טוען...

החלטה על הודעה

ריבה שרון03/12/2014

בפני

כב' השופטת ריבה שרון

התובע

עזרא אביו בנימין
- ע"י ב"כ עוה"ד משה רוט ואח'

נגד

הנתבעות

1. פתאל ניהול מלונות בע"מ

2. הראל חברה לביטוח בע"מ
- - ע"י ב"כ עוה"ד קובי צדיק ואח'

3. טו גו טו בידור בע"מ
- - ע"י ב"כ עוה"ד אהרון שפרבר ואח'

החלטה

1. התובע- הינו יליד 1987 והתביעה שלפניי הינה לפיצוי בגין נזקי גוף שנגרמו לו לטענתו עקב תאונה מיום 10/5/13 (להלן: "התאונה"). הצדדים חלוקים הן בשאלת החבות והן בשאלת גובה הנזק, לרבות לעניין הנכות הרפואית והקשר בינה אם בכלל ובין התאונה נשוא התביעה. מטעם התובע- הוגשה חוו"ד של ד"ר משה קמחין. מטעם הנתבעות 1,2 - הוגשה חוו"ד של ד"ר יוסף וייס.

2. נוכח הפער בין חוו"ד מומחי הצדדים, ומשלא עלה בידם להגיע להסכמות בענין זה- אני ממנה

כמומחה מטעם בית המשפט בתחום האורתופדי את ד"ר אלחנן לוגר (להלן: "המומחה").

המומחה יואיל לחוות את דעתו בדבר מצבו ונכותו, ככל שיש כזו (זמנית וצמיתה) של התובע בגין התאונה, האם יש מקום לצפות לשיפור או להחמרה במצבו והאם יזדקק לטיפולים רפואיים בעתיד. אם כן - האם ניתן לקבלם במסגרת הרפואה הציבורית.

בנוסף- מתבקש המומחה להואיל ולהתייחס לחוות דעת מומחי הצדדים.

3. למניעת תקלות- מתבקשים המומחה וכן הצדדים וב"כ לבחון כבר עתה ולהודיע לבית

המשפט, (רק) באם קיימת מניעה אובייקטיבית ממשית שבגינה יש לשקול את מימוש המינוי בתיק זה. בהעדר מניעות- הדבר יצוין בראש חוו"ד, לכשתינתן.

4. בשכ"ט המומחה ובעלות כל בדיקת עזר שתידרש עבורה, ככל שהתובע לא יצליח לבצעה במסגרת הציבורית- ישאו בשלב זה הצדדים בחלקים שווים- 1/3 כ"א. התשלום למומחה יעשה טרם הבדיקה המומחה לא יחל במלאכת הכנת חוות הדעת, בטרם ישולם לו מלוא שכרו והוא מתבקש לשלוח את חשבונו בהקדם. באחריות ב"כ התובע לוודא כי הבדיקה לא תבוצע לפני תשלום מלוא שכ"ט המומחה לידיו. ב"כ הצדדים יעקבו ויוודאו כי חשבונו של המומחה נתקבל במשרדם בתוך 14 יום מהיום, ואם לא- יפעלו לבקשו ולאחר מכן- ידאגו לפרעון בתוך 30 יום ממועד קבלתו. אסמכתא בדבר תשלום תומצא בפקס למרפאת המומחה ולצד שכנגד. אבקש להקפיד על ביצוע הנ"ל, על לו"ז, לא להמתין לפנית המומחה ולא להכביד עליו בענייני גביה.

5. ב"כ התובע יפנה אל המומחה כבר עתה, יקבע בדיקה במועד שלא יקדם מחלוף 30 יום ממועד המצאת העתק פנייתו לידי ב"כ הנתבעת ויודע לב"כ הצד שכנגד.

6. הצדדים ימציאו לידי המומחה ללא דיחוי את כל המסמכים הרלבנטיים והמותרים בהגשה, בהתאם לדין ולפסיקה. מסמכי הנתבעות יומצא לידי המומחה בתוך 21 יום ממועד קבלת פנית בכ"ת אל המומחה.

7. המומחה יואיל לבדוק את התובע ולהגיש את חוות הדעת לבית המשפט בתוך 30 יום ממועד הבדיקה. שאלות הבהרה בתוך 21 יום מקבלתה, תשובות המומחה תינתנה בתוך 21 יום מקבלתן לידיו.  

8. עם קבלת חוו"ד יגישו הצדדים תחשיבי נזק ריאליים ומפורטים. כן יוגשו כבר עתה- ובשים לב למועד הדיון- תצהירי עדות ראשית ותיק מוצגים, בתוך 30 יום ע"י כל צד. למסמכי התובע יצורף העתק מתיק המל"ל, על ענפיו.

9. ימי פגרות בתי-המשפט יובאו במניין הימים.

המזכירות תשלח את החלטתי למומחה ולב"כ הצדדים

ב"כ התובע ירשום לפניו את התיק לת.פ מעקב אחר התהליך ויוודא בעיקר את נושא התשלום במועד.

ניתנה היום, י"א כסלו תשע"ה, 03 דצמבר 2014, בהעדר הצדדים.

החלטות נוספות בתיק
תאריך כותרת שופט צפייה
25/11/2014 החלטה שניתנה ע"י ריבה שרון ריבה שרון צפייה
03/12/2014 החלטה על הודעה ריבה שרון צפייה