טוען...

פרוטוקול

יוסי טורס06/02/2014

בפני כב' השופטת עפרה אטיאס

התובעים

סיון ז'נו אטומזגין

נגד

הנתבעים

ירון מנחם

<#2#>

נוכחים:

התובעת – נוכחת

הנתבע – נוכח

פרוטוקול

התובעת מעידה לאחר שהוזהרה כחוק:

הנתבע הגיע אלי ביום 21.12.11, לפני שנתיים, הוא הגיע אלי בעקבות תקלה במזגן מרכזי בבית. הסברנו לו שהמזגן לא מחמם והוא הגיע לביתי כשבעלי היה נוכח בדירה, אני לא הייתי. לטענתו הוא החליף צינור ומילא גז במזגן. כשהוא הגיע אלינו אמרנו שהיה אצלנו טכנאי. מאותו רגע ההתנהלות של הנתבע היתה מולי בלבד. בפעם הראשונה שילמנו 1,200 ₪. הוא לא נתן לי קבלה וזה גם הסביר את העובדה שלא יכולתי לתבוע אותו כי לא היו לי את הפרטים שלו.

כעבור שלושה ימים חזרה התקלה על עצמה. בעלי היה בחו"ל ולכן אני טיפלתי בעניין. המזגן שוב לא חימם. יצרתי עימו קשר והוא שלח שני בחורים מטעמו שימלאו שוב גז. אחרי כמה ימים שוב יצרתי עמו קשר ואמרתי לו שהמזגן לא תקין ולא מחמם ושיש לי תינוק בבית ואז הוא אמר לי שכל ביקור נוסף שלו כרוך בהוצאות כספיות. באותה שיחה הוא אמר שצריך להחליף חלק שנקרא "סוללת המאייד". הוא אמר לי שאחרי הקיזוז של 1,200 ₪ אצטרך לשלם סך של 4,000 ₪ נוספים. זה נשמע לי תמוה כי מדובר במזגן חדש. מאז החלה התנהלות מולו במשך חודשיים שלושה. הוא אמר לי שאני צריכה לשלם לו לפני שהוא מזמין את החלק הזה. שאלתי אותו איך יכול להיות שהלך חלק כל כך יקר במזגן.

יצרתי קשר עם אלטרה והתייעצתי שם את טכנאי שאמר לי טלפונית שזה לא נשמע לו הגיוני שחלק כזה מרכזי במזגן מתקלקל אחרי תקופה כל כך קצרה. ואז תהיתי לגבי אמינותו. הבאתי אלי טכנאי הביתה שתוך חצי שעה אמר לי שמדובר בנזילה, חור קטן שצריך להלחים. הוא אמר שזה רק ביקור והוא מזמין טכנאי שמבצע את הפעולה. הבאתי את אותו בחור, התיקון עלה לי 850 ₪. הוא גם ציין בצורה מפורשת שבסה"כ הוא ביצע הלחמה.

ההלחמה בוצעה ביום 23.03.12. פניתי לאלטרה טלפונית. הטכנאי היה אצלי ביום 05.03. וביום 23.03 בוצעה תיקון. עד היום המזגן תקין לאחר התיקון הפעוט הזה. היה צריך להוריד חתיכת גבס קטנה. אבל הטכנאי לא אמר את זה כשהוא בא לביקור. זה היה רק לחתוך חתיכה קטנה של גבס. התיקון של הגבס עלה 200 ₪.

הנתבע טרטר אותי שלושה חודשים וניסה לסחוט ממני 5,000 ₪. לכן הגשתי את התביעה. נאלצתי להשאר בבית עוד כמה פעמים בגלל שבתיקון הראשוני שלו הוא פשוט התרשל. אני כל הזמן בזבזתי את זמני עמו בטלפון ונשארתי בבית בשביל הביקורים.

הנתבע מעיד לאחר שהוזהר כחוק:

הסברתי לבעלה שיש נזילה במאייד ושצריך לפרק גבס.

אני אמרתי שההצעה של 4,000 ₪ זו ההצעה הכי יקרה שיש. היא אמרה שיש לה ביטוח מוצרי חשמל וניסתה להפעיל אותו.

אני הייתי אצלה שלוש פעמים, פעם אחת היה שרון, פעם הטכנאי שלי ופעם נוספת עוד טכנאי שלי.

הם פנו אלי לתקן את המזגן, עליתי לגג לא היה גז במזגן. גז עולה 650 ₪. בגלל הקרבה לים המלח אוכל את הברזל והכל. הסברתי לבעלה שהגז יברח כי יש חור והוא אמר בכל זאת שאמלא גז.

תוך שבועיים הייתי שם שלוש פעמים.

הצדדים:

אנו מסכימים למתן פסק דין על דרך הפשרה בסכום שלא יעלה על סך של 1,300 ₪ וזאת לאחר שהוסבר לנו על ידי בית המשפט כי פסק דין על דרך הפשרה אינו מנומק ועל כן סיכויי הערעור עליו נמוכים.

<#3#>

החלטה

פסק הדין ישלח לצדדים בדואר.

<#4#>

ניתנה והודעה היום ו' אדר תשע"ד, 06/02/2014 במעמד הנוכחים.

עפרה אטיאס, שופטת

החלטות נוספות בתיק
תאריך כותרת שופט צפייה
06/02/2014 פרוטוקול יוסי טורס צפייה
09/02/2014 פסק דין מתאריך 09/02/14 שניתנה ע"י עפרה אטיאס עפרה אטיאס צפייה
צדדים בהליך
תפקיד שם בא כוח
תובע 1 סיון אוטמזגין
נתבע 1 ירון מנחם