טוען...

פסק דין שניתנה ע"י צוריאל לרנר

צוריאל לרנר25/01/2015

מספר בקשה:5

בפני

כב' הרשם בכיר צוריאל לרנר

תובעת

חברת פרטנר תקשורת בע"מ

נגד

נתבעת

1.יגאל אלקסלסי השקעות בע"מ

פסק דין

התובעת הגישה נגד הנתבעת תביעה לביצוע בהוצאה לפועל, ע"ס 1,044 ₪, כשבכתב התביעה מופיע כשם הנתבע "יגאל אלקסלסי" סתם, בלא מספר מזהה (בטופס הנלווה לכתב התביעה מופיע שם הנתבעת במלואו, עם מס' החברה).

הנתבעת הגישה התנגדות, אולם זו הוגשה הן בשמה והן בשם מנהלה, מר יגאל אלקסלסי, אשר טען (מטבע הדברים) להעדר יריבות. לנתבעת טענות שונות, הן באשר לפגמים בכתב התביעה, והן לגופו של עניין.

התובעת הודיעה, כי מבלי להודות בטענות היא מבקשת לחזור בה מתביעתה, ועותרת לאפשר לה לעשות זאת ללא צו להוצאות. הנתבעת (ומנהלה) עותרים לחיוב התובעת בהוצאותיהם.

לזכות התובעת יש לזקוף את חזרתה בה מהתביעה, בלא לבזבז זמן שיפוטי נוסף; לחובתה יש לזקוף הן את הפגם הנזכר בכתב התביעה (יתר הפגמים אינם ניכרים על פני הדברים, ותלויים בטענות ההגנה), והן את העובדה שנזכרה לנקוט בעמדה זו רק כשנה לאחר פתיחת תיק ההוצאה לפועל, תוך שלנתבעת נגרם נזק מעצם היות תיק הוצאה לפועל פתוח נגדה זמן כה רב.

בנסיבות אלה, אני סבור שאין מנוס אלא לחייב את התובעת בהוצאות הנתבעת, אולם על הצד הנמוך יחסית. לפיכך אני מורה בזה על מחיקת התביעה וסגירת תיק ההוצאה לפועל לאלתר, ועוד אני מחייב את התובעת בהוצאות הנתבעת בסך 900 ₪. סכום זה ישולם תוך 30 יום, אחרת ישא הפרשי הצמדה למדד וריבית כדין מהיום.

ניתן היום, ה' שבט תשע"ה, 25 ינואר 2015, בהעדר הצדדים.

החלטות נוספות בתיק
תאריך כותרת שופט צפייה
25/01/2015 פסק דין שניתנה ע"י צוריאל לרנר צוריאל לרנר צפייה