טוען...

הוראה למשיב 1 להגיש אישור מסירה

דוד גדעוני09/09/2012

בפני כב' השופט דוד גדעוני

המבקש

אליהו וורצל ת.ז 011160371

נגד

המשיב

דניאל פחימה ת.ז 203807334

<#2#>

נוכחים:

מבקש 1 אליהו וורצל

פרוטוקול

המבקש לאחר שהוזהר כדין:

הייתי מעסיק של המשיב. המשיב עבד אצלי 3 שבועות ואז פוטר. יש לי מסעדה. בתקופת עבודתו הוא ביקש שאלווה לו כסף אז הלוויתי לו 700 ₪ אמרתי לו שזה אישי מהכיס ולא מהעסק אמרתי לו שהוא מקבל את הכסף שיחזיר לי. הוא אמר שהוא יחזיר לי את הכסף. אחרי בערך שבוע הוא פוטר לא מהסיבות האלה, הוא אמר שלא טוב לו עם איך שהמנהל מדבר אליו והוא עזב. זה היה בתחילת חודש אוגוסט. הוא עבד בתחילת אוגוסט כמה ימים שבו אני חייב לו משכורת אמרתי לו שלא אתן לו כסף עד שהוא לא יחזיר לי את הכסף שהוא חייב לי, ביום שלישי שעבר הוא נכנס למסעדה ואמר שהוא רוצה את הצ'ק אמרתי לו שאין בעיה שיחזיר לי קודם את הכסף הוא הוציא צ'ק מהכיס אמרתי לו שיחזיר מזומן אמרתי לו שמתי שיהיה לו מזומן שיביא לי ואז הוא התווכח על הסכום שהוא לווה הוא אמר שהלוויתי לו 150 ₪ ואני אמרתי לו 700 ₪ שנתתי לו. אחרי כמה זמן קיבלתי שיחת טלפון ממנו שהוא שאל אם אני לא מביא לו את הכסף ואמרתי לו שלא עד שהוא לא מחזי ר לי את הכסף ואז היא קילל ואיים ואמר "אני אדקור אותך" "אני אכסח אותך" הוא אמר שהוא יגרום לי נזק יוציא ממני את הכסף הוא אמר שעכשיו הוא יבוא למסעדה. לא הייתי במסעדה באותו זמן אז התקשרתי למשטרה והלכתי למסעדה. כשהגעתי לשם, בדרך הוא התקשר אליי שוב עם אותם איומים. כשהגעתי למסעדה הוא היה בחוץ כשהוא ראה אותי הוא שאל אם אני משלם לו ושאמרתי לו הוא עקב אחרי למסעדה והפיל דברים העיף כיסאות הוא איים עליי אמרתי לו שהמשטרה בדרך הוא יצא החוצה לקח כיסא וזרק אותו לחלון ושבר את החלון. הוא נכנס שוב למסעד ושאל אם אני משלם לו אמרתי לו שיעוף מפה הוא יצא החוצה שוב לקח ושבר עוד חלון ואז יצאתי אליו החוצה הוא צעק "אתה תיזהר ממני, תשמור על הגב שלך" זה היה ביום חמישי. מאז לא שמעתי ממנו. באותו ערב הגשתי תלונה במשטרה.

<#3#>

החלטה

בפני בקשה, במעמד צד אחד, למתן צו למניעת הטרדה מאיימת, על פי חוק מניעת הטרדה מאיימת, תשס"ב – 2001.

 

לטענת המבקש, המשיב – שהועסק על ידו לתקופה קצרה במסעדה שבבעלותו, השמיע כלפיו איומים כי יפגע בו באופן פיזי וזאת על רקע סכסוך בין השניים בקשר עם הלוואה שנתן המבקש למשיב. דברים הגיעו לכדי שיא, כך לטענת המבקש, ביום חמישי האחרון שאז הגיע המשיב אל המסעדה שמפעיל המבקש ולאחר דין ודברים במקום הטיח המשיב כיסא בחלון המסעדה ושבר אותו, שגם לאחר מכן המשיך להשמיע איומים כי יפגע במבקש.

 

לאחר שקראתי את הבקשה ולאחר ששמעתי את המבקש במעמד צד אחד, מצאתי כי יש תשתית לכאורית לכך שהמשיב נקט הטרדה מאיימת בנסיבות שבהן יש חשש לפגיעה ממשית בשלוות חייו של המבקש וכי מתן הצו דרוש לשם הגנה מיידית על שלום המבקש.

 

אשר על כן ניתן בזה צו למניעת הטרדה מאיימת כדלהלן:

1. נאסר על המשיב להטריד את המבקש, לאיים עליו, לבלוש אחריו, לארוב לו, להתחקות אחר תנועותיו או מעשיו, או לפגוע בפרטיות בכל דרך אחרת.

2. נאסר על המשיב ליצור כל קשר עם המבקש, בעל פה, בכתב, בטלפון או בכל אמצעי אחר.

3. נאסר על המשיב להתקרב למרחק קטן מ- 100 מטרים מביתו של המבקש ברח' יבנה 8/2 רמת בית שמש או להיכנס לבית העסק "אליס ברביקיו" שממקום ברחוב הרצל 5 בבית שמש.

4. נאסר על המשיב להחזיק או לשאת נשק.

 

ניתן בזאת צו למשטרה לתפוס לאלתר את נשקו של המשיב, אם יש לו כזה.

 

המזכירות תעביר עותק של החלטה זו לפקיד רישוי כהגדרתו בחוק כלי הירייה, תש"ט-1949, לידי משטרת ישראל.

 

הצו יעמוד בתוקפו עד מתן החלטה אחרת.

 

דיון במעמד שני הצדדים יתקיים ביום 12.9.12 בשעה 08:40.

 

המשיב רשאי להגיש תצהיר תשובה מטעמו לפני המועד הקבוע לדיון.

המזכירות תדאג להמצאת צו זה עם העתק הבקשה והזמנה לדיון לידי המשיב.

 

<#4#>

ניתנה והודעה היום כ"ב אלול תשע"ב, 09/09/2012 במעמד הנוכחים.

דוד גדעוני, שופט

החלטות נוספות בתיק
תאריך כותרת שופט צפייה
09/09/2012 הוראה למשיב 1 להגיש אישור מסירה דוד גדעוני צפייה
12/09/2012 החלטה מתאריך 12/09/12 שניתנה ע"י דוד גדעוני דוד גדעוני צפייה
צדדים בהליך
תפקיד שם בא כוח
מבקש 1 אליהו וורצל
משיב 1 דניאל פחימה