טוען...

החלטה מתאריך 04/07/13 שניתנה ע"י דוד גדעוני

דוד גדעוני04/07/2013

בפני כב' השופט דוד גדעוני

התובע

ברוך צברי

נגד

הנתבעת

עצמל'ה רהיטים לילדים בע"מ

<#2#>

נוכחים:

תובע 1 ברוך צברי בליווי אשתו
נציגת הנתבעת הגב' ליאת נרקיס והגב' ברזני מעיין

פרוטוקול

הצדדים: אנו מסכימים ומסמיכים את בית המשפט לפסוק בתובענה דנן על פי שיקול דעתו, לפי סעיף 79א לחוק בתי המשפט [נוסח משולב] התשמ"ד- 1984, ללא נימוקים ולאחר שמיעת הצדדים.

הובהר לנו כי בהכרעה מסוג זה רשאי בית המשפט לקבל את כל התביעה או לדחות את כל התביעה, או לקבלה לשיעורין, הכל על פי שיקול דעת בית המשפט, לרבות משיקולי פשרה וצדק, ללא קביעות וללא נימוקים. עוד הובהר כי בנסיבות אלה, הסיכוי לדיון בערעור הוא קלוש.

התובע לאחר שהוזהר כדין והתחייב:

קניתי מיטות מעץ מלא ולא על מנת לבטל, באתי ושילמתי בויזה גם שקניתי את המיטות התנהגו בצורה מחפירה.

ש. באיזה שהוא שלב התקשרת והם אמרו שהם לא קיבלו את הכסף מהרווחה, ואז באיזה שהוא שלב אתה כותב שביקשת לבטל והם רצו 100 ₪ דמי ביטול.

ת. לפני שרציתי לבטל דרשתי מהם פיצוי על כל מה שקרה, זה טעות שלהם שהם לא ראו שהשיק של הרווחה נפרע, אז ביקשתי לפנים משורת הדין שאני לקוח שאני מוכן לקבל את המיטות תקחו על עצמכם את ההובלה וההרכבה והם לא הסכימו.

ש. בסוף החלטת שאתה רוצה לבטל?

ת. אחרי שהם אמרו לי שצריך לשלם 100 ש"ח דמי ביטול. המצב שלי נהיה לא טוב ורציתי שהילדים שלי יפסיקו לישון על הריצפה. רכשתי מיטות במקום אחר וקיבלתי אותם אחרי 9 ימים. הם זיכו את החשבון רק אחרי שעירבתי עו"ד.

ש.ת. לשאלת בימ"ש למה לא קניתי את המיטות קודם מחברה אחרת, כי הרווחה אמרו לי לחכות.

אשתו של התובע : אחרי שהגשתי את הטפסים שהראיתי שאכן הייתה לנו כוונה לקנות קיבלתי טלפון מהאחראי ודיברנו אחרי זה הוא הגיע ש.. הם אמרו שהרווחה לא דיברו איתם וזה שקר.

הגב' נרקיס: צר לי על איך שהוא מרגיש, אבא שלי גם מהרווחה והוא עם כיסא גלגלים. הלקוח ביצע עסקה והיה אמור לקבל את הסחורה ב 25.5. הוא התקשר ב 10.5 ואמר "אני רוצה לבטל את העסקה" הוא כנראה התקשר קודם ורצה לקבל את האספקה במועד מוקדם יותר וזה לא אפשרי. דיברנו איתנו כן נעשה ניסיון לשמר את הלקוח וניסנו להבין למה הוא ביטל את העסקה הוא לא היה מרוצה מהשירות, ואמרתי לו שביטול מאפשרות לי לקחת דמי ביטול אז הוא לא רצה לבטל והפניה נשארה פתוחה. התקשרנו לתאם איתו והוא לא רצה לקבל את המיטות והוא גם לא רצה לבטל את העסקה. לשאלת בית המשפט איך זה שבכתב ההגנה לא צוין שנעשו ניסיונות לספק לתובע את הסחורה בתקופה שבין במאי לאוקטובר, אני לא כל כך יודעת כי לא ניסחתי את כתב ההגנה. אולי חוסר הרגישות ללקוח נובעת מזה שיצאתי לחופשת לידה. בדקתי וראיתי שנעשו מהמתאמות שלנו ניסיון ליצור עימו קשר גם שביטלנו את העסקה הוא התקשר לחברת האשראי וכעס למה ביטלנו את העסקה.

התובע: מיכל התקשרה בחודש 10 הייתי מאושפז בטיפול נמרץ ויש אישורים. כשראינו שביטלו היינו בהלם. הם לא יצרו איתי קשר הם ביטלו את העסקה אף אחד לא יצר איתי קשר בין ה 5 ל- 10.

אשתו של התובע: הרווחה והיועץ המשפטי של הממשלה אמרו שהם בודקים תביעה נ' עצמל'ה. ואז החליטו לשלוח אותנו לתביעות קטנות.

התובע: לא היה קשר עד חודש עשירי מיכל התקשרה והתנצלה. ברגע שמיכל שמעה שיש טיפול משפטי הם החזירו לי.

<#3#>

החלטה

פסק הדין ישלח לצדדים בדואר.

<#5#>

ניתנה והודעה היום כ"ו תמוז תשע"ג, 04/07/2013 במעמד הנוכחים.

דוד גדעוני, שופט

הוקלד על ידי נעמי שמואל

החלטות נוספות בתיק
תאריך כותרת שופט צפייה
21/11/2012 הוראה לתובע 1 להגיש כתב תשובת דוד גדעוני לא זמין
04/07/2013 פסק דין מתאריך 04/07/13 שניתנה ע"י דוד גדעוני דוד גדעוני צפייה
04/07/2013 החלטה מתאריך 04/07/13 שניתנה ע"י דוד גדעוני דוד גדעוני צפייה
צדדים בהליך
תפקיד שם בא כוח
תובע 1 ברוך צברי
נתבע 1 עצמל'ה רהיטים לילדים בע"מ