טוען...

החלטה מתאריך 23/12/12 שניתנה ע"י דניאל בן טולילה

דניאל בן טולילה23/12/2012

בפני כב' השופט דניאל בן טולילה

המבקשת

מדינת ישראל

ע"י ב"כ עו"ד פיני סויסה

נגד

המשיב

יוחאי איציק ממן (עציר) – בעצמו

ע"י ב"כ עו"ד מירי שיין

<#1#>

פרוטוקול

באת-כוח המשיב:

השעה כעת 18:00. יש לי טיעונים לגבי הראיות בתיק. הייתי שמחה לטעון היום, אבל בשים לב לשעה אבקש מביהמ"ש בשלב זה לשמוע את המפקחים שהגיעו מחצור הגלילית אשר בצפון הרחוק. אשלים את טיעוניי במועד הנדחה ביחס לראיות, המסוכנות ואפשרות השחרור לחלופה.

חן ממן, ת.ז. 040603730, לאחר שהוזהרה כדין:

משיבה לשאלות ביהמ"ש:

אני גיסתו של המשיב. אני בת 32. גרה בחצור הגלילית. אני גרושה, ואם לשני ילדים, בני שנתיים ותשע.

באתי לפה כדי לשמש כחלופת מעצר. זה אומר שהוא יהיה אצלי בבית, 24 שעות, ואשגיח עליו. הוא בחור שאני מאוד אוהבת. הוא מאוד מכבד אותי. הייתי נשואה לאחיו, ואנחנו עדיין ביחסים מאוד קרובים. כל המשפחה ביחסים מאוד קרובים. לי וליוחאי יש קשר מצוין. אנחנו משוחחים בטלפון.

כרגע אני לא עובדת. עבדתי ב"עמל סיעודית" כמטפלת בקשישים. הילדה שלי נכוותה באופן קשה, והייתי איתה הרבה זמן בבית-חולים. עכשיו אני איתה בבית. אני לא צריכה ללכת איתה לטיפולים רפואיים.

אני מאמינה שמאוד אפשר לעזור לו. ואני מאוד אוהבת את יוחאי. חוץ מזה שגם אבא שלו יבוא איתי למעצר, והוא, במידת הצורך – יהיה איתו, במידת הצורך. מבחינה כלכלית – אין שום בעיה שהוא יגור איתנו. סיכמנו שכל המשפחה תעזור לי, והוא לא יהיה נטל עליי. לא הוא ולא אבא שלו.

אני יודעת למה הוא עצור. אומרים שסחר בסמים.

זה לא מפחיד אותי, כי אצלי בבית לא יהיו דברים כאלה. יש לי שני ילדים קטנים, שיוחאי מאוד אוהב אותם, והם אוהבים את יוחאי. אני יודעת שהוא היה מעשן בשימוש עצמי, לא יותר מזה. אצלי הוא לא יעשן, אני מבטיחה לך.

מעולם לא שמרתי על מישהו ב"מעצר בית".

ש. יש לך עבר פלילי?

ת. לא שידוע לי. הגעתי פעם לביהמ"ש, אבל לא הורשעתי. היה לי איזה עניין עם הגרוש שלי והמאהבת. רבתי איתה. כל העניין הזה נמשך שנתיים. אבל יצאנו מזה.

לפני שהמשיב נעצר היינו מדברים אולי פעמיים בשבוע.

ש. יש נגדך כתב-אישום על היזק בזדון, בבימ"ש השלום בקריית שמונה.

ת. כן, זה מה שאני מסבירה לך, שהייתי איתה במריבה. היא ניפחה את זה יותר. אני לא באמת הזקתי לה.

חוץ מהתיק הזה אין לי עוד תיקים.

משיבה לשאלות ב"כ המבקשת:

אבא שלו גר בירוחם, והוא יעבור אליי.

אני יודעת כמה אחים נוספים יש למשיב – מורדי, אילן, ענת... אבל הם לא גרים עם האבא. האבא גר לבד.

אני יודעת שיש לו עבר פלילי בעבירות סמים, ומשהו עם אשתו.

כרגע אני לא צריכה עבודה. ואם אני אמצא עבודה – יש לו את האבא שלו. אבא שלו איתי. אבא שלו גר לבד. הוא פנסיונר. הוא לא עושה כלום.

אני לא יודעת אם היו לו הפרות של תנאים בעבר.

אני יודעת שהוא היה בכלא בעבר.

יש לי איפה לשכן אותו בבית. יש לי שני חדרים וסלון. הילדים ישנים איתי, כי ככה הם רגילים. יש לי מיטה שנפתחת.

אם הוא ייצא מהבית – אתקשר למשטרה.

אבא שלו יגור איתי קבוע וישמור עליו.

אם יהיה צורך להפקיד כסף – המשפחה תארגן.

חוץ ממה שציינתי אין לי עבר פלילי אחר.

שמעתי שהוא נעצר ברגע שהוא נעצר. אני בקשר מאוד טוב עם המשפחה.

שלום ממן, ת.ז. 077394211, לאחר שהוזהר כדין:

משיב לשאלות ביהמ"ש:

עבדתי בעיריית ירוחם במשך 22 שנה.

אני בן 73. אני גר בירוחם משנת 64'. כמעט 50 שנה. אני גרוש.

יש לי חברים בירוחם. כולם מכירים אותי בירוחם.

ש. ואתה מחליק בכזאת קלות להגלות את עצמך לצפון?

ת. בשביל הילד – אני אעשה הכול. הוא בן הזקונים שלי. מגיל 15, מאז שהתגרשנו, הילד הזה לא מצא את עצמו. לא איתי, ולא עם אמא שלו. רוב השנים מאז הוא היה בפנימייה, ואח"כ הוא לא התגייס לצבא, ורוב הזמן הוא היה מחוץ לירוחם – בירושלים, באילת ועוד. הוא לא מצא את עצמו בירוחם. בחצי השנה האחרונה הוא חזר לירוחם. אני יודע כבודו שהוא רק מעשן, אבל לסחור בסמים – בחיים לא ידעתי את זה, אדוני.

אני אגור אפילו יותר טוב אם אני אראה ליד הילד שלי, וליד הנכדים שלי. אני אשמח מאוד להיות איתם.

יש לי עבר פלילי, מלפני כעשר או שתים-עשרה שנה. בחמש או שש השנים האחרונות – היתה לי איזו בעיה עם מישהי בירוחם, לפני שנה, משהו כזה.

לא שמרתי עליו. לא אפשרו לי, כי כל עורכי-הדין שהיו אמרו שבירוחם הוא לא יכול להיות. רק במקום אחר.

ש. יש לך כתב-אישום והרשעה בגין החזקת סמים. אתה מכיר את זה?

ת. כן. קיבלתי קנס על זה. 500 ₪.

באת-כוח המשיב:

אני מבקשת לתקן טעות בבקשה עצמה שהוגשה ע"י המאשימה, שם נכתב כי חודש לפני יוחאי השתחרר מהכלא, ורק הסוכן השתחרר חודש לפני האירועים, ולכן כנראה מדובר בטעות של copy-paste.

לגבי הראיות – אנו נתמקד בעוצמת הראיות. במכלול הראיות הספציפיות בתיק זה, ומכלול של נסיבות, אטען כי יש מקום, במשקל המצטבר של הדברים, לבחון בצורה אוהדת חלופת מעצר כבר עתה, ואסביר מדוע.

ראשית, נראה מיהו הסוכן. אני מפנה לחוזה ההפעלה. אפשר לראות שהמשטרה סוגרת לו תיק אחד של הפרת הוראת חוקית מ-09', ותיק שהתיישן מ-04', שאי אפשר להגיש אותו. ללמד, שהאינטרס היחיד שעמד בנכונותו להתגייס למפעל הזה הוא אך ורק כסף. לוּ היה כאן עבריין שהובטח לו דבר מעבר לכסף – הייתי אומרת ניחא. אבל כאן – לסגור תיק מ-04'? זה רק כסף היה כאן.

בשל בצע כסף, ובשל רצונו להרוויח מן העניין הזה, היה הסוכן מוכן לשקר בעדויות שלו, היה מוכן להדיח, ואולי גם היה מוכן לשקר למפעילים שלו. דוגמא אחת מהותית, שאדוני בוודאי קרא וראה בעניין של שושן: הסתירה המהותית בין ההודעה שלו לגבי שושן, לפיה ראה שיוחאי לוקח משושן וכו', לבין מה שהוא מוסר בעימות. אדוני אמר שכבר צפה מספר פעמים בסרטים וקרא את כל החומר בתיקים האחרים. אני מבקשת מאדוני להקשיב פעם נוספת. באותה נשימה בה אומר הסוכן – עמדתי עשרה מטר וראיתי וכו', ניתן לשמוע קולות רקע בנוסח: "אני אתן לך, אבל מה, אני רוצה שתסביר לי, רוצה לעשות לי מחלת לב, תבוא מחדש". זה דיבור שמתאים למי שאולי רוצה משהו, המספק לא מבין למה הוא רוצה בלי כסף, וכו'. איך משטרת ישראל שומעת את הדיסק הזה ולא שואלת את הסוכן על מה אתה מדבר? מזה הקולות האלה? שומעים צעקות. אם חברי ישמע טוב טוב את הדיסק הוא אפילו ישמע קול שדומה לירידה במדרגות. הוא אומר שהוא ראה אותו מעבר לבית, בחצר וכו'. הסוכן עומד באיזה בלוק ואומר – אני ראיתי אותו מעשרה מטרים.

דבר נוסף שעולה מחומר הראיות זה שבעדות ניקיון שלו – אתה לא מזכיר שיש לך סכסוך עם אלחנן שושן, שתקפת אותו לפני שנתיים, או ממשפחת שושן? הרי זה עולה מהדיסקים ומהשיחות. שהוא אומר – הייתי רוצה לשחוט אותם הייתי שוחט אותם, תאמין לי. אגב, המתמלל פה עידן את המשפט. הוא אמר – אם הייתי רוצה לשחוט אותם הייתי שוחט אותם, תאמין לי. ברור שיש לו סכסוך עם משפחת שושן.

ב-10' הוא לא מספר שהוא תקף את אלחנן שושן. ומאז כל ירוחמי יודע שיש סכסוך בין כלי לבין שושן. ולב הטענה שלנו היא כי מדובר כאן במקרה של הדחה, וכשביהמ"ש נדרש לבחון מסוכנות ברור שיש לבחון זאת כבר בשלב המעצר.

חוזה ההפעלה חל בין מאי לנובמבר. ביום 17.6.12 נחתם החוזה. בסע' 4 לחוזה הסוכן מתחייב לקבל כל אישור מראש לכל פעולה שלו. סע' 10 קובע שהוא חייב לעבוד לפי תוכנית של נספח יעדים, ובסע' 23 נכתב שכל הפרה תוביל לביטול החוזה, או הפעלה של סנקציות. סנקציות זה אולי גם לא לשלם לו כסף. ביום שבו יוצא המבצע לפועל – יוחאי לא מוגדר כיעד. לא בשביל יוחאי יצא ימ"ר נתיבות למבצע.

אני לא בטוחה שביהמ"ש נתן את תשומת ליבו לעניין הבא: ביום 9.7.12 – ואני מפנה לעדות הסוכן מיום זה – נדרש הסוכן ע"י מפעילו ללכת לחפש את ה"יעדים הראשוניים" – בוסקילה, אסולין, אברהם. חברי אומר לי כרגע שאסולין לא היה יעד. יותר טוב – אז למה הוא אמר לו ללכת לחפש גם את אסולין? עוד יותר. המפעיל מבקש ממנו ללכת למסעוד. הוא הולך למסעוד הביתה, מקים אותו מהשינה, ומסעוד אומר לו – תבוא אליי בערב. המפעיל אומר לו ללכת לאסולין. הסוכן הולך ומחפש בכל המרכז המסחרי את אדון אסולין, ולא מוצא אותו. הוא הולך לביתו וגם לא מוצא אותו. ואז הוא פוגש אדון בשם מורדי, שאומר לו שאסולין נמצא ב"כלוב של הקלפים". הוא אומר לו שיבוא בערב, כי הוא מבקש ממנו איזו פלטה. המפעיל אומר לו – טוב, תפנה למיכאל דהן המכונה בורגיבה. הסוכן מסתובב כל היום בירוחם ומחפש לו יעדים, ולא מוצא אף אחד – זה ישן, זה בכלוב...

ואז, רצה הגורל, והסוכן פוגש ביום 9.7.12, בשעה 15:00, באוויר השחוּן של ירוחם, ביוחאי ממן. הוא פוגש את ממן באופן אקראי. אני מפנה לעדות הסוכן מיום 9.7.12. שם הוא טוען בעדותו שהוא אומר ליוחאי "יש משהו", ויוחאי ישר הבין שהוא מדבר על סמים, ואמר לו – מתי שתרצה, כך את הטלפון. זו עדות סברה.

את הקלטת הזו ביקשתי בדיון הקודם. הדברים הוקלטו. איפה הם? שאלתי את חברי ואת ערן יוספי. רציתי לשמוע במו אוזניי. אלא מה? הדברים ייבדקו במסגרת 74. השיחה הזו הוקלטה, ולא סומנה בחומר החקירה. אינני יכולים לדעת את התוכן באמת.

איך שלא נסתכל על זה – מדובר בהדחה פסולה. הסוכן פונה לאזרח ברחוב, שאיננו אחד מן היעדים, ולא באישור המפעיל, ומתחיל לשדלו לקנות סמים.

גם בקונטקסט של הודעת הסוכן מדובר לכל היותר בכוונה של עישון משותף. אבל מה המשמעות של כל הפנייה ליוחאי ב-9 לחודש? המשמעות היא חריגה מתכנית ההפעלה, שמובילה לסנקציות ולבית המעצר.

פרקליט המחוז, בתכנית ההפעלה ממאי, כותב להם: "להימנע מהדחה". עוד נבקש את ההנחיות ונגיש אותן. הם פונים לפרקליטות ומבקשים כביכול שיוחאי יהיה יעד. זה מושחר, ואיננו יודעים מה רשמו להם שם. זה חסוי, ואנו נבקש זאת. תשובת פמ"ד הושחרה, ובשלב זה איננו יכולים לעיין בה. אבל אני לא יודעת אם משפ' שושן היתה יעד למבצע. אני לא יודעת אם המשטרה לא החליטה שיתחילו להשתמש כיוחאי ממן כִּכְלי, כשכָּלי לא יכול היה להתקרב. הפכו אותו לחומר ביד היוצר כדי להפיל את משפ' שושן.

יום למחרת, כשהוא פוגש אותו במרכז המסחרי, ואני עדיין לא יודעת אם יש אישור, ב-20.7 מתחילה הדחה. הסוכן מתקשר ליוחאי, שנמצא בנתניה. זה פשוט ניסיון להכניס בכל מחיר אלמנטים ומושגים מעולם הסחר. כי הוא שואל אותו "כמה ומתי אתה חוזר?" כשהסוכן שואל אותו "למה ומתי אתה חוזר?". שומעים טוב מאוד שזה "למה" ולא "כמה". אבל בכל מחיר מנסים להכניס את ה"כמה". באותו זמן הוא אומר לו – יוחאי, תתקשר אליי תוך חצי שעה. ואז הוא אומר לו – טוב בסדר, תעשה מאמץ, אבל בחיאת יוחאי. יוחאי לא חזר אליו ולא עשה שום מאמץ לחזור אליו. כעבור חצי שעה התקשר אליו שוב הסוכן, ויוחאי לא ענה לו. מזל שהוא היה שבוע בנתניה, אז לא טרטרו לו.

כל מה שכתוב בכתב-האישום מסע' 5-1 אלו עובדות מופרכות, שאין להן כל ביסוס. אין משפט מוקלט אחד שמדבר על פלטה או לא פלטה. הדברים נלמדים מהעדות, ולא מההקלטה. ב-16.7 הסוכן מתקשר אליו 4 פעמים. השיחה הזו לא נמסרה להגנה עד היום. הם כביכול מסכמים שם משהו על סמים.

אדוני ראה שהסוכן מחכה לו הרבה זמן בקלטת. ומה יוחאי, הסוכן ה"גדול" עושה? מגיע אליו עם כוס "ברד" כי חם. אדוני ראה סוחר סמים שהולך לטייל בקיוסק ולקנות "ברד"?

לא רואים בסרטון שום שטר ושום העברה של כסף. הוא אומר – אני הולך להביא. לא רואים שום העברה של כסף.

לסיכום התמונה, כל הניסיון של המבקשת להראות שיש כאן סוחר סמים הוא כמובן מאולץ. יש לזכור שיש הדחות לפני השיחה הזו, וגם אחרי כן. אני מפנה לשתי שיחות מבוקרות מה-27.8. מנסים להדיחו פעם נוספת. יוחאי אומר – אני בעבודה. הסוכן לא מרפה ואומר לו – אז מתי, מתי אתה חוזר. ויוחאי עונה לו – לא יודע, זה סתם בלגן, אתה מבין, גם ככה לא יוצא לי מזה כלום, אני סתם מסדר אותך. זה לא מספיק לסוכן, והוא חוזר אליו שוב אחרי 3 דק'. הוא אומר לו – לא יוצא לי מזה כלום, אני בעבודה, ובמילים אחרות – רד לי מהחיים. אחרי 3 דק' הוא מתקשר אליו שוב.

כל הדבר הזה – ניסיון להדחה נוספת, וכל חוסר שיתוף הפעולה – עזוב אותי... והוא טוען להדחה גם בחקירה. הוא אומר – הוא שיגע אותי וטמטם אותי כל היום. הוא אומר – ראיתי את זה כמי שעוזר לחבר לסדר את הראש. כפי שניתן לומר – אחוות נרקומנים. בא אליו חבר ילדוּת. זו שיחה של שני חברים "מאותו הכפר" – קניתי קטנוע, מה עם אילן, יש לך חברה חמודה וכו'.

ב-27.8, וגם לאחר מכן, כשהסוכן מתקשר אליו ואחרי כמה דקות שוב – גם אז יוחאי לא חוזר עליו.

כל הטענות האלו משליכות על המסוכנות, והן טענות כבדות משקל לתיק העיקרי, ובוודאי שלא ניתן להתעלם מהן, גם בשלב הזה. כב' השופט פרידלנדר אמר פעם שיש לבחון, האם המאשימה חשפה סוחר סמים או בראה סוחר סמים. זה משפט שמשקף באופן יפה ביותר גם את העניין שלנו.

המשיב הוא אדם שמפרנס שני ילדים, וגר עד לפני שנה בתל-אביב. כשגרושתו עברה לדרום עבר גם הוא לירוחם, כאב דואג.

אין כאן סיכון בתיק. מדובר בחבר שבא לעזרת חבר. כמות הסם מועטה ביותר. אני מפנה לבש"פ 3442/08, שם נאמר שחומרת העבירה כשלעצמה לא מצדיקה מעצר עד תום ההליכים.

אם באותו היום לא היה מסתובב בירוחם, אלא היה בנתניה או בצפון – הוא לא היה כאן היום.

עברו הפלילי הוא בצריכה עצמית. אין עבר בסחר. יש לו משפחה חמה ותומכת. אדוני ראה את המשפחה, את הגיסה. יש לו אח שבעצמו היה מדריך בקהילת "מלכישוע".

אני מגישה את החלטת כב' השופט פרידלנדר, בעניין רועי חוטה. אני מפנה גם להחלטת כב' השופטת סלוטקי בת"פ 13822-07-10, שם הסירוב למכור לסוכן פעם נוספת והיעדר עבר בסחר בסמים היה שיקול לבחון שחרור לחלופה. עוד אני מגישה שתי החלטות בהן ביקר כב' השופט אזולאי את המשטרה באופן חריף. באותו תיק שחררו את "דגי הרקק". אני חושבת שיוחאי לא מתקרב אפילו למושג זה, כמי שנפל בפיתוי ובלחץ הסוכן. שם הצביעו על היעדר תמורה והיעדר ראיות פוזיטיביות למצב עברייני.

אני מגישה את הנחיות היועמ"ש לעניין הפעלת הסוכן: "כשמגלה המשטרה כי סוכן סמוי חרג מן ההוראות שניתנו לו יש לשקול מידית את ההפסקה". זה דבר שלא נעשה כאן. המשיכו בכל מחיר כדי לא להפסיק את המבצע.

ב"כ המבקשת:

אני מפנה לעדות הסוכן מיום 9.7.12. אמנם נכון הוא שלפי עדות זו, יום לפני כן בשעות הצהריים, בהנחיית המפעיל, חיפש יעד אחר במבצע הזה, ופגש במשיב שמכיר אותו הרבה שנים, ושהוא יודע – כך מתאר הסוכן – שהוא מתעסק בסמים. הוא שאל אותו אם יש משהו, והמשיב השיב לסוכן שהוא יסדר אותו מתי שהוא רוצה, ונתן לו את מספר הטלפון שלו. כך נוצר הקשר המחודש ביניהם. בסופו של יום לקח הסוכן מס' טלפון ויצר קשר עם המשיב בתאריך 16.7.12. המשיב נצפה מוסר סם לסוכן.

לעניין השאלה אם היה או לא היה יעד, קיימת תעודת חיסיון בתיק מיום 8.7.12. במקור הוא לא היה יעד. בניגוד למחשבות חברתי, הרי שקיים אישור גורף מפמ"ד להחלפת יעדים. אני מפנה למסמך כא בתיק החקירה. פרקליט המחוז מאשר את הפעלת הסוכן, ובכלל זה את עדכון רשימת היעדים. יש מסמך חסוי נוסף בתיק החקירה, עם פרטי החלפת היעד. אני סבור שהיחידה החוקרת עמדה בנטל ובהתחייבות שלה בעניין זה.

לעניין טענת ההדחה – הפניתי למספר פסקי-דין בתיק אחר, בהם צוין כי טענה כזו בדר"כ דינה להיטען בשלב הטיעונים לעונש כטענה לקולא, ולא בשלב זה. בפס"ד נוסף שהגשתי בתיק אחר צוין כי אל לה למשטרה להפעיל סוכן מדיח, כאשר מדובר באנשים חפים מפשע, וגם אם בוצעה עבירה של הדחה עדיין אין זה אומר שלא בוצעה כאן עבירה ע"י משיב כזה או אחר. בסופן של יום – המשיב הוא אדם בוגר, ויכול היה לדחות את הסוכן אם לא רצה לבצע שום עסקה של סם. רוב הפסיקה בעניין סוכן מדיח מתייחסת לשלב הטיעונים לעונש, ולא לשלב המעצר עד תום ההליכים.

לעניין העילה – לאור כך שקיימות ראיות לכאורה, קיימת עילת מעצר סטטוטורית. למשיב עבר פלילי רלבנטי, ותנאי בעבירה של החזקת סמים לצריכה עצמית, כמו גם הרשעות בעבירות של איומים, תקיפה סתם, והחזקה שלא לצריכה עצמית. לחובתו מאסר מותנה בן שישה חודשים מת"פ 33696-09-11[, שניתן אך ביום 25.6.12. לחובתו גם מאסרים אותם ריצה בעבר, גם בגין עבירות של הפרת הוראה חוקית. הוא הורשע בעבר במספר תיקים בעבירות של הפרת הוראה חוקית, ריצה מאסרים בפועל, ותלוי ועומד מעל ראשו מאסר מותנה שהוטל עליו רק כחודש לפני העסקה.

אני מגיש פסיקה בעניין הרוש, שנעצר עד תום ההליכים, וכן בעניין ערן נעם, שנעצר גם הוא עד תום ההליכים, ופסיקה בעניין אוסקר, שהיה נעדר עבר פלילי, ונעצר עד תום ההליכים. עוד אני מפנה לבש"פ 5721/12 באקר נ' מדינת ישראל, שעניינו היה בחור ללא עבר ו-10 גר' חשיש, וכן 70 גר' חשיש נוספים שנמצאו בביתו.

ביהמ"ש פסל את אביו של המשיב, שיש לו הרשעות בעבירות קודמות. נותרנו רק עם גיסתו של המשיב.

בנסיבות אלה, לאור חומרת העבירה; לאור עברו הפלילי של העושה; ולאור כל שפורט – אבקש לעצור את המשיב עד תום ההליכים.

באת-כוח המשיב:

חברי טען שבעקבות המסמך מהפנייה לפמ"ד ב-5.7 "ניתן אישור גורף של הפרקליטות". גם זה מנוגד להלכת מורי, אשר אומרת שלפני שמפעילים סוכן חייב להיות מידע מבוסס בעבירות פשע. מסתבר שכל המידע שהיה כאן זה ברבורים של הסוכן באותו יום.

ב"כ המבקשת:

לא טענתי זאת.

<#2#>

החלטה

נדחה לעיון ולהחלטה ליום 25.12.12 שעה 14:30.

המשיב יהיה עצור עד החלטה אחרת, ויובא לדיון באמצעות שב"ס.

מתיר למשיב שלוש שיחות טלפון על-פי הנהלים.

<#3#>

ניתנה והודעה היום, ז' טבת תשע"ג, 20/12/2012, במעמד הנוכחים.

דניאל בן טולילה, שופט

קלדן: עמוס מ'

החלטות נוספות בתיק
תאריך כותרת שופט צפייה
09/12/2012 החלטה מתאריך 09/12/12 שניתנה ע"י דניאל בן טולילה דניאל בן טולילה צפייה
23/12/2012 החלטה מתאריך 23/12/12 שניתנה ע"י דניאל בן טולילה דניאל בן טולילה צפייה
14/01/2013 החלטה מתאריך 14/01/13 שניתנה ע"י דניאל בן טולילה דניאל בן טולילה צפייה
14/01/2013 החלטה מתאריך 14/01/13 שניתנה ע"י דניאל בן טולילה דניאל בן טולילה צפייה
04/06/2015 החלטה שניתנה ע"י איתי ברסלר-גונן איתי ברסלר-גונן לא זמין
צדדים בהליך
תפקיד שם בא כוח
מבקש 1 מדינת ישראל ניסים כחלון
משיב 1 יוחאי איציק ממן (עציר) ליאור חיימוביץ
מבקש 1 מירי שיין