טוען...

החלטה על בקשה מטעם התובעת

ריבה שרון20/09/2014

מספר בקשה:7

בפני

כב' השופטת ריבה שרון

התובעת

מוריה בן דרור

נגד

הנתבעים

1. כלל חברה לביטוח בע"מ

2. מוחמד אחמד

הצעה

הצדדים הגישו תחשיבי נזק. בחנתים. נתתי את הדעת לכך שבצילום אובחן שבר בצלע 8. חשד לשבר בצלע 9 לא אומת בצילום. תעודות מחלה למשך חודשיים ו- 3 ימים. יש לכן לקחת בחשבון נזק לא ממוני משמעותי, פיצוי גלובלי בגין עזרת הזולת משפחה, גם ללא ראיות ועוד. עצמאית, ועל פי המצוי בפני כרגע- המשיכה לעבוד גם בתק' א"כ, כאשר ניתן להבין לכאורה שמדובר לכל הפחות באילוץ. מכל מקום- בהעדר ראיות בדבר הפסדי שכר בתק' החלמה – לא נלקחו בחשבון כאלה. לא הוכח ולו לכאורה קשר בין ההוצאות לטיפולי הומיאופתיה כשנה אחרי התאונה ובין התאונה. ועוד.

על יסוד כל המצוי לפני בשלב זה- אני מעריכה את נזקה של התובעת, לצרכי פשרה, בסך של 17,600 ₪ (מעוגל). לנ"ל יווספו שכ"ט עו"ד בשיעור המקובל ואגרה ששולמה בפתיחת התיק.

הצעתי אינה מחייבת אף את בית-המשפט. למרות שהיא מועלית לאחר מחשבה ועיבוד יסודי של המצוי בפני בשלב זה, היא גלובלית ונכונה בעיני לשלב זה של הדיון , ויש בה לטעמי ולו לכאורה, כדי לאפשר לצדדים הערכת וקניית סיכונים וסיכויים הדדית הנכונה לעת הזו.

הצדדים מוזמנים לבוא בדברים, למצות הדברות ולהודיעני את תוצאותיה בהודעה משותפת שתוגש ע"י ב"כ התובעת, עד לא יאוחר מיום 4/11/14. תשובת התובע לנתבעת תינתן (ישירות לב"כ) עד ליום 27/9/14. הנתבעת תשיב (ישירות לב"כ התובע) עד ליום 3/11/14.

אבקש להמנע מהודעות ביניים לתיק. בהצלחה.

שנה טובה ומבורכת.

המזכירות תואיל לשלוח את הצעתי לב"כ הצדדים- בפקס. ב"כ התובע יעקבו אחר קבלת תשובת הנתבעת וירשמו לפניהם ת.פ להגשת ההודעה לתיק.

ניתנה היום, כ"ה אלול תשע"ד, 20 ספטמבר 2014, בהעדר הצדדים.

החלטות נוספות בתיק
תאריך כותרת שופט צפייה
20/09/2014 החלטה על בקשה מטעם התובעת ריבה שרון צפייה
צדדים בהליך
תפקיד שם בא כוח
תובע 1 מוריה בן דרור מוטי ארד
נתבע 1 מוחמד אחמד
נתבע 2 כלל חברה לביטוח בע"מ ירון אורי