טוען...

פסק דין

לובנה שלאעטה חלאילה09/06/2014

בפני כב' השופטת לובנה שלאעטה חלאילה

התובעים

1. רבקה מרגלית

2. יצחק מרגלית

נגד

הנתבעת

צ.י.טכנוקור ח.פ. 511966442

<#2#>

נוכחים:

התובעים בעצמם

נציג הנתבעת מר יואב פורגס

פרוטוקול

התובע מס' 2, מוזהר לומר את האמת:

ביום חמישי היה טלפון להזמנת טכנאי שירות. השעה היתה לפני 16.00 אחה"צ ולכן לא היה טכנאי שייתן פתרון. התקשרתי למחרת יום שישי כדי לקבל עצות מה לעשות, ניסינו לקבל תדרוך טלפוני ולא התגברנו על הבעיה, ביקשנו שירות שיגיע. אמרו שיום שישי יום קצר ואי אפשר להגיע. קבענו ליום ראשון. הוחלט שזה יהיה ביום ראשון בין השעה 13.00 ל- 17.00. אנחנו התקשרנו בבוקר שאכן השירות יגיע, עשו תיקון של שעה לפה ושעה לכאן, תיקנו בין 16.00 ל- 18.00. המתנו בבית כל הלילה, לא קיבלנו לא טלפון ולא צלצול, המתנו לשווא ולא קיבלנו שירות לזמן שנקבע. ביום שני בבוקר בשעה 10.00, התקשרה עינת ואמרה שהיא יודעת שזו טעות אבל קורה שקריאה אובדת. היא אמרה שאנחנו ברשימה והקריאה אבדה. אמרתי לה שהכביסה נעולה בתוך המכונה מיום חמישי. אמרתי לה בשיחת טלפון שאצטרך להתלונן כי אני יודעת שעפ"י החוק מכונה חדשה בשנה הראשונה תוך 24 שעות צריך להגיע שירות. היא אמרה שהיא תדבר עם המנהל. היא לא חזרה אלינו. בסופו של דבר, המכונה תוקנה ביום שלישי, ה- 17 לחודש. לא הסבירו לנו מה היתה התקלה אבל היא תוקנה. אנחנו תובעים 600 ₪ עפ"י חוק הגנת הצרכן – 3 שעות שלא הגיע טכנאי. הם היו מוכנים לשלם רק אחרי שהגשנו את התביעה ולא הסכמנו.

אנו תובעים בגין כביסה שהיתה במכונה ל- 4 ימים ועגמת נפש .

היה לנו קשר עם בחורה בשל נלי, שאלתי אם אפשר לדבר עם המנהל. היא אמרה שלא נמצא. ושהוא יחזור תוך שבועיים. אחרי שבועיים התקשרתי והיא שאלה אותי מה אני רוצה ולצורך העניין היא המנהלת. הם לא חזרו אלינו והתעלמו מאיתנו.

מר יואב פורגס, מוזהר לומר את האמת:

חוזר על האמור בכתב ההגנה.

הם התקשרו ביום חמישי. ביום שישי דיברו עם טכנאי שהנחה אותם מה לעשות, זה לא עזר.

תיאמנו מועד ליום שלישי ואמרו להם שבמידת האפשר יקדימו להם את השירות. כאשר קובעים קביעת שירות ואני מציג את קריאת השירות שלהם, כתוב חצי שעה התראה להתקשר בבוקר. אף אחד לא צריך להיות בבית ולחכות.

זה היה סופ"ש מושלג וסוער. אנחנו נותנים שירות מואדי ערה בדרום ועד הצפון. ההתנהלות היתה מאד איטית ולא הגיעו לאנשים בזמן והודענו לכל האנשים שלא מגיעים אליהם. הודענו להם שהם בסטנד ביי.

הצענו 600 ₪ רק על מנת לחסוך את הזמן והדיון.

הצדדים:

בשלב זה, ובהמלצת בימ"ש, מודיעים הצדדים כי מבלי להודות ומבלי לוותר על כל טענה שבפיו של כל אחד מן הצדדים, הגיעו הצדדים להסכם פשרה לפיו תשלם הנתבעת לתובעים סכום של 900 ₪ לסילוק מלא וסופי של התביעה.

התשלום יבוצע בתוך 30 יום מהיום.

הצדדים מבקשים ליתן להסכם הפשרה דלעיל תוקף של פסק דין.

<#3#>

פסק דין

אני מאשרת את הסכמת הצדדים ונותנת בזה תוקף של פסק דין להסכם הפשרה אליו הגיעו.

<#4#>

ניתן והודע היום י"א סיוון תשע"ד, 09/06/2014 במעמד הנוכחים.

לובנה שלאעטה חלאילה, שופטת

החלטות נוספות בתיק
תאריך כותרת שופט צפייה
09/06/2014 פסק דין לובנה שלאעטה חלאילה צפייה
צדדים בהליך
תפקיד שם בא כוח
תובע 1 רבקה מרגלית
תובע 2 יצחק מרגלית
נתבע 1 צ.י.טכנוקור ח.פ. 511966442