טוען...

הוראה לנתבע 1 להגיש תצהיר גילוי מסמכים

שרה ברוינר ישרזדה18/03/2014

18 מרץ 2014

לפני:

כב' השופטת שרה ברוינר ישרזדה

המבקשת:

אילה סבאג

-

המשיב:

מכון ג'נסטיל להתנהגות האדם בע"מ

החלטה

1. ביום 13.2.2014 הגישה המבקשת בקשה למתן צו המורה על מתן תצהיר גילוי מסמכים וכן על גילוי ועיון במסמכים ספציפיים אשר בקשה המבקשת לקבל מאת המשיב במכתבה מראשית חודש ינואר 2014.

2. בו ביום הוריתי למשיב להגיב לבקשה בתוך 10 ימים. המשיב לא הגיב לבקשה. בעקבות כך פנתה המבקשת בבקשות שונות אשר לטענתה יש מקום להענות להן נוכח העדר תגובה מטעם המשיב.

3. מן הראוי להדגיש כי בקשת המבקשת למתן צווים לגילוי ועיון במסמכים הועלתה לראשונה במכתב בא כוחה אשר נשלח רק לאחר שמועד הוכחות שהיה קבוע נדחה לבקשת הנתבעת. כל בקשה בנדון לא הועלתה במסגרת קדמי המשפט , או בפניות קודמות לצד שכנגד או לבית הדין. די היה בכך בכדי לדחות הבקשה.

4. עיון ברשימת המסמכים שמבקשת המבקשת כי יגולו מעלה כי העיון בהם אינו נדרש לצורך הכרעה בסוגיות שבמחלוקת בין הצדדים, כך למשל הבקשות לקבלת פרוטוקולים (סעיף 2.2-סעיף 2.6 למכתבו של ב"כ התובעת מיום 8.1.2014)- זאת בין היתר נוכח העובדה כי רשימת המוסכמות כוללת הסכמה בדבר פיטורי התובעת ואילו המחלוקות בין הצדדים נוגעות להיקף העבודה ולזכאות לזכויות סוציאליות שונות. לפיכך אינני מוצאת מקום להעתר לבקשת התובעת בענין זה , כפי שגם איני מוצאת לנכון להורות בשלב מאוחר זה על מתן תצהיר גילוי מסמכים כללי.

5. עם זאת , המסמכים המבוקשים בסעיפים 2.1.-2.2 ו2.7 במכתב האמור, יכול ויתרמו לבירור האמת בסוגיות אשר שנויות במחלוקת בין הצדדים. ראוי לציין, למרות האמור, כי בניגוד לאמור בבקשות המבקשת, בפועל צורפו לתצהירי המבקשת דוחות נוכחות אשר נטען כי נערכו בכתב ידה של המבקשת.

6. נוכח האמור,משלא הוגשה כל עמדה מטעם המשיב, ועל מנת לאפשר לבית הדין להגיע לבירור האמת, ימציא המשיב, בתוך 7 ימים מהיום, לבית הדין תצהיר גילוי מסמכים המתיחס למסמכים ספציפיים כמפורט בסעיפים 2.1.,2.2. ו2.7 למכתבו האמור של ב"כ המבקשת. לתצהיר יצורפו המסמכים האמורים בו, ככל שקיימים.


ניתנה היום, ט"ז אדר ב תשע"ד, (18 מרץ 2014), בהעדר הצדדים ותישלח אליהם.

החלטות נוספות בתיק
תאריך כותרת שופט צפייה
09/06/2013 הוראה לתובע 1 להגיש תצהיר עדות ראשית יפה שטיין צפייה
18/03/2014 הוראה לנתבע 1 להגיש תצהיר גילוי מסמכים שרה ברוינר ישרזדה צפייה