טוען...

החלטה על הודעה מטעם התובע

ריבה שרון29/09/2014

מספר בקשה:1

בפני

כב' השופטת ריבה שרון

התובע

אבי עיוואן

נגד

הנתבעת

הראל חברה לביטוח בע"מ

החלטה

הצדדים הגישו תחשיבי נזק . בחנתים.

יליד 1/11/65. ת.ד.עבודה מיום 16/2/65. פגיעה, ניתוחים, אשפוז, מהלך ריפוי- כמפורט בתחשיבי הנזק. נכות על פי דין – ע"י המל"ל נ"ע: נכות זמנית מדורגת למשך כ- 13.5 ח'. נכות צמיתה בשיעור של 10% אורת' בקרסול שמאל ו- 5% בגין צלקות, אחת מהן קלואידית במקצת (ראו את תיאור המגבלות וכו' בפרוטוקול הוע"ר). לא הופעלה תק' 15.

עובד כדפס ב"דפוס דנה" המצוי בבעלות 50% של אחיו, מאז חודש 2/96. שכרו בפועל לא נפגע למעט בחלק מתק' א"כז. איני מוצאת בשלב זה לקחת בחשבון פסיקה אקטוארית מלאה ברכיב הפגיעה בכושר ההשתכרות לעתיד. עזרת הזולת (משפחה)- גלובלית. אין מקום לפסיקת פיצוי ברכיב דיור. הוצאות רפואיות (ולא רק משום שאין אינדיקציה לצורך בטיפול עתידי) ונסיעות לטיפולים– בעיקרן, ע"י מל"ל. ועוד.

על יסוד כל המצוי לפני בשלב זה- אני מעריכה את נזקו של התובע, לצרכי פשרה, בסך של ­280,000 ₪ (במעוגל). מסכום זה ינוכו תקבולי המל"ל, במלואם, וליתרה יווספו שכ"ט עו"ד בשיעור המקובל ואגרה ששולמה בפתיחת התיק.

הצעתי אינה מחייבת אף את בית-המשפט. למרות שהיא מועלית לאחר מחשבה ועיבוד יסודי של המצוי בפני בשלב זה, היא נכונה לשלב זה בלבד של הדיון אך יש בה לטעמי ולו לכאורה, כדי לאפשר לצדדים הערכת וקניית סיכונים וסיכויים הדדית הנכונה לשלב זה של הדיון.

הצדדים מוזמנים לבוא בדברים, למצות הדברות ולהודיעני את תוצאותיה בהודעה משותפת שתוגש ע"י ב"כ התובע, עד לא יאוחר מיום 23/11/14. תשובת התובע לנתבעת תינתן (ישירות לב"כ) עד ליום 8/10/14. הנתבעת תשיב (ישירות לב"כ התובע) עד ליום 22/11/14.

אבקש להמנע מהודעות ביניים לתיק. בהצלחה. כתיבה וחתימה טובה.

המזכירות תואיל לשלוח את הצעתי לב"כ הצדדים- בפקס. ב"כ התובע יעקבו אחר קבלת תשובת הנתבעת וירשמו לפניהם ת.פ להגשת ההודעה לתיק.

ניתנה היום, ה' תשרי תשע"ה, 29 ספטמבר 2014, בהעדר הצדדים.

החלטות נוספות בתיק
תאריך כותרת שופט צפייה
29/09/2014 החלטה על הודעה מטעם התובע ריבה שרון צפייה
צדדים בהליך
תפקיד שם בא כוח
תובע 1 אבי עיוואן אריה יאדגר
נתבע 1 הראל חברה לביטוח בע"מ אהוד דויטש