טוען...

הוראה לתובע 1 להגיש (א)הודעה

אורן שגב08/06/2014

08 יוני 2014

לפני:

כב' השופט אורן שגב

המבקשים:

1. ארגון המורים בבתי הספר העל יסודיים ובמכללות

ע"י ב"כ: עו"ד סיגל פעיל ואח'

2. אבשלום דוד ו- 26 אח' באמצעות הסתדרות המורים

ע"י ב"כ: עו"ד מיכל שפרן ואח'

-

המשיב:

מקוה ישראל כל ישראל חברים

ע"י ב"כ: עו"ד חן אביטן ואח'

החלטה

בזיקה לדיון שהתנהל ביום 02.06.14, הנני מורה כדלקמן:

  1. ניתן תוקף של החלטה להודעת הצדדים (ב"כ המשיב בפרוטוקול הדיון וב"כ המבקשים בהודעתם מיום 05.06.14), לפיה לא תישמענה ראיות בנוגע לשאלת האחריות, וזאת בשים לב לעובדה כי אין כל טענה כנגד מי מיחידי המבקשים בכל הקשור למחדל שבעטיו שולמו להם תשלומים ביתר.
  2. משכך, מתייתר החלק בגילוי המסמכים שנתבקש ע"י המבקשים, ואשר נוגע למערכת היחסים שבין המשיב לבין חברת חילן טק בהקשר לתשלומי היתר.
  3. לאחר ששקלתי את טענות הצדדים ועל מנת לחסוך בזמן שיפוטי ולייעל את הדיון, הנני ממנה בזאת מומחה מטעם בית הדין בעל כשירות של רואה חשבון (להלן – "המומחה").
  4. החלטה בנוגע לזהותו של המומחה תינתן בימים הקרובים ותישלח לצדדים.
  5. עד ליום 11.06.14 יעבירו הצדדים עד ולא יותר מ- 4 שאלות שבמומחיות שברצונם להעביר למומחה. לאחר קבלת שאלות אלה, תינתן החלטה ע"י בית הדין בנוגע לשאלות שבמומחיות שתופנינה אל המומחה במסגרת חוות הדעת מטעמו.
  6. להודעתם הנ"ל, יצרפו ב"כ המשיב רשימה שמית של כל קבוצת המורים, שלגביהם נטען כי קיבלו לכאורה תשלומים ביתר. רשימה זו, אשר מיועדת למומחה בית הדין, תיערך בצורת טבלה בקובץ אקסל ותכלול את הפרטים הבאים:

מס'

סידורי

שם ומשפחה

ת.ז.

עובד אצל המשיב +/-

תלוי הליך משפטי +/-

מיוצג

ע"י ארגון/הסתדרות

עובד/גמלאי

1

2

  1. טבלה זו תועבר במקביל להגשתה לתיק בית הדין, לידי ב"כ כל אחד מהמבקשים גם כקובץ ממוחשב באמצעות דוא"ל.
  2. בתוך 4 ימים ממועד קבלת הקובץ במשרדם, ימלאו ב"כ המבקשים בטבלה את שתי העמודות השמאליות המתייחסות לארגון המייצג ולהיות המבקש עובד או גמלאי ויגישוה לתיק בית הדין עם עותק לצד שכנגד.
  3. החלטה בנוגע ליתר הפרטים והנתונים האישיים הנדרשים לצורך הכרעה שיפוטית בתיק זה, תינתן לאחר שתינתן לצדדים אפשרות לטעון בעניין.
  4. מובהר כבר עתה, כי על מנת לייעל את עבודת המומחה ואף לחסוך בזמן עבודתו וממילא בהוצאותיו, יהיה כל אחד מהצדדים רשאי להעביר למומחה, באמצעות בית הדין ולאחר קבלת אישורו, כל חומר רלוונטי למושא הסכסוך, לרבות חוות דעת, ככל שקיימות, מסמכים, חישובים שכבר נעשו או כל מסמך אחר שיש בו כדי לסייע בקבלת תמונה עובדתית מלאה (להלן: "מסמכים").
  5. המסמכים שהעברתם לעיון המומחה מתבקשת, יועברו לתיק בית הדין עם עותק לצד שכנגד, אשר יהיה רשאי להגיש התנגדות מנומקת מטעמו בתוך 48 שעות לבית הדין.
  6. בשכרו של המומחה, יישאו הצדדים, בשלב זה, בחלקים שווים. עניין ההוצאות יילקח בחשבון במסגרת פסק הדין.
  7. לאור העובדה שעבודת המומחה תתייחס גם לגבי מורים, שלטענת המשיב קיבלו תשלומים ביתר, אך טרם הוגש כנגדם כתב תביעה, ולאור הכוונה להגיע להכרעה בתיק זה עד ולא יאוחר מתום השנה הקלנדרית הנוכחית, אשר תחול גם עליהם, יימנע המשיב, עד להחלטה אחרת בעניין, מהגשת תובענות חדשות.
  8. ב"כ המבקשים וב"כ המשיב ידאגו ליידע את אותם מורים בדבר ההליכים המתנהלים בתיק מאוחד זה וידווחו לבית הדין בתוך 45 יום מהיום כי פעלו כן.
  9. התיק יובא לעיוני למעקב ביום 16.06.14, או עם קבלת הודעת מי מהצדדים, לפי המוקדם.
  10. המזכירות תשלח החלטתי זו למשרדי ב"כ הצדדים גם בפקס.


ניתנה היום, י' סיוון תשע"ד, (08 יוני 2014), בהעדר הצדדים ותישלח אליהם.

החלטות נוספות בתיק
תאריך כותרת שופט צפייה
22/12/2013 החלטה על בקשה לסילוק על הסף ולחילופין בקשה לעיכוב ההליכים בתובענה שבכותרת 22/12/13 אפרת לקסר צפייה
08/06/2014 הוראה לתובע 1 להגיש (א)הודעה אורן שגב צפייה
צדדים בהליך
תפקיד שם בא כוח
תובע 1 מקוה ישראל כל ישראל חברים (חל"צ) חן אביטן
נתבע 1 קרן אפלבוים אשר חלד