טוען...

פסק דין מתאריך 25/06/13 שניתנה ע"י דוד גדעוני

דוד גדעוני25/06/2013

בפני

כב' השופט דוד גדעוני

התובע

מוחמד נתשה

נגד

הנתבעת

מדינת ישראל נציבות מס הכנסה ומיסוי מקרקעין

נגד

הצד השלישי

אריה זלטין חברה לשמאות בע"מ

פסק דין

  1. התובע והנתבעת הסכימו והסמיכו את בית המשפט לפסוק בתובענה על פי שיקול דעתו, לפי סעיף 79א לחוק בתי המשפט [נוסח משולב] התשמ"ד- 1984, ללא נימוקים ובלבד שהסכום שייפסק לא יפחת מסך של 13,000 ₪ ולא יעלה על סך של 25,000, כאשר לסכום שייפסק יתווספו הוצאות משפט, שכ"ט עו"ד והפרשים, והכל לפי שיקול דעתו של בית המשפט.
  2. עיינתי בכתבי הטענות על נספחיהם. נתתי דעתי לדברים שנשמעו מפי התובע ומפי נציג הנתבעת. נתתי דעתי לדברים שהובאו בפני בית המשפט מפי המעורבים במסגרת הדיון הקודם לפני. שקלתי את טענות ב"כ הצדדים. על יסוד התמונה הכוללת שנפרשה לפני בית המשפט אני מורה כי לסילוק סופי ומלא של כל תביעות התובע נגד הנתבעת כמפורט בתובענה, תשלם הנתבעת לתובע סך כולל של 20,000 ₪, בתוספת הוצאות משפט ושכ"ט עו"ד בסך כולל של 3,000 ₪. הסכומים האמורים לעיל ישולמו בתוך 30 יום מהיום, שאם לא כן יישאו הפרשי הצמדה וריבית כדין מהיום ועד לתשלום בפועל.
  3. אשר להודעה לצד שלישי – בהסכמת הצדדים אני מורה על דחיית ההודעה. בנסיבות העניין ובשים לב לתמונה הכוללת שהוצגה, לאופן שבו הסתיימו ההליכים ולשלב המוקדם שבו הסתיימו, אינני רואה לעשות צו להוצאות.

ניתן היום, י"ז תמוז תשע"ג, 25 יוני 2013, בהעדר הצדדים.