טוען...

מחיקה

דוד בר-אופיר15/12/2014

בפני כב' השופט דוד בר-אופיר

ועדת ערר לפי חוק רישום קבלנים

בראשות כבוד סגן הנשיא השופט (בדימוס) דוד בר אופיר - יו"ר הועדה

עו"ד זיוה ציפין – חברת ועדה

צ'ליק ניסן – יועץ לועדה

העורר

אחים רויכמן (שומרון) תשתיות 1993 בע"מ

נגד

המשיב

רשם הקבלנים

<#2#>

נוכחים:

ב"כ העורר – עו"ד מירב ניב גבע, עו"ד דוד לנדסמן

ב"כ המשיב – עו"ד אדר

פרוטוקול

עו"ד ניב גבע: אדוני, בנסיבות הענין המיוחדות הגענו להסדר דיוני עם ב"כ רשם הקבלנים. במסגרתו נעשית בדיקה. לכן, אנו עד היום ביקשנו ואנו חוזרים ומבקשים לדחות שוב את הדיון על מנת להשלים את ההסדר הדיוני שהוסכם עלינו, כי מכל מקום, חלק מהסדר בינינו כלל הקפאה. בנסיבות הענין המיוחדות, נעשית בדיקה שרלוונטית לערר עצמו.

עו"ד אדר: חבריי הגישו ערר ואנו הגשנו כתב תשובה. לאחריו ביקשו לפעול במתווה אפיק נוסף. הגישו מסמכים, הם נבדקו וקיבלו תשובה. יש בדעתם להגיש מסמכים נוספים. זה מה שעומד כרגע על הפרק.

עו"ד ניב גבע: לא נוכל להגיש ערר על ההחלטה של רשם הקבלנים. ההסדר הינו מחוץ לכותלי בית המשפט, כדי לאפשר לרשם לעשות בדיקה פנימית אצלו. לשם כך, מסרנו מסמכים.

הדיון בינינו לבין הרשם נמשך פחות מחצי שנה. בדיון שהתקיים כאן נדברנו ומיד אחרי זה הגענו להסדר, מו"מ די קצר. אנו מיישמים את ההסדר, שני הצדדים. זו בדיקה מאוד מיוחדת ולכן הרשם לא רוצה לעשות מזה דיון. אנו הסכמנו לכך. לא תינתן החלטה שנוכל לערור עליה. הרשם צריך להפעיל את שיקול דעתו ואינני רוצה להיכנס לסדרי העבודה של רשם הקבלנים. לא יהיה ערר חדש.

יש לנו מניעה מהותית, שנובעת מזה שחלק מההסדר היה שאנו הקפאנו לצורך הערר הזה, הגשנו בקשה לפי חוק חופש המידה. הקפאנו את הטיפול בכך, ולכן אנו זקוקים למידע הזה. מדובר במידע לגבי התנהלות של הרשם לגבי בקשות בנסיבות דומות. אנו רוצים להראות שניתן ואף נעשה שימוש בשיקול דעת. הפרשנות הזו גם עולה מהתנהגות רשם הקבלנים עצמו. מדובר בשתי תקנות.

לא היה סירוב לחופש המידע. גם לענין חופש המידע, היינו בישורת האחרונה.

עו"ד אדר: הדברים נמצאים בבדיקה. אין בעיה שהדיון יידחה. אין מניעה למחיקת הערר תוך שמירת הזכות להגיש את הערר מחדש, מבלי שאנו נטען לשיהוי או איחור בהגשת הערר. אנו באנו לקראתם במתווה שהם הציעו, הסכמנו לבדוק אותו לפנים משורת הדין. הם ביקשו לבדוק מתווה אחר, בלי שזה יוליד החלטה חדשה וערר חדש. אני סבור שאפשר להסכים למחיקת הערר תוך שמירת הזכות שלהם להגיש את הערר מחדש ואנו לא נטען לשיהוי או איחור בהגשת הערר. התשובה שתינתן להם על המתווה הזה, לא תפגע בטענות שלהם, זה מה שהם מבקשים.

עו"ד ניב גבע: אם המשמעות של המחיקה היא מחיקה שתינתן לנו אפשרות לחזור בכל עת ולהגיש את אותו ערר, והמו"מ יסתיים ללא תוצאה, אנו נצטרך להגיש את אותו ערר.

ב"כ הצדדים: מוסכם עלינו שהערר יימחק בהסכמה ללא הוצאות. העוררת רשאית להגיש ערר זה מחדש, בכל עת ובכפוף להמשך הטיפול בתיק של המשיב.

<#4#>

החלטה

בהסכמת הצדדים הערר נמחק בזה. העוררת רשאית להגיש ערר זה מחדש בלא שהמשיב יטען לאיחור כלשהו בהגשתו.

אין צו להוצאות.

<#5#>

ניתנה והודעה היום י"ג חשוון תשע"ה, 06/11/2014 במעמד הנוכחים.

דוד בר-אופיר , שופט

החלטות נוספות בתיק
תאריך כותרת שופט צפייה
05/01/2014 החלטה דוד בר-אופיר לא זמין
05/01/2014 הוראה לבא כוח משיבים להגיש כתב תשובה דוד בר-אופיר לא זמין
19/02/2014 החלטה דוד בר-אופיר לא זמין
10/04/2014 החלטה דוד בר-אופיר לא זמין
10/04/2014 החלטה דוד בר-אופיר לא זמין
05/05/2014 החלטה דוד בר-אופיר לא זמין
21/05/2014 החלטה דוד בר-אופיר לא זמין
24/08/2014 החלטה בבקשת דחיה דוד בר-אופיר לא זמין
30/10/2014 נדחה דוד בר-אופיר לא זמין
15/12/2014 מחיקה דוד בר-אופיר צפייה