טוען...

החלטה על בקשה של תובע 1 כללית, לרבות הודעה הודעה מטעם התובע- בקשה למינוי אורטופד 27/01/13

ריבה שרון27/01/2013

מספר בקשה:4

בפני

כב' השופטת ריבה שרון

התובע

סימון קיקוזשוילי
- ע"י ב"כ עוה"ד מוטי ארד ואח'

נגד

הנתבעת

הראל חברה לביטוח בע"מ
- ע"י ב"כ עוה"ד פ.ג. נשיץ ואח'

החלטה

1. התובע היה מעורב בת.ד נשוא התביעה מיום 9/1/12 (להלן: "התאונה").

לאחר שעיינתי במסמכים הרפואיים המצורפים לכתב התביעה ובחנתי את טענות הצדדים , מצאתי שיש ראשית ראיה למינוי מומחה בתחום האורתופדיה.

2. אני ממנה איפוא כמומחה מטעם בית המשפט את ד"ר דן דבי (להלן: "המומחה")

המומחה יואיל לחוות דעתו בדבר מצבו הרפואי של התובע בקשר עם התאונה נשוא התביעה, לקבוע אם קיים קשר סיבתי בינה ובין תלונותיו והטיפולים שעבר- חלקם או כולם וכן האם נותרה נכות, תוך התייחסות לנכויות זמניות ולנכות צמיתה, אם בכלל. כן יואיל המומחה להתייחס לשאלה האם הנכות צמיתה, בשים לב למועד התאונה והטיפולים שעבר, לשאלת הצורך בטיפולים נוספים, למהותם של כאלה, אם בכלל והאם ניתן לבצעם במסגרת הרפואה הציבורית. הכל,- בשים לב אף לרקע הרפואי הרלוונטי.

3. כדי למנוע עיכובים עתידיים בניהול התיק ו/או תקלות,- מתבקשים המומחה וב"כ הצדדים לבחון כבר עתה האם קיימים/היו קיימים קשרים אישיים מיוחדים או קשרי עבודה על בסיס פרטי ביניהם (בעלי דין או ב"כ) ו/או גופים הקשורים בהם ו/או באי כוחם, לרבות טיפול במי מבעלי הדין, בכל מסגרת שהיא- שבגינם יש מקום לשקול את מימוש המינוי בתיק זה. רק ככל שיש/היו כאלה- יש להודיע על כך ללא דיחוי.

4. בשכ"ט המומחה - תישא בשלב זה הנתבעת כמימון ביניים.

ב"כ הנתבעת יואילו לעקוב ולוודא כי חשבונו של המומחה נתקבל במשרדם בתוך 30 יום מהיום, ואם לא- יפעלו לבקשו ולאחר מכן- ידאגו לפרעונו בתוך 30 יום מקבלתו.

העתק האסמכתא לתשלום יומצא בפקס לב"כ התובע ולמרפאת המומחה לאחר התשלום.

5. ב"כ התובע יפנה אל המומחה ויקבעו בדיקה במועד מוקדם ככל האפשר, אך עליו ובאחריותו להקפיד כי זו לא תקויים לפני שוידא כי שכר המומחה שולם במלואו, וכן- בכפוף להשלמת ההליכים המקדמיים ע"י התובע וחלוף 60 יום מהשלמתם. המועד אף לא יקדם מ- 45 יום לאחר המצאת העתק הפניה אל המומחה לידי ב"כ הנתבעת והוא יודע לב"כ הנתבעים מיד לאחר תיאומו. הכל- לפי המאוחר.

המומחה יואיל לבדוק את התובע ולהגיש את חוות דעתו לבית המשפט בהקדם האפשרי, ובתוך 30 יום ממועד הבדיקה.

6. הצדדים יעבירו למומחה ללא דיחוי את כל המסמכים בדבר הטיפול הרפואי שניתן לתובע והבדיקות שנבדק לצורך אותו טיפול, הנוגעים לעניין שבמחלוקת, ובהתאם לתקנות פיצויים לנפגעי תאונות דרכים (מומחים), תשמ"ז-1986.

המומחה רשאי לדרוש מהצדדים כל מסמך רפואי שימצא לנכון וכן להפנות את התובע לכל בדיקת עזר שיזדקק לה.

7. עם קבלת חוות-הדעת יגישו הצדדים תחשיבי נזק כריאליים ומפורטים- בתוך 30 יום לכל צד. הצעתי תשלח בדואר כדי לאפשר מיצוי מו"מ מחוץ לכתלי בית המשפט .

8. הליכים מקדמיים שטרם הסתיימו, לרבות תצהירי תשובות לשאלונים, גילוי מסמכים כללי וספציפי, פרטים נוספים וכיו"ב יושלמו הדדית בתוך 30 יום מהיום.

9. פגרות בתי המשפט תבואנה במנין הימים והמועדים שנקבעו בהחלטתי לעיל.

10. ההחלטה ניתנה בהעדר הצדדים וכדי לחסוך מהם התיצבות ליום מוקד פלת"ד, והדיון הנ"ל מתייתר. ב"כ התובע ירשמו לפניהם את התיק למעקב.

המזכירות תואיל לשלוח את החלטתי למומחה ולב"כ הצדדים

ניתנה היום, ט"ז שבט תשע"ג, 27 ינואר 2013, בהעדר הצדדים.

החלטות נוספות בתיק
תאריך כותרת שופט צפייה
04/09/2012 צו חתום ריבה שרון לא זמין
17/10/2012 החלטה 17/10/2012 לא זמין
27/01/2013 החלטה על בקשה של תובע 1 כללית, לרבות הודעה הודעה מטעם התובע- בקשה למינוי אורטופד 27/01/13 ריבה שרון צפייה
05/12/2013 החלטה על הודעה מטעם התובע 05/12/13 ריבה שרון צפייה
צדדים בהליך
תפקיד שם בא כוח
תובע 1 סימון קיקוזשוילי מוטי ארד
נתבע 1 חברה לביטוח בע"מ הראל אלעד אליהו לוי