טוען...

הוראה למערער 1 להגיש הגשת מסמכים מטעם המערערת

יואל צור23/03/2017

בפני

כבוד השופט בדימוס יואל צור

מערערת

אסנת גיל

נגד

משיב

קצין התגמולים

מופיעים- ב"כ המערערת- עו"ד יהושע אסרף

ב"כ המשיב- עו"ד שרון מאירי

ב"כ המשיב- אני מבקשת מחיקה על הסף. אין חוו"ד שסותרת את חוו"ד המשיב. יש טענות בנושאים כמו סמכות מוסבת שבסמכות וועדה רפואית וכך גם לגבי סוג הנכויות. יש צורך להוכיח קשר בין שתי חבלות והנכות. למערערת היו כבר בעיות לפני האירועים שבגינם היא תובעת. מומחה המשיב קבע לה 30% עקב האירועים ואין חוו"ד סותרת, וגם המומחה האחר קבע שהיה מדובר בפגיעות מינוריות. עשו זאת לפנים משורת הדין ונותרה הקביעה של 30%.

ב"כהמערערת-יש לה כאבי גב. הכל בא מתנאי השירות שלה. אני קורא את חווה"ד שחל המומחה השני והורא כתב CRPS וכו'.יש קביעה שיפוטית- וועדה רפואית עליונה קבעה שאין עדות ל-CRPS. ישבו שם 2 אורטופים . גם בוועדה המחוזית היו אורטופדים. כאן נרשם שאין קשר. זה קובע מבחינת משרד הביטחון. אני מפנה לסע' 8 שלי: יש מס' מנגנונים....סע' 8 לתביעה. יש לפעול לטובת הנכה. יש לה כאבי גב בגלל השירות. קרו לכך כאבי גב תחתון אך כאן יש תסמונת. התיק מ-2008 היו התכתבויות רבות. ב-2008 המכתב שלי צורף עם התביעה. אני מפנה לעמוד הראשון לגבי המסמכים שצירפתי ב-2008.

אני אמציא את המסמך מ-2008.

יש לדעתי לפסול את חוות הדעת ולקבל את התביעה.

ב"כ המשיב- צירפתי לכתב התשובה את נספח ב'. ב"כ המערערת במקום להגיש ערעור הגיש מכתבים וב-2011 ניתנה החלטת הבהרה שההחלטה מ-2010 התייחסה לחבלות שמוזכרות בתביעה. ב"כ המערערת מציע או שמצבה נובע מהשיתוק של העצב מימין וזו נכות מוסבת ולא נכות הנובעת מהשירות. זה לא בסמכות הוועדה. יש צורך להפעיל את תק' 9. אופציה שנייה הן נפילות-2 נפילות- שנבדקו ע"י ד"ר לובובסקי. הטענה ל-CRPS היא באוביטר. היו לה בעיות מ-1994, ואחרי החבלה מ-2007 היה תיעוד דל.לה יש תיאור של מצבה הקודם. ההחלטה של קצין התגמולים מבוססת על חוו"ד אחרת שקבעה הכרה. המערערת לא הביאה חוו:"ד נגדית הטוענת שזה נובע מהשירות. היא לא פירטה את תנאי השירות. הנטל הוא על המערערת.

המערערת-ב-7.5.08 פוניתי באמבולנס להר הצופים ואותו שבועקמתי עם כאבים בגב ולא יכולתי לזוז וביצעתי CT בעמוד השדרה. לכן פניתי לד"ר שרודר יהושע. אני טוענת שחווה"ד שלנו רפואית והיא לא סתרה אותה .

המערערת- ד"ר שרודר נתן לי בדיקת EMG בידיים וב-12.7 אני אבצע בדיקה אחרונה, ואז תהיה לי חוו"ד לגבי הקשר .

ה ח ל ט ה

אחרי ששמעתי את ב"כ הצדדים לרבות המערערת עצמה ומאחר והוברר לי שהמערערת מטפלת בהכנת חוו"ד רפואית של ד"ר שרודר, הנני מחליט להמתין עד למתן חוה"ד הנ"ל וככל שתצביע על קשר בין מצב המערערת ושתי חבלות שטענה להם ממאי 2007 ומאי 2008 ו/או כל מצב המסביר את מקור כאבי הגב של המערערת ואז ניתן יהיה לקבוע עמדה לגבי המשך ההליך. הוברר לי שחווה"ד תינתן ככל הנראה בסוף יולי תחילת אוגוסט 2017, לכן יש להמתין לחוו"ד זו.

ניתנה היום, כ"ה אדר תשע"ז, 23 מרץ 2017, בהעדר הצדדים.

החלטות נוספות בתיק
תאריך כותרת שופט צפייה
27/09/2012 הוראה לבא כוח מערערים להגיש נימוקי ערעור יואל צור צפייה
24/01/2013 הוראה לבא כוח משיבים להגיש כתב תשובה יואל צור צפייה
01/06/2014 הוראה לבא כוח משיבים להגיש כתב תשובה יואל צור צפייה
23/03/2017 הוראה למערער 1 להגיש הגשת מסמכים מטעם המערערת יואל צור צפייה
צדדים בהליך
תפקיד שם בא כוח
מערער 1 אסנת גיל יהושע אסרף (אצראף)
משיב 1 מדינת ישראל שרון דרורי