טוען...

החלטה על בקשה של נתבע 1 התנגדות לביצוע תביעה 05/05/14

צוריאל לרנר05/05/2014

מספר בקשה:1

בפני

כב' הרשם הבכיר צוריאל לרנר

מבקש

אהוד יוסף קדמי

נגד

משיבה

חברת פרטנר תקשורת בע"מ

החלטה

על פי החלטה אחרת מהיום, אני מורה על מחיקת כותרת התביעה ועל סגירת תיק ההוצאה לפועל. כל ההליכים שננקטו בו - יבוטלו.

לאור סכום התביעה יידון התיק בסדר דין מהיר.

המשיבה תשלם את הפרשי האגרה (אם יש), ותגיש תצהיר והשלמת מסמכים מטעמה, בהתאם להוראות תקנה 214ב1 לתקנות סדר הדין האזרחי, התשמ"ד-1984, תוך 30 יום, עם העתק ישירות למבקש.

מבלי שיהא בכך משום הארכת מועד מראש, אבהיר כי אי השלמת האמור תוך 60 יום תביא למחיקת התביעה מחמת חוסר מעש (או מחמת אי-תשלום אגרה מספקת), בלא צורך בהחלטה נוספת (אלא אם יוארך לכך המועד בהחלטה אחרת).

המבקש רשאי להגיש כתב הגנה, ערוך לפי הוראות התקנות הנוגעות לסדר דין מהיר, תוך 30 יום מקבלת מסמכי המשיבה, ואם לא יעשה כן, תיחשב ההתנגדות שהגיש ככתב הגנה, ובמקרה זה עליו להגיש השלמת מסמכים מטעמו, בהתאם להוראות תקנה 214ב1 האמורה, תוך אותם 30 יום מקבלת מסמכי המשיבה. העתק מהמסמך שיגיש, בין כתב הגנה ובין השלמת מסמכים, עליו להעביר ישירות למשיבה.

תצהירי עדות ראשית, חוות דעת מומחים (ככל שיש), וכן כל בקשה להזמנת עד, שאינו מסכים לתת תצהיר, יוגשו על ידי הצדדים במקביל, תוך 30 יום מהגשת מסמכי המבקש. בקשה כאמור תפרט את זהות העד, מעמדו בקשר לסכסוך, תוכנה הצפוי של עדותו, וכן את הנסיונות שנעשו לקבלת תצהיר. בעל דין שאינו מגיש תצהיר, חוות דעת או בקשה כאמור ייחשב כמסתמך על התצהיר התומך בכתבי הטענות, בלבד.

הדיון הקבוע ליום 29.1.2015 ישמש ישיבה מקדמית.

תזכורת פנימית למזכירות ליום 15.7.2014 לשם בדיקת הגשת מסמכי המשיבה ותשלום הפרשי האגרה, או – לפי המקרה – לשם מחיקת התביעה על פי ההתראה דלעיל, ככל שלא יוגשו המסמכים או לא תשולם האגרה.

ניתנה היום, ה' אייר תשע"ד, 05 מאי 2014, בהעדר הצדדים.

החלטות נוספות בתיק
תאריך כותרת שופט צפייה
05/05/2014 החלטה על בקשה של נתבע 1 התנגדות לביצוע תביעה 05/05/14 צוריאל לרנר צפייה
צדדים בהליך
תפקיד שם בא כוח
תובע 1 חברת פרטנר תקשורת בע"מ שמעון ג'ינו
נתבע 1 אהוד יוסף קדמי