טוען...

פרוטוקול

מיכל ברק נבו30/01/2013

לפני כב' השופטת מיכל ברק נבו

המאשימה

מדינת ישראל

נגד

הנאשם

בניק גריגוריאן

נוכחים:

ב"כ המאשימה: עו"ד אירית אסולין

ב"כ הנאשם: עו"ד דפנה רינסקי

הנאשם לא התייצב

<#1#>

פרוטוקול

ב"כ הנאשם:

רק קבלתי את הייצוג ואיני בקשר עם הנאשם. אבל נקבע לי גישור בשעה 10 בלוד ולכן איני יכולה להמתין לו. נוסף על כך, בקשתי מספר פעמים את צילום התיק, אני יודעת שיש עומס אדיר.

ב"כ המאשימה:

לאחר החלטות בית המשפט בשבועות החולפים בעניין אי צילום החומר במועד, לפני הדיון, בדקתי את הנושא ומתברר כי העומס הוא של איש הסנגוריה הציבורית שמצלם את התיקים בתביעה. הערת בית המשפט צריכה להיות מופנית לסנגוריה הציבורית. הדיון קבוע לשעה 9:30 ועל כן כדאי להמתין לנאשם. לקחתי מחברתי את מספר הטלפון שלה ואמסור אותו לנאשם כדי שיצור עימה קשר.

לאחר הפסקה

השעה 11:00. הנאשם לא התייצב.

<#2#>

החלטה

מאחר שהדחיות ביומני כה רחוקות, ומתברר כעת שאי צילום החומר נעוץ כנראה בעומס רב שמוטל על נציג הסנגוריה הציבורית שמצלם את החומר, אבקש שהסנגוריה הציבורית תעשה מאמץ מיוחד לתגבר את כוח האדם מטעמה בעניין זה, לפחות לגבי תיקים הקבועים לפני, שכן למרבה הצער אין באפשרותי לדחות "דחיה קצרה", עקב אי צילום חומר.

עו"ד רינסקי ביקשה רשות לעזוב את בית המשפט בשל דיון אחר שנקבע לה. התרתי לה לעשות כן וקבענו שהפרוטוקול ישאר פתוח עד השעה 9:30 משום שהדיון של הנאשם קבוע לשעה זו.

גם לאחר השעה 11:00 לא התייצב הנאשם, למרות שנכח בדיון הקודם וידע על מועד הדיון היום.

לפיכך, מוצא צו הבאה נגד בניק גריגוריאן ת.ז 309221745 מרחוב דרך בן צבי 75, תל אביב, אשר יוכל להשתחרר אם יפקיד סכום של 1,000 ₪. אם לא יפקיד הסכום, יובא בפני שופט בתוך 24 שעות ממעצרו. המאשימה תבצע את צו ההבאה.

מאחר שעו"ד רינסקי ציינה כי אינה מצליחה ליצור קשר עם מרשה, יש למסור לנאשם את מספר הטלפון של עו"ד רינסקי, על מנת שיצור קשר עימה (הדבר יעשה כאשר יובא באמצעות צו ההבאה): 054-4567144.

24.6.13 9:30

החלטות נוספות בתיק
תאריך כותרת שופט צפייה
30/01/2013 פרוטוקול מיכל ברק נבו צפייה
צדדים בהליך
תפקיד שם בא כוח
מאשימה 1 מדינת ישראל בני דורון הירשל
נאשם 1 בניק גריגוריאן דפנה רינסקי