טוען...

הוראה למבקש 1 להגיש הגשת מסמך

יעקב פרסקי10/04/2013

בית המשפט המחוזי באר שבע

פש"ר: 17829-04-13

בפני

כב' השופט יעקב פרסקי

החייב

יוסי עזריה ת.ז. 017856311

צו כינוס

לאחר שעיינתי בבקשת החייב במסמכים המצורפים אליה, ובתגובת הכונ"ר, אני מורה כדלקמן:

(א) ליתן צו כינוס לנכסי החייב;

(ב) למנות את הכונס הרשמי ככונס לנכסי החייב;

(ג) לאסור יציאת החייב מהארץ עד למתן החלטה בבקשת הפש"ר שהגיש. החייב יפקיד דרכונו בידי הכונ"ר; על משטרת ישראל לעכב את יציאת החייב עד לקבלת הודעה מבית המשפט בדבר ביטול צו עיכוב היציאה;

(ד) על החייב לבצע את הפעולות הבאות:

(1) להתייצב בפני הכונס הרשמי או המנהל/ת המיוחד/ת במשרדם, בכל עת שיידרש לכך, לצורך חקירה;

(2) לשלם לכונס הרשמי לטובת נושיו סך של 300 ₪ לחודש, החל מיום מתן צו הכינוס;

(3) להגיש לכונ"ר תוך 7 ימים מהיום דו"ח על מצב עסקיו; אלא אם כן הכונס הרשמי יפטור אותו מחובה זו.

(4) להגיש לכונס הרשמי דו"ח חודשי על הכנסותיו והוצאותיו על-פי הטפסים שיימסרו לו על-ידי הכונס הרשמי, ובמועדים שייקבעו על-ידי הכונס הרשמי;

(5) למסור הודעה על דבר מתן צו הכינוס בכל תיקי ההוצל"פ המתנהלים נגדו, וכן הודעה כאמור בדואר רשום עם אישור מסירה לכל נושיו אשר טרם פעלו נגדו במסגרת ההוצל"פ.

(ה) יינתן צו עיכוב הליכים כנגד החייב כאמור בסעיף 20 (א) לפקודת פשיטת הרגל [נ"ח] תש"ם – 1980.

(ו) יבוטלו העיקולים אשר הוטלו על משכורת החייב במסגרת כל תיקי ההוצל"פ התלויים ועומדים כנגדו. כמו כן יועברו מלוא הנכסים המעוקלים שאינם מצויים בחשבונות העו"ש, לרבות כספים, לקופת הפש"ר תוך 30 יום.

ככל שהוטלה על החייב מגבלה מלהחזיק, לקבל או לחדש רישיון נהיגה לפי סעיף 66 א(6) לחוק ההוצאה לפועל התשכ"ז – 1967, תבוטל הגבלה זו בכל אחד מתיקי ההוצל"פ במסגרתם הוטלה.

(ז) באשר למיטלטלין המעוקלים במחסני ההוצאה לפועל ו/או במרכז לגביית קנסות – ככל שקיימים כאלה על שם החייב – יפעל החייב להגיש בקשה למתן הוראות לשחרור המעוקלים ובלבד שלבקשה יצרף החייב פירוט הנכסים המעוקלים, מועד הוצאתם מרשותו, לצד אישור המחסן המעוקלים אודות שיעור דמי האחסנה. על מחסן המעוקלים להעמיד לעיון החייב, על-פי בקשה, את הפרטים המבוקשים.

(ח) אני מטיל על החייב את ההגבלות לפי סעיף 42 א' לפקודה.

(ט) עפ"י בקשת הכונס הרשמי, אני ממנה את עו"ד יובל עציוני מ.ר 16450 כמנהל/ת המיוחד/ת לנכסי החייב ומסמיכו/ה, בין היתר, לחקור את קריסתו הכלכלית של החייב ואת יכולתו העדכנית, לבדוק את תביעת החוב שיוגש נגדו, וכן לפעול לתפיסת נכסי החייב ולמימושם, בכפוף לאישורו של בית המשפט.

(י) נקבע לדיון בהכרזת המבקש כפושט רגל ליום 22.01.14 שעה 14:45.

ניתנה היום, ל' ניסן תשע"ג, 10 אפריל 2013, בהעדר הצדדים.