טוען...

החלטה על בקשה של מבקש 1 שינוי / הארכת מועד 27/01/13

אברהם הימן27/01/2013

בפני כב' סגן הנשיאה, השופט אברהם הימן

המאשימה

מדינת ישראל

נגד

הנאשמת

אלה גומר

#2#>

נוכחים:

ב"כ המאשימה- עו"ד אריאל פס

הנאשמת וב"כ- עו"ד דמיטרי בקסנסקי

הדיון מתורגם לשפה הרוסית על ידי מר בורר

פרוטוקול

ב"כ המאשימה טוען לעונש:

התקבל תסקיר משירות המבחן. נוכח האמור בו אבקש לאמץ את ההסדר שהוצג ולהשית על הנאשמת מאסר מותנה על עבירות רכוש, קנס ושל"צ. באשר לקנס נוכח הנסיבות הקשות המתוארות בתסקיר שירות המבחן, נשאיר לשיקול דעת בית המשפט לגבי גובהו.

ב"כ הנאשמת טוען לעונש:

הצדדים הגיעו להסדר טיעון. התקבל תסקיר חיובי, הנאשמת הודתה וחסכה זמן שיפוטי, אפשר למצוא בתסקיר דברים חיוביים, לכן אבקש לאמץ את המלצות שירות המבחן, מאסר מותנה, של"צ ולגבי קנס, הנאשמת היא מפרנסת יחידה, עובדת בתור קופאית, יש לה משכנתא גבוהה, חובות, אבקש להסתפק בקנס של לא יותר מ- 100 ₪. המעסיק כאן לא ניזוק, היא עבדה שם 6 שנים. הוא חסך המעסיק 30,000 ₪ פיצויי פיטורין. אין לה עבר פלילי. מדובר בעבירה מינורית, נסיבות קשות מפורטות בתסקיר. מכיוון שיש מלא חובות, הבן שלה הוא בן גדול בן 38, יש בעיות שמפורטות בתסקיר שירות המבחן. אבקש להתחשב לגבי הקנס ולהסתפק בקנס של 100 ₪.

<#3#>

גזר דין

אני מקבל את הסדר הטיעון בהיותו ראוי וסביר בנסיבות המקרה והעניין, לרבות ובמיוחד להסכמה העונשית שהוצגה לפניי היום לאחר שהתקבל תסקיר משירות המבחן ואלה העונשים שאני משית על הנאשמת:

5 חודשים מאסר על תנאי והתנאי הוא שבמשך שלוש שנים מהיום לא תעבור הנאשמת עבירה כנגד הרכוש, למעט עבירה לפי סעיף 413 לחוק העונשין החזקת נכס החשוד כגנוב.

קנס בסך 200 ₪ או שבוע מאסר.

הקנס ישולם עד ליום 16/12/12.

אני מחייב את הנאשמת לבצע של"צ בהיקף של 180 שעות על פי תוכנית שהוכנה עבורה על ידי שירות המבחן. הנאשמת מסכימה לבצע של"צ, הבינה משמעותו ומשמעות הפרתו.

עותק מגזר דין זה יועבר לשירות המבחן.

זכות ערעור תוך 45 יום.

<#4#>

ניתן והודע היום י"ב כסלו תשע"ג, 26/11/2012 במעמד הנוכחים.

אברהם הימן, סגן נשיאה

הוקלד על ידי יפעת מינאי

החלטות נוספות בתיק
תאריך כותרת שופט צפייה
27/01/2013 החלטה על בקשה של מבקש 1 שינוי / הארכת מועד 27/01/13 אברהם הימן צפייה
צדדים בהליך
תפקיד שם בא כוח
מאשימה 1 מדינת ישראל מירי רוט ברומר
נאשם 1 אלה גומר דמיטרי בקסנסקי