טוען...

החלטה מתאריך 23/04/13 שניתנה ע"י דניאל בן טולילה

דניאל בן טולילה23/04/2013

49111-03-13

בפני כב' השופט דניאל בן טולילה

המבקשת

מדינת ישראל – לשכת תביעות נגב

ע"י ב"כ עו"ד יערית דרעי

נגד

המשיב

עמי עמרם דיין (עציר) - בעצמו

ע"י ב"כ עו"ד כמאל אלזיאדנה

<#1#>

פרוטוקול

ב"כ המשיב:

החלופה שאותה ציינתי בבקשה לעיון חוזר לא רלוונטית ולא התייצבה לדיון. אבקש להורות על שחרור המשיב למסעוד הבית החם. בלילה הוא ישהה אצל אחותו, אביבה יפרח. לחלופין, נבקש להורות על שליחתו לצורך קבלת תסקיר על מנת שיבחן את אפשרות שילובו בהליך טיפולי. העבירות עצמן הן ברף הנמוך של עבירות אלימות, שתי עבירות שאחת מהן היא עבירה של אלימות הייתה לפני שנתיים והאלימות התבטאה בסטירה. עבירה נוספת של איום ועבירה אחרונה איום לפני מספר ימים. לטעמי, אפשר לאיין את המסוכנות שלו בהרחקה מהעיר מצפה רמון. לחלופי חלופין אבקש לשלוח אותו לתסקיר על מנת לבחון שילובו בהליך של גמילה, בהתאם להמלצת התסקיר.

ב"כ המבקשת:

מדובר בתיק שמייחס למשיב עבירות שקשורות לאיומים ותקיפת בת זוג והשגת גבול. בנסיבות האירוע כאשר המשיב מגיע לבית המתלוננת, שזו סירבה לצאת נכנס ונעל אחריו את הדלת, אמר לה שאם תזמין לו ניידת הוא יהרוג אותה ואת עצמו. מאוחר יותר, שוחח עם אחותה, שהתקשר אליה בטלפון של המתלוננת הוא אמר לא עכשיו, אני עוד מעט שולח את עצמי ואת אחותך למעלה. מדובר בהרשעות משנת 2011 בעבירות סמים. נשאל בחקירתו האם הוא מעשן או שותה, מכחיש. טוען כי אין לו בעיית התמכרות על כן המבקשת סבורה כי לאור דבריו אין מקום לשלוח אותו לתסקיר, אשר יבחן הליך גמילה. מה גם, שאינו עומד בחריגים הקבועים. בנוסף בתאריך 31.3.13 ניתנה החלטה לעצור את המשיב לעצור עד תום ההליכים ע"י כב' השופט טישלר אשר קבע בהחלטתו כי בספק האם חלופה אלטרנטיבית תוכל לאיין את מסוכנותו של המשיב. אמנם מלאכתו של בית המשפט קשה להבחין בין הגוונים השונים של המסוכנות אך אמירותיו של המשיב חמורות ומעידות על מסוכנות ואם בית המשפט יחליט לשלוח את המשיב לתסקיר, נבקש שתסקיר כזה יבחן את מאפייניו של המשיב ואת החלופה המוצעת.

<#2#>

החלטה

מבלי שיהיה בכך כדי להביע דעה ביחס להחלטתי הסופית או ליצור ציפיה אצל המשיב, אדחה את הדיון לצורך קבלת תסקיר, בין אם לצורך המצאה של חלופה אחת שתוצג ע"י בא-כוחו ו/או עם לצורך בחינת הליך גמילה במסגרת טיפולית סגורה.

נדחה לדיון ליום 13.5.13 שעה 14:00.

עותק החלטה זו יועבר לידי שירות המבחן אשר יגיש תסקירו עד למועד הנדחה.

המשיב יובא באמצעות שב"ס.

מתיר למשיב 3 שיחות טלפון על פי הנהלים.

שב"ס יאפשר למשיב לקבל נעלי ספורט ותפילין מאחיו וזאת בהתאם לנהלים.

<#3#>

ניתנה והודעה היום י"ג אייר תשע"ג, 23/04/2013 במעמד הנוכחים.

דניאל בן טולילה, שופט

החלטות נוספות בתיק
תאריך כותרת שופט צפייה
23/04/2013 החלטה מתאריך 23/04/13 שניתנה ע"י דניאל בן טולילה דניאל בן טולילה צפייה
13/05/2013 החלטה מתאריך 13/05/13 שניתנה ע"י דניאל בן טולילה דניאל בן טולילה צפייה
29/05/2013 החלטה מתאריך 29/05/13 שניתנה ע"י דניאל בן טולילה דניאל בן טולילה צפייה
צדדים בהליך
תפקיד שם בא כוח
מבקש 1 מדינת ישראל ניסים כחלון
משיב 1 עמי עמרם דיין (עציר) כאמל אלזיאדנה