טוען...

פסק דין מתאריך 17/12/13 שניתנה ע"י שרון צנציפר הלפמן

שרון צנציפר הלפמן17/12/2013

בפני

כב' השופטת שרון צנציפר הלפמן

תובעים

קרדן רכב בע"מ

נגד

נתבעים

יצחק אביב

פסק דין

  1. התובעת הגישה תביעה בגין נזקי רכוש שנגרמו לרכבהּ, שמספר רישויו 6915458.
  2. בדיון שנתקיים היום, הודיעו באי-כוח הצדדים כי הנתבעת מודה באחריות נהגהּ לקרות התאונה, ומשכך בוטל זימונם של העדים מבעוד מועד. עוד הובהר, כי המחלוקת היחידה שנותרה היא בעניין ירידת הערך של הרכב הניזוק.
  3. בא-כוח התובעת טען לעניין זה כי משלא הוגשה מטעם הנתבעת חוות-דעת נגדית ולא נתבקשה חקירת השמאי מטעמו, הרי שיש לראות את הנתבעת כמי שמודה בחוות הדעת השמאית עליה נסמכת התביעה. באת-כוח הנתבעת מצידה טענה כי נעשתה פנייה בכתב לבאי-כוח התובעת, במטרה לברר פרטים בנוגע למצבו הנוכחי של הרכב, אך פנייה זו לא נענתה.
  4. בנסיבות העניין – לאור הודעת הנתבעת באחריותה לקרות התאונה, משלא הוגשה מטעמה חוות-דעת שמאית נגדית ואף לא נתבקשה חקירת השמאי מטעם התובעת – הוכיחה התובעת את תביעתה, ועל כן דינה להתקבל.
  5. אשר על כן, אני מורה כי הנתבע, באמצעות מבטחת הרכב, ישלם לתובעת סך של 25,420 ש"ח, כשסכום זה נושא הפרשי הצמדה מיום עריכת חוות הדעת השמאית. במידה ששולמו על-ידי הנתבעת סכומים שאינם שנויים במחלוקת, הם יופחתו מסכום זה; סך של 400 ש"ח בגין עריכת חוות דעת שמאית, כשסכום זה נושא הפרשי הצמדה מיום עריכת חוות הדעת; סך של 365 ש"ח אגרת משפט ושכ"ט עו"ד בשיעור 11.8%.

ניתן היום, י"ד טבת תשע"ד, 17 דצמבר 2013, בהעדר הצדדים.

החלטות נוספות בתיק
תאריך כותרת שופט צפייה
17/12/2013 פסק דין מתאריך 17/12/13 שניתנה ע"י שרון צנציפר הלפמן שרון צנציפר הלפמן צפייה
צדדים בהליך
תפקיד שם בא כוח
תובע 1 קרדן רכב בע"מ אסף ורשה
נתבע 1 יצחק אביב מיכאל שמפל