טוען...

הוראה לנתבע 1 להגיש תצהיר עדות ראשית מטעם נתבע

עמית רוזינס20/11/2012

בפני

כב' השופט עמית רוזינס

התובעת

איילון חברה לביטוח בע"מ

נגד

הנתבע



צד ג'

דסטה גובזה

נגד

ג'ודית מרגולין

החלטה

התיק הועבר לשמיעה בפני.

הנתבע מבקש להעביר את התיק לדיון בסדר דין רגיל מפאת מורכבות העניינים, ריבוי הצדדים והעובדה שהגיש כתב תביעה כנגד הצד השלישי.

עניינה של התובענה בנזקי רכוש שנגרמו עקב תאונת דרכים והיא מתאימה בהחלט להתברר בסדר דין מקוצר, ללא קשר למספר הצדדים המעורבים. גם תאונות שרשרת, הכוללות נזקים שונים למספר רכבים, נידונות בדרך כלל בדרך זאת ביעילות, ואינני רואה בתיק זה כל חריג.

לכן אני דוחה את הבקשה.

כל שהנתבע יבקש איחוד הדיון בתביעה זאת עם התביעה שהגיש נגד הצד השלישי אשקול את העניין בחיוב. יתכן בהחלט שנכון לדון בכפיפה אחת בכל הסוגיות העולות מאותה תאונת דרכים ובהסתמך על אותן ראיות.

אם בכוונת הנתבע לעשות כן עליו להגיש בקשה בהקדם, כדי שניתן יהיה לדון בתביעות המאוחדות במועד שנקבע לדיון בתביעה זאת ללא צורך בדחיות.

כתב הגנה הוגש ביום 28/10/2012.

אני מזכיר לצדדים הוראות תקנה 214ט' לתקסד"א, אשר הם נדרשים לפעול לפיהן.

הצדדים יקפידו על כך שהתצהירים יכללו עובדות הידועות למצהירים מידיעה אישית בלבד, ללא עדויות שמועה, ללא טענות סברה וללא טענות משפטיות.

מוצע לצדדים להסכים למתן פסק דין על פי סעיף 79א' לחוק בתי המשפט, תשמ"ד-1984, לאחר שמיעת שני הנהגים וסיכומים קצרים בעל פה. אם תינתן הסכמת כל הצדדים, לפני המועד הקבוע בדין להגשת עדויות בתצהירים, לא יהיה צורך בהגשת תצהירים.

נקבע לדיון בתובענה ליום 25/4/2013 בשעה 12:00.

צד המבקש לזמן עדים באמצעות בית המשפט יגיש בקשה בהתאם, לא יאוחר מאשר 45 ימים לפני הדיון. הצדדים יוודאו מבעוד מועד, כי העדים קיבלו את הזימונים ואם לא, יבצעו מסירות אישיות. לא ידחה דיון לצורך שמיעת עד אם לא יוצג אישור המצאת זימון עבורו.

המזכירות תמציא את ההחלטה לצדדים בדואר.

ניתנה היום, ו' כסלו תשע"ג, 20 נובמבר 2012, בהעדר הצדדים.

החלטות נוספות בתיק
תאריך כותרת שופט צפייה
20/11/2012 הוראה לנתבע 1 להגיש תצהיר עדות ראשית מטעם נתבע עמית רוזינס צפייה