טוען...

החלטה

אברהם טננבוים02/12/2012

21-12-12

בפני כב' השופט אברהם טננבוים

המבקשת

מדינת ישראל

נגד

המשיב

מוחמד דנדיס (עציר)

<#2#>

נוכחים:

ב"כ המבקשת עו"ד חנא קופטי

המשיב וב"כ עו"ד מוחמדיה עיסא (סנ"צ)

פרוטוקול

ב"כ המבקשת: אנו חוזרים על הבקשה ורוצים להוסיף, המשיב פשוט מצפצף וממשיך לנהוג. זה לא פעם ראשונה שהמשיב יושב בכלא, ישב בכלא על שהייה בלתי חוקית. יש למשיב 4 הרשעות קודמות, הייתה קטטה המשטרה הגיעה לשם.

המשיב : יש לי סכסוך עם אחד בשם אופיר, ואופיר הנ"ל ... לשאלת בית המשפט הילדים שלי לומדים בבית צאפאפה, יש לי ילדה בת 12 וילדה בת 6 שנים ותינוקת. אני גר בצור אל בחאר .

ב"כ המשיב : מציג לבית המשפט רשיון נהיגה פלסתנאי. אין מדובר באדם שאין לו רשיון נהיגה, העילה היחידה שיכולה להעלות לעילה של חשש מהימלטות לאימת הדין אבל עילה זה מרוככת לאיש יש משפחה וילדים בישראל , המשיב לא נתפס על רקע נהיגה אלא על רקע סכסוך כספי. שמתוך עיון בתיק לא רשום מה נעשה עם מר עטון, האיש הודה מיוזמתו שהוא נהג אם היה מכחיש לא היה תיק נמצא במעצר כבר שבוע ימים. חושב שבנסיבות האלה, המעצר מספיק , מבקש לשחרר אותו בתנאים שיבטיחו את התייצבותו. לטעמי די בחתימה של ערבות על ידי אישתו, ובמידה ולא אז הפקדה בסכום קטן.

מבקש לשחרר אותו בהפקדה סבירה בסכום של 3,000 ₪ , 10,000 ₪ זה סכום העתק, גם במקרים של שהייה בלתי חוקית עם תנאי להפעלה, יש שופטים שמשחררים בהפקדה של 5000 ו 6000 והיו מקרים גם של 3000 ₪

המשיב : אחרי שישבתי בכלא אני לא אנהג, הייתי במעצר בכלא כי תפסו אותי ללא אישור, ישבתי בכלא 4 פעמים אנחנו שוכרים דירה בצור אל באחר, משכיר ב 2000 ₪ , אני עובד בבניין עכשיו בארמון הנציב.

אשת המשיב: לשאלת בית המשפט היה לי רישיון נהיגה, כרגע אין לי, צריכה לעשות את כל ההליכים מחדש, אני לא עובדת , אני חולת אפילפסיה.

<#3#>

החלטה

המשיב ישוחרר בהפקדה של 5,000 ₪ במזומן והוא מוזהר שאם ייתפס נוהג יחולט הסכום.

במידה ולא יעמוד בתנאים יובא בפניי ביום שלישי 4.12.12 בשעה 10:00 על ידי שב"ס.

יינתן למשיב להתקשר לפחות 3 פעמים ביום.

המשיב יוכל להשתחרר בפני קצין משטרה או בפני קצין שב"ס.

<#4#>

ניתנה והודעה היום י"ח כסלו תשע"ג, 02/12/2012 במעמד הנוכחים.

אברהם טננבוים, שופט

החלטות נוספות בתיק
תאריך כותרת שופט צפייה
02/12/2012 החלטה אברהם טננבוים צפייה
צדדים בהליך
תפקיד שם בא כוח
מבקש 1 מדינת ישראל אהוד רונן
משיב 1 מוחמד דנדיס עיסא מוחמדיה