טוען...

החלטה על תגובת התובע לבקשת נוספת מטעם הנתבע להאריך מועד להגשת בר"ל 12/12/13

אמיר צ'כנוביץ12/12/2013

מספר בקשה:3

בפני

כב' הרשם בכיר אמיר צ'כנוביץ

תובע

בנק הפועלים בע"מ- שד' רוטשילד 50 תל אביב

נגד

נתבע

אלכסנדר חיחינשווילי

החלטה

לפני בקשת ב"כ הנתבע להארכת מועד להגשת בקשת רשות להתגונן תוך 30 ימים ממועד מתן החלטה בבקשה למינוי אפוטרופוס לגוף ורכוש ע"פ חוק הכשרות המשפטית והאפוטרופסות, תשכ"ב- 1962.

בתיק זה ניתנו עד כה בהסכמת ב"כ התובע שתי אורכות להגשת הבר"ל.

ב"כ התובע מתנגד בתגובתו לבקשה דנא למתן ארכה נוספת.

לאחר שעיינתי בבקשה להארכת מועד ובתגובות ב"כ הצדדים באתי לכלל מסקנה כי אין מקום להארכת מועד נוספת מעבר לאלה שניתנו עד כה.

הנתבע בתיק זה מיוצג ע"י עורך דין וזוכה לטיפול משפטי ראוי, כך שלא מצאתי כי קיים צורך למינוי אפוטרופוס לדין לצורך המשך ניהול ההליך, ומינוי אפוטרופוס לדין או אפוטרופוס ע"פ חוק הכשרות לא יעלה ולא יוריד בעניין זה. יחד עם זאת לנוכח תגובת ב"כ התובע ממנה עולה כי אינו מתנגד למינוי אפוטרופוס לדין לנתבע לצורך הליך זה, ולנוכח הסכמת ב"כ הנתבע, כאמור בס' 6(ב) לתגובתו לתגובת ב"כ התובע, למינוי רעייתו של הנתבע כאפוטרופוס לדין, ולנוכח המסמכים שצורפו בענין, אני ממנה את הגב' ויקטוריה קוזורינה ת.ז. 326977683 לשמש אפוטרופוס לדין לצורך ניהול ההליך.

יצויין, כי לאחר מתן החלטה בבקשת למינוי אפוטרופוס לגוף ורכוש, ממילא יהיה על ב"כ הנתבע להגיש תצהיר של קרוב משפחה ו/או גורם אחר מטעמו של הנתבע לצורך תמיכה בבקשת הבר"ל, דבר שניתן לעשות כבר כיום, ומטעם זה לא מצאתי כי ישנו טעם להארכת המועד להגשת ההתנגדות.

לאור כל אלה, ב"כ הנתבע יגיש בקשת רשות להתגונן עד ליום 15.1.14.

המזכירות תשלח ההחלטה בדואר רשום עם אישורי מסירה לב"כ הצדדים.

ניתנה היום, ט' טבת תשע"ד, 12 דצמבר 2013, בהעדר הצדדים.

החלטות נוספות בתיק
תאריך כותרת שופט צפייה
12/12/2013 החלטה על תגובת התובע לבקשת נוספת מטעם הנתבע להאריך מועד להגשת בר"ל 12/12/13 אמיר צ'כנוביץ צפייה