טוען...

החלטה מתאריך 28/04/14 שניתנה ע"י אברהם טל

אברהם טל28/04/2014

לפני:

כב' הנשיא אברהם טל, אב"ד
כב' השופט אהרון מקובר
כב' השופט ד"ר שמואל בורנשטין

המערער

נהאד שתאת

נגד

המשיבה

מדינת ישראל

<#2#>

נוכחים:

המערער ובאת כוחו עו"ד איריס אהרונוב

ב"כ המשיבה עו"ד נורית קורנהאוזר

פרוטוקול

ב"כ המערער: חוזרת על הודעת הערעור. אני מוסיפה טענה שלא נטענה במפורש בהודעת הערעור והיא שבימ"ש קמא לא ניכה מתקופת המאסר את תקופת המעצר שבה היה נתון המערער מאחורי סורג ובריח בקשר לתיק זה החל מיום 1.10.11 עד יום 24.11.11.

ב"כ המשיבה: לא היתה בקשה כזו בפני בימ"ש קמא. המערער הוא הראשון שהתגייס לעבור הליך טיפולי וגם התביעה ובימ"ש באו לקראתו בהתאם לכך מעל ומעבר ולכן אני אסכים לניכוי של חלק מהתקופה שבה היה במעצר מתקופת המאסר.

ב"כ המערער: מגישה מכתב מהרווחה. כל יום הוא קריטי, שנה וחצי של התנתקות ומעצר של חודשיים.

<#3#>

פסק דין

המערער הורשע על פי הודאתו בת"פ 4694-10-11 (בימ"ש השלום ברמלה) בעבירות של תקיפה בנסיבות מחמירות, איומים והיזק בזדון, נושא שני אישומים שביצע כלפי אישתו כמתואר ברישא גזר-הדין ונידון ל- 3 חודשי מאסר בפועל, להפעלה בחופף של 3 חודשי מאסר על תנאי שהיו תלויים ועומדים נגדו, ל- 9 חודשי מאסר על תנאי ו- 5 חודשי מאסר על תנאי בתנאים המפורטים בגזר-הדין והועמד בפיקוח שירות המבחן למשך שנה.

הערעור מופנה כלפי חומרת עונש המאסר בפועל ובהודעת הערעור עתרה ב"כ המערער להאריך את המאסר על תנאי שהיה תלוי ועומד נגד המערער והופעל על ידי בימ"ש קמא.

לאחר שאמרנו דברים לב"כ המערער בכל הקשור לאפשרות להאריך את תקופת המאסר על תנאי, בהתחשב בעובדה שמדובר בשני אירועים נפרדים, עתרה ב"כ המערער להתחשב בתקופת המעצר במשך כחודשיים שברובה היה המערער עצור מאחורי סורג ובריח בקשר לאירועים נושא גזר-הדין.

טענה זו לא הועלתה במפורש לפני בימ"ש קמא ובימ"ש קמא, בצדק, לא התייחס אליה.

ב"כ המשיבה מסכימה לניכוי חלק מתקופת המעצר מתקופת המאסר לאור האמור בתסקיר שירות המבחן ובאישור טיפול של המחלקה לשירותים חברתיים בעיריית רמלה שהוצג בפנינו ולא היה בפני בימ"ש קמא.

גזר-הדין של ביהמ"ש קמא היה נכון למועד נתינתו, ורק בשל העלאת הטענה בכל הקשור לניכוי תקופת המעצר והסכמת המשיבה לטענה זו, אנו מקבלים את הערעור ומחליטים כי המערער ירצה חודשיים מאסר בעבודות שירות.

המערער יתייצב בפני הממונה על עבודות שירות לקליטה והצבה ללא צורך בהחלטה שיפוטית נוספת ביום 10.6.14 בשעה 08:00. באם לא יתייצב – ייעצר ויועבר למשמורת שב"ס.

התנאים שנקבעו לעיכוב ביצוע עבודות השירות יעמדו בתוקפם עד לסיומן.

<#4#>

ניתן והודע היום כ"ז ניסן תשע"ד, 27/04/2014 במעמד ב"כ הצדדים והמערער.

אברהם טל, נשיא

אב"ד

אהרון מקובר, שופט

ד"ר שמואל בורנשטין, שופט

החלטות נוספות בתיק
תאריך כותרת שופט צפייה
28/04/2014 החלטה מתאריך 28/04/14 שניתנה ע"י אברהם טל אברהם טל צפייה