טוען...

החלטה מתאריך 12/10/13 שניתנה ע"י יחזקאל הראל

יחזקאל הראל12/10/2013

בפני

כב' השופט יחזקאל הראל – סגן הנשיאה

תובעים

שני מזרחי

נגד

נתבעים

שירביט חברה לביטוח בע"מ

החלטה

בחנתי בעיון את הבקשה למינוי מומחים רפואיים שהוגשה במסגרת כתב התביעה וצרופותיו וכן את תגובת הנתבעים לבקשה.

מינוי מומחה בתחום האורטופדי – מבחינת התיעוד הרפואי עולה כי אין רצף טיפולים בתחום האורטופדי וכי תלונות התובעת הינן בגין כאבי גב תחתון. התובעת , כך עולה מהתיעוד הרפואי, עברה לפני מספר שנים קודם לתאונה ניתוח בגב התחתון. ספק אם נותרה לתובעת נכות אורטופדית צמיתה בגין התאונה. יחד עם זאת על מנת שלא לחסום את דרכה לחלוטין בהוכחת נכות צמיתה אם וככל שקיימת בתחום זה ימונה מומחה רפואי בתחום האורטופדי ככל שהתובעת תפקיד את מלוא שכרו של המומחה בסך 4,500 ₪ בצירוף מע"מ בקופת בית המשפט זאת עד ליום 1.12.13. מובהר כי ככל שימונה מומחה – ידרש להתייחס גם לנכות בתחום זה עובר לתאונה.

מינוי מומחים רפואיים בתחום א.א.ג ועיניים – לא נמצאה ראשית ראיה בדבר קיומה של נכות ולא צורפו מסמכים כלשהם המעידים על טיפולים או רצף טיפולים כלשהוא. לכן אין מקום למנות מומחים בתחום זה. יחד עם זאת, משממונה מומחה לרפואת שיניים שהתמחותו הינה גם פה ולסת וא.א.ג- ימונה אותו מומחה גם לתחום זה.

מינוי מומחה בתחום הפלסטיקה – התמונות שצורפו לכתב התביעה כלל אינן ברורות ולא ניתן לדון בבקשה. התובעת תצרף תמונות צבעוניות עדכניות בתוך 30 יום . לאחר בחינתן תידון הבקשה.

מינוי מומחה בתחום השיניים ופה ולסת – מצאתי כי קיימת ראשית ראיה למנות מומחה בתחום זה. המומחה שימונה ימונה גם בגין חבלת האף. החלטת מינוי תינתן בנפרד.

ניתנה היום,12/10/13 בהעדר צדדים.

החלטות נוספות בתיק
תאריך כותרת שופט צפייה
12/10/2013 החלטה מתאריך 12/10/13 שניתנה ע"י יחזקאל הראל יחזקאל הראל צפייה
12/10/2013 הוראה למומחה בית משפט להגיש חוות דעת יחזקאל הראל צפייה
28/09/2014 החלטה שניתנה ע"י יחזקאל הראל יחזקאל הראל צפייה
צדדים בהליך
תפקיד שם בא כוח
תובע 1 שני מזרחי ניסים פרחי
נתבע 1 שירביט חברה לביטוח בע"מ ווסים אבו-חאטום