טוען...

החלטה - פרוטוקול

אלון רום10/04/2013

בפני כב' השופט אלון רום

המבקשת

טלי מזרחי

נגד

המשיבים

1. לימור בן כליפה

2. עמרן בן כליפה

<#1#>

נוכחים:

המבקשת בעצמה

בהעדר המשיבים

פרוטוקול

המבקשת , לאחר שהוזהרה כדין:

היה לי קשר עם האדון שם, עמרן בן כליפה שהוא המשיב 2 ולימור בן כליפה היא אשתו, הקשר הזה נותק, הקשר היה בשנה האחרונה, עד סוף 2/13. מאז הקשר הופסק הם לא מפסיקים להטריד אותי ואת בעלי, את האחים שלי, שולחים הודעות בפייסבוק וב-WHAT'S UP חשבתי שהכול נגמר בפעם האחרונה שהיא שלחה הודעה, בעלי ביקש ממנה להפסיק עם זה, אני אמשיך לרדוף אותך, אני אספר לכל המשפחה שלך. עד אתמול לא חשבתי כלל להגיש תלונה, כי אני מבינה מאיפה זה בא, אתמול הם חיכו לי מחוץ למקום העבודה שלי, שני בני הזוג ברכב שלהם, הם לא עשו כלום, אני מורה בבית הספר, ביקשתי מהמאבטחת להזמין משטרה, חשבתי שיש בכוונתם לצעוק, היא אמרה שהיא לא תעזוב אותי בשקט, אתמול היא שלחה הודעה בפייסבוק לאחותי הקטנה וכתבה לה שהיא לא הכבשה השחורה אלא אני וכל החיוכים שלי האם נכונים, אז אחותי ענתה לה תעזבי אותנו בשקט. בעלי שאל למה אתם שולחים הודעות גם לבני המשפחה, סיכמנו שאתם מפסיקים להטריד, היא אמרה שתמשיך למרר לי את החיים, אפנה להורים שלה לילדים שלכם, אטריד אותה כל הזמן, זה היה בסביבות 12:00 יצאתי מהעבודה בסיבות 13:45 והם עמדו שם בחנייה.

לשאלת בית המשפט אני משיבה שאכן המשיבה וגם המשיב לא תקפו אותי ולמעשה גם לא איימו לפגוע בי פיזית. וכן לא היה איום מפורש עלי, אלא אני חוששת מתוך היכרות איתם שהם יכולים לעשות זאת.

לאחר ששמעתי את הערת בית המשפט, אנסה להמתין זמן מסוים, בשלב זה אני חוזרת בי מהבקשה שכן אני מודעת לכך שבמובן מסוים, כעסים של המשיבה כלפי הם מוצדקים לאור מערכת היחסים שהייתה לי עם בעלה, אני מקווה שהנושא כבר מאחורינו.

<#2#>

החלטה

בנסיבות הודעת המבקשת על חזרה בה מהבקשה, בשלב זה התיק ייסגר.

הובהר למבקשת כי ככל שהיא תחווה מעשי אלימות ו/או איומים ו/או כל הטרדה אחרת, היא רשאית להגיש בקשה חדשה בהתאם לנסיבות שיתהוו.

<#3#>

ניתנה והודעה היום ל' ניסן תשע"ג, 10/04/2013 במעמד הנוכחים.

אלון רום, שופט

החלטות נוספות בתיק
תאריך כותרת שופט צפייה
10/04/2013 החלטה - פרוטוקול אלון רום צפייה
צדדים בהליך
תפקיד שם בא כוח
מבקש 1 טלי מזרחי
משיב 1 לימור בן כליפה
משיב 1 עמרן בן כליפה