טוען...

פסק דין שניתנה ע"י דוד גדעוני

דוד גדעוני10/09/2015

לפני

כבוד השופט דוד גדעוני

התובע

איל רותם

נגד

הנתבע

יעקב גביש

פסק דין

בסיום ישיבת ההוכחות הסכימו הצדדים והסמיכו את בית המשפט לפסוק בתובענה דנן על פי שיקול דעתו, לפי סעיף 79א לחוק בתי המשפט [נוסח משולב] התשמ"ד-1984, ללא נימוקים, ובלבד שהסכום שייפסק לא יעלה על סך של 400,000 ₪. כן הוסכם כי בכך יהיה כדי להביא לסילוק סופי ומוחלט של כל הטענות כלפי הנתבע, לרבות טענותיה של חברת נוקו בע"מ כפי שהועלו בתביעה בתא"ק (שלום ת"א) 5708-02-15. הסכמות הצדדים כפי שנרשמו בפרוטוקול הדיון מהוות חלק מפסק דין זה.

עיינתי בכלל המסמכים שבתיק בית המשפט. בכלל זה עיינתי בכתבי בי הדין שהוגשו לאורך ההליכים על נספחיהם. האזנתי להקלטות שהוגשו על ידי שני הצדדים. בחנתי את תמלילי השיחות. שמעתי את עדות התובע ואת עדות העדה מטעמו. שמעתי את עדות הנתבע. שקלתי את הדברים שאמרו ובכלל זה את התשובות שניתנו לשאלות שנשאלו על ידי בית המשפט. נתתי דעתי לתצהירים שהוגשו על ידי התובע בגדרי תא"ק (שלום ת"א) 5708-02-15 (שהוגשו בתביעה דנן במהלך עדות התובע) ולקושי העולה מהם ביחס לגרסת התובע. נתתי דעתי גם לקשיים בגרסת הנתבע ובכלל זה בשים לב לדברים שאמר בעדותו אל מול האמור בתצהירו. בחנתי את המסמכים שהוגשו על ידי הנתבע בתמיכה לטענותיו בדבר יחסי הצדדים ובדבר הצדדים ביניהן נעשו, לטענתו, העברות כספים. בחנתי באופן מיוחד את הקלטת השיחה משנת 2013 שהוגשה על ידי התובע. נתתי דעתי לתמונה העולה ממנה בכל האמור בחוב נושא התביעה דנן, ובאופיו של החיוב. בחנתי גם את טענות הנתבע ביחס לאמור בהקלטה ואת התשובות שנתן בעניין בעדותו. שקלתי את כלל טענות הצדדים, ובכלל זה את הטענות שהעלו באי כוחם בסיכומיהם. בין היתר שקלתי גם את הטענות בדבר היעדר תיעוד להלוואה הנטענת ולהעברות הכספים מכוחה. נתתי דעתי לטענות שהעלה כל אחד מהצדדים ביחס לאי התאמות וסתירות בגרסת הצד שכנגד. הבאתי בחשבון את מכלול הנסיבות כפי שהתבררו במסגרת ההליך.

על יסוד התמונה הכוללת שהובאה לפני בית המשפט אני מורה כי על הנתבע לשלם לתובע סך של 240,000 ₪. כמו כן יישא הנתבע בהוצאות התובע ובשכר טרחת עו"ד בסך כולל של 30,000 ₪. הסכומים האמורים ישולמו בתוך 45 ימים מהיום שאם לא כן יישאו הפרשי הצמדה וריבית מהיום ועד ליום התשלום בפועל. בהתאם למוסכם ישולמו הסכומים האמורים לחשבון הבנק של חברת נוקו בע"מ.

הפיקדון שהופקד על ידי התובע – יושב לידיו.

בהתאם לתקנה 381 לתקנות סדר הדין האזרחי, התשמ"ד-1984 ימשיך העיקול הזמני שהוטל במסגרת התובענה דנן לעמוד על כנו עד לביצוע פסק הדין, וזאת עד לסך הסכומים שנפסקו לעיל.

המזכירות תמציא לצדדים באמצעות הפקס.

ניתן היום, כ"ו אלול תשע"ה, 10 ספטמבר 2015, בהעדר הצדדים.

החלטות נוספות בתיק
תאריך כותרת שופט צפייה
05/08/2014 החלטה שניתנה ע"י דוד גדעוני דוד גדעוני צפייה
09/03/2015 החלטה שניתנה ע"י דוד גדעוני דוד גדעוני צפייה
11/03/2015 החלטה שניתנה ע"י דוד גדעוני דוד גדעוני צפייה
07/09/2015 החלטה שניתנה ע"י דוד גדעוני דוד גדעוני צפייה
10/09/2015 פסק דין שניתנה ע"י דוד גדעוני דוד גדעוני צפייה
צדדים בהליך
תפקיד שם בא כוח
תובע 1 איל רותם גיא אבידן, שוקי רגב
נתבע 1 יעקב גביש עמירם טפירו