טוען...

הוראה לתובע 1 להגיש כתב תביעה מתוקן

דניה דרורי07/11/2012

לפני הרשמת דניה דרורי

המבקש:

עבדאללה עואד

ע"י ב"כ: עו"ד יוסף חג'אזי

-

המשיבה:

סאין מערכות ושירותים בע"מ

ע"י ב"כ: עו"ד יאיר ארן

החלטה

בפני בקשה לתיקון כתב התביעה.

1. ביום 28.8.12 הגיש המבקש כתב תביעה, ובה עתר לתשלום כספים וזכויות בגין פיצויי פיטורים, הודעה מוקדמת, הפרשות פנסיוניות, שכר עבודה וגמול בגין שעות נוספות, פדיון חופשה ודמי הבראה - בסכום כולל של 44,133 ₪.

רכיב ההפרשות הפנסיוניות הועמד בכתב התביעה על הסך של 6,200 ונטען כי המשיבה לא ביצעה הפרשות בהתאם לדין, ובסך 200 ₪ לכל חודש עבודה במכפלת 31 חודשי עבודה.

2. בבקשה לתיקון כתב התביעה נטען כי הסכום שהתבקש בתביעה ברכיב ההפרשות הפנסיוניות אינו נכון, שכן לא חושב בהתאם להוראות צו ההרחבה הרלוונטי בעניינו של התובע. לפיכך, נטען בבקשה, יש לתקן את התביעה ברכיב זה כך שיועמד על 600 ₪ לכל חודש עבודה, ובסך כולל של 18,600 ₪ לכל תקופת העבודה.

3. בתגובה לבקשה נטען אמנם כי נוסח כתב התביעה המתוקן באשר לרכיב זה אינו מפרט את עילת התביעה באופן מפורש, וכי יש בתיקון כדי להוביל לדרישת כפל באשר לסכומים שהופרשו לטובת פיצויי הפיטורים – אך בסיכום התגובה הותיר ב"כ המשיבה את שאלת התיקון לשיקול דעתו של בית הדין.

יחד עם זאת, ביקשה המשיבה כי על המבקש יושתו הוצאות התיקון.

4. מנימוקי הבקשה, לאור השלב המקדמי בו נמצא ההליך, ועל מנת לאפשר למבקש להעלות את כלל טענותיו כנגד המשיבה ולייעל את ההליך - אני מתירה את התיקון, בהתאם לנוסח כתב התביעה המתוקן שהוגש ביום 11.10.12.

משהפנה ב"כ המבקש להוראות צו ההרחבה מכוחו נעשה החישוב בכתב התביעה המתוקן – אין לומר כי לא הפנה לכל עילה שבדין. טענות המשיבה כנגד נכונות החישוב המופיע בנוסח כתב התביעה המתוקן ראוי שיתבררו במסגרת ההליך ולא על דרך של חסימת התובע מלהעלות כלל טענותיו.

3. המשיבה תגיש כתב הגנה מתוקן תוך 30 ימים מהיום.

4. משהוגש כתב הגנה ביום 4.10.12, וטרם הגשת בקשת התיקון, ומשהגשת כתב תביעה מתוקן מחייבת את המשיבה בהגשת כתב הגנה מתוקן – ישא המבקש בהוצאות התיקון בסך 1,000 ₪. הסכום האמור ישולם למשיבה תוך 30 ימים וללא קשר לתוצאות ההליך.


ניתנה היום, כ"ב חשון תשע"ג, (07 נובמבר 2012), בהעדר הצדדים ותישלח אליהם.

החלטות נוספות בתיק
תאריך כותרת שופט צפייה
07/11/2012 הוראה לתובע 1 להגיש כתב תביעה מתוקן דניה דרורי צפייה
צדדים בהליך
תפקיד שם בא כוח
תובע 1 עבדאללה עואד חג'אזי יוסף
נתבע 1 סאין מערכות ושירותים בע"מ יאיר ארן