טוען...

החלטה מתאריך 25/10/12 שניתנה ע"י שולמית וסרקרוג

שולמית וסרקרוג25/10/2012

בפני

כב' הסגנית נשיא שולמית וסרקרוג

מבקשים

1. חאתם עבאס

2. סולטאן עבאס

3. איהאב ב ביסאן

4. פתינה ביסאן

5. אמיר ביסאן

6. סאמח ביסאן

7. עפו ביסאן

נגד

משיבים

הימנותא בע"מ

החלטה

1. בהתאם לסמכותי מכוח סעיף 406(א) לתקנות סדר הדין האזרחי, התשמ"ד-1984 ולאחר שעיינתי בבקשה על נספחיה, אני מוצאת כי אין היא מצריכה תשובה.

2. בקשת רשות הערעור מתייחסת להחלטת בית משפט השלום בחדרה (כבוד השופט נאסר ג'האן) מיום 25/7/12 בתיק ת"א 2697-08-09, לפיה החליט בית המשפט בשתי פלוגתאות נדרשות, ולפיהן: זכויות הצדדים בחלקה 7 בגוש 18749 בכפר ג'ת (להלן: המגרש), לצורך הכנת הצעות לפירוק השיתוף במגרש תעשה על-פי רישום זכויות הצדדים בלשכת רישום מקרקעין ולא בהתאם לשטח הגרפי על-פי התשריטים שהגדירו את המגרשים שהחזקה בהם נמסרה למנוחים (סעיף 34(א) של ההחלטה), וכי תוכנית החלוקה תקח בחשבון את השטחים שיש להפריש לצרכי ציבור (סעיף 34(ב) להחלטה, וכי קביעות אלה יעמדו בבסיס הצעת החלוקה.

3. לטענת המבקשים יש חשיבות כי ערכאת הערעור תבחן טענותיהם כנגד קביעות אלה, בטרם תוצע החלוקה במגרש, וכי אין להמתין לבירור הנושא במסגרת הערעור על פסק דין, וזאת כדי לחסוך הליכים מיותרים.

4. כאמור, לא נתבקשה תשובה. אין כול הצדקה ליתן רשות ערעור בשלב זה. כשם שבמהלך הדיון בפני בית משפט קמא הוגשו בזמנו שני תשריטי חלוקה כאשר כול אחד מהם שיקף את גרסת מי מן הצדדים (ראה סעיף 1 תחת הפרק השלישי שכותרו: "כתב התביעה המתוקן"), אין מניעה כי המבקשים יבקשו מן המודד – כאשר הם נושאים בהוצאות המודד שמונה על ידי בית המשפט לצורך זה – לקבל הצעת חלוקה על-פי הנתונים הנטענים על ידם, וככל שיוגש ערעור, יהיו כלל האפשרויות בפני ערכאת הערעור וזאת עוד קודם לביצוע החלוקה בפועל.

5. אשר על כן, הבקשה נדחית.

בנסיבות העניין, ומאחר שלא נתבקשה תשובה, אין צו להוצאות נוספות.

העירבון, אם הופקד, יוחזר למפקידו.

המזכירות תמציא עותק ההחלטה לתיק בית משפט קמא ולבאי-כוח הצדדים.

ניתנה היום, ט' חשון תשע"ג, 25 אוקטובר 2012, בהעדר הצדדים.

החלטות נוספות בתיק
תאריך כותרת שופט צפייה
25/10/2012 החלטה מתאריך 25/10/12 שניתנה ע"י שולמית וסרקרוג שולמית וסרקרוג צפייה