טוען...

הוראה לבא כוח תובעים להגיש תצהיר

לימור ביבי15/10/2013

מספר בקשה:6

בפני

כב' השופטת לימור ביבי-ממן

תובע

גבריאל יוחננוב

נגד

נתבעים

1. תומר מנצור
2. הפניקס חברה לביטוח בע"מ

החלטה

1.  הואיל והצעת הפשרה נדחתה על ידי הנתבעת הנני מורה כי –

התובע יגיש לתיק בית המשפט ובמישרין לב"כ הצד שכנגד תצהירי עדות ראשית מטעמו בצירוף תיק מוצגים וזאת בתוך 45 יום ממועד קבלת החלטתי.

הנתבעים יעשו כן בתוך 45 יום ממועד קבלת ראיות התובע.

2. תצהירי חוקרים יוגשו בתוך המועד הנ"ל במעטפה סגורה ישירות ללשכתי, שאם לא כן לא תותר הגשתם, זאת גם באם הנתבעים יודיעו כי בכוונתם להגיש תצהירי חוקרים מבלי שהגישום במועד. על החוקר יהיה להתייצב לדיון עם כל דוחות החקירה וכל חומר הגלם שהיווה בסיס לדוחות שנערכו לבקשת הנתבעים גם אם הם לא נערכו ע"י אותו חוקר שערך התצהיר. היה ולדעת הנתבעים אין מקום כי החוקר יתייצב לחקירה ביחד עם כל דוחות החקירה, שכן, לעניות דעתם, אין מקום לגלות  את כולם ו/או את כל תוכנם – יגישו הנתבעים בקשה בעניין זה לביהמ"ש בתוך המועד שנקבע להגשת ראיותיהם. היה ותוגש בקשה כאמור, יצורפו לה, במעטפה סגורה, לעיון ביהמ"ש בלבד, אותם דוחות ו/או אמירות בדוחות, אשר לדעת הנתבעים אין מקום לחושפם.

ככל שאין בכוונת הנתבעים להגיש ראיות, לרבות תיק מוצגים – הם מתבקשים להודיע על כך בתוך המועד שנקבע להגשת ראיותיהם על מנת שאוכל לבחון מבעוד מועד את הראיות שהוגשו מבלי להמתין לראיות הנתבעים שלא תוגשנה.

 

3. בקשה לזימון עד ללא תצהיר תוגש במועד הקבוע להגשת הראיות בצירוף תצהיר המאמת סירוב העד המבוקש ליתן תצהיר ובצירוף תמצית מעדותו.

 

4. צד המבקש לחקור מומחה יודיע על כך בתוך המועדים הנ"ל.

 

5. צד המתנגד להגשת מסמך מכל סיבה שהיא לרבות הגשתו ללא חקירת עורכו, יודיע על כך לצד שכנגד בתוך 10 ימים ממועד קבלת המסמך, שאם לא כן, יראוהו כמסכים להגשת המסמך (גם אם אינו מסכים לתוכנו). הכוונה הן למסמכים שצורפו לתצהירים והן למסמכים שצורפו  לתיקי מוצגים.

 

היה והצדדים לא יגיעו להסכמה באשר להתנגדויות - יגיש הצד המתנגד את התנגדותו בתוך 7 ימים נוספים. העתק ההודעה יוגש במקביל לצד שכנגד, אשר יהא רשאי להגיב תוך 7 ימים ממועד קבלת ההתנגדות.

 

6. הפגרה תבוא במניין הימים.

 

7. ישיבת קדם משפט ליום 16/2/14  שעה 10:00.

 

המזכירות תשלח לצדדים, באמצעות הפקסימיליה, העתק החלטתי זו.  

ניתנה היום, י"א חשון תשע"ד, 15 אוקטובר 2013, בהעדר הצדדים.

החלטות נוספות בתיק
תאריך כותרת שופט צפייה
21/01/2013 הוראה לתובע 1 להגיש תחשיב נזק לימור ביבי צפייה
15/10/2013 הוראה לבא כוח תובעים להגיש תצהיר לימור ביבי צפייה