טוען...

החלטה על הודעה על הסדר דיוני למינוי פסיכיאטר מטעם בית המשפט

ריבה שרון08/12/2014

מספר בקשה:4

בפני

כב' השופטת ריבה שרון

מבקשים

טליה עוזיאל
- ע"י ב"כ עוה"ד טלי שקד ואח'

נגד

הנתבעים

1. הראל חברה לביטוח בע"מ
2. גלעד ולק
- ע"י ב"כ עוה"ד מהמחלקה המשפטית (חבויות)
של הנתבעת 1

החלטה

1. התובעת- ילידת 1955- הייתה מעורבת בת.ד נשוא התביעה מיום 25/3/12 (להלן: "התאונה"). לאחר שעיינתי במסמכים הרפואיים המצורפים לכתב התביעה ובהתאם להסדר הדיוני הנוסף עליו הודיעוני באמצעות בכ"ת- ימונה מומחה בתחום הפסיכיאטרי.

2. אני ממנה כמומחה מטעם בית המשפט את ד"ר גיא אור (להלן: "המומחה").

המומחה יואיל לחוות דעתו בדבר מצבה הרפואי של התובעת, לקבוע אם קיים קשר סיבתי בין התאונה ובין תלונותיה והטיפולים שעברה, האם נותרה נכות (תוך התייחסות לנכויות זמניות ולנכות צמיתה) אם בכלל והאם הינה סופית, להתייחס לשאלת הצורך בטיפולים והאם ניתן לבצעם במסגרת הרפואה הציבורית. הכל,- בשים לב אף לרקע הרפואי הרלוונטי ותוך התייחסות לנכות אורתופדית כוללת שאינה קשורה בתאונה, ככל שיש כזו.

3. למניעת תקלות, מתבקשים המומחה והצדדים לבחון כבר עתה ולהודיע לבית המשפט (רק) אם קיימת מניעה אובייקטיבית ממשית שבגינה יש לשקול את מימוש המינוי בהליך.

  1. בשכ"ט המומחה ובעלות כל בדיקת עזר/אבחון שידרשו לצורך חוות הדעת במסגרת תביעה זו שלפני- שאינם מכוסים על פי דין אחר, תישא הנתבעת כמימון ביניים . ב"כ הצדדים יעקבו ויוודאו כי דרישת התשלום של המומחה נתקבלה במשרדם בתוך 21 יום מהיום ואם לא תגיע- יפעלו לבקשה. לאחר מכן- תוודא הנתבעת כי החשבון שולם בתוך 30 יום ממועד קבלת הפניה. אסמכתא בדבר התשלום תישלח בפקס לב"כ הצד שכנגד ולמרפאת המומחה לאחר ביצועו. אבקש להקפיד על האמור.

5. ב"כ התובעת תפנה אל המומחה ותקבע בדיקה במועד מוקדם ככל האפשר, אך באחריותה לדאוג שלא יקדם מחלוף 60 יום ממועד המצאת העתק הפניה למומחה לידי ב"כ הנתבעת. התאריך יודע לב"כ הנתבעת, מיד לאחר תיאומו.

6. הצדדים ימציאו לידי המומחה ללא דיחוי את כל המסמכים הרפואיים בהתאם לדין ולפסיקה וכל מסמך שיתבקש על ידו לצורך כתיבת חווה"ד. מסמכי הנתבעת יומצאו לידי המומחה בתוך 45 יום ממועד קבלת העתק הפניה למומחה מצד התובעת.

7. המומחה יואיל לבדוק את התובעת ולהגיש את חוות דעתו לבית המשפט בהקדם האפשרי, ובתוך 30 יום ממועד הבדיקה והמצאת בדיקות עזר ככל שתתבקשנה.

 

8. פגרות בית המשפט תבואנה במניין הימים והמועדים שנקבעו בהחלטתי .

11. לאחר קבלת חוו"ד ימצו הצדדים הדברות ויודיעוני את תוצאותיה באמצעות בכ"ת. בשלב זה ניתנת ארכה להגשת כתה"ג לשם מיצוי מו"מ, עד ליום 1/5/14.

ב"כ התובעת יעקבו אחר התהליך וירשמו את התיק לפניהם למעקב.

החלטתי תשלח למומחה ולצדדים .

בכ"ת תדאג גם כן להמציאה לידי הגורם המטפל אצל הנתבעת.

בפנייתה למומה תציין בכ"ת את פרטי הנ"ל כדי שידע למי למען את פניותיו, במידת הצורך, לרבות את חשבון שכ"ט.

ניתנה היום, ט"ז כסלו תשע"ה, 08 דצמבר 2014, בהעדר הצדדים.

החלטות נוספות בתיק
תאריך כותרת שופט צפייה
12/05/2014 החלטה על הודעה בהסכמה על הסדר דיוני בדבר מינוי מומחה מטעם ביהמש 12/05/14 ריבה שרון צפייה
08/12/2014 החלטה על הודעה על הסדר דיוני למינוי פסיכיאטר מטעם בית המשפט ריבה שרון צפייה
צדדים בהליך
תפקיד שם בא כוח
תובע 1 טליה עוזיאל טלי שקד
נתבע 1 גלעד ולק
נתבע 2 הראל חברה לביטוח בע"מ