיום ועד מועד התשלום בפועל.

לאור בקשת הנתבעת, מורה על מחיקת ההודעה כנגד צד ג'. מחייבת את הנתבעת בהוצאות מותנות של הצד השלישי בסך 3,000 ₪. הגשת הודעה בעתיד נוספת או תביעה כנגד צד ג' "סקוריטס סוכנות ביטוח בע"מ" על ידי הנתבעת, תהיה מותנית בהצגת אישור תשלום ההוצאות בגין הליך זה.

ניתנת אורכה לנתבעת להגיש הודעה מתוקנת לצד שלישי תוך 30 ימים מהיום.

קובעת את התיק לחקירות קצרות וטיעונים על דרך הפשרה לפי סעיף 79א' בתביעה העיקרית ליום 15.12.13 שעה 11.00 עד 13.00.

במידה ותתקבל הסכמת הצד השלישי לטיעונים על דרך הפשרה, יטען אף הוא במועד זה שאם לא כן, ישמעו ראיות הצדדים במסגרת ההודעה לצדדים שלישיים שלא בדרך דיונית מקוצרת על דרך הפשרה.

התיק נקבע היום לשמיעת הוכחות ורק בשל מחדל הנתבעת שלא צירפה את בעל הדין הנכון, לא נשמעו ההוכחות היום. לישיבה היום לא ביקשה הנתבעת להעיד את המומחה מטעם התובעת, ובוודאי שמחדלה בכך שמבקשת היום לצרף חברת ביטוח אחרת, אינו אמור להקנות לה יתרון דיוני כלשהו ועל כן משלא ביקשה לחקור את המומחה, הרי זה תקף גם לישיבה הנוספת שנקבעה.

<#4#>

ניתנה והודעה היום י"ח תמוז תשע"ג, 26/06/2013 במעמד הנוכחים.

עירית הוד, שופטת

החלטות נוספות בתיק
תאריך כותרת שופט צפייה
02/10/2011 החלטה מתאריך 02/10/11 שניתנה ע"י רגד זועבי רגד זועבי לא זמין
10/07/2012 החלטה מתאריך 10/07/12 שניתנה ע"י רגד זועבי רגד זועבי לא זמין
26/06/2013 הוראה לנתבע 1 להגיש הודעה מתוקנת לצד שלישי עירית הוד צפייה
17/12/2013 פסק דין מתאריך 17/12/13 שניתנה ע"י עירית הוד עירית הוד צפייה