טוען...

החלטה מתאריך 14/05/14 שניתנה ע"י ורדה מרוז

ורדה מרוז14/05/2014

לפני כב' השופטת ורדה מרוז

העותר

אייל בוריה

נגד

המשיב

שירות בתי הסוהר

נוכחים:

העותר בעצמו

ב"כ המשיב – עו"ד אייל רזניק

פרוטוקול

העותר:

גם ברגע זה אני סובל מכאבים. אני החלקתי על הגב באגף 7 ומקבל כדורים נגד כאבים מהמרפאה. אין לי בעיה עם הרופאים במר"ש אבל אני רוצה להקל על הסבל שבנסיעה לצילום ואחרי זה אורתופד ומר"ש.

קיבלתי אינפורמציה שיש מישהו מאגף 6 שיוצא לבית חולים מאיר ויש עוד כאלה שיוצאים לבית חולים מאיר, אז למה לא לחסוך ממני את הסבל שבטרטור.

הרופא בבניין הישן לא רשם בכלל שהחלקתי ועד שעליתי עליו, הייתי צריך לקבל ג'סטה מסמל אגף ועליתי אליו כמה פעמים ואמרו לי שהוא איננו וככה אני עם הכאבים. העבירו אותי לאגף 11 והגעתי לבנין אחר וד"ר אולגה מטפלת בי כבר יותר מחודשיים ואני מקבל אצלה כדורים. היא אומרת שהיא ממליצה עליי מהבדיקה שעשתה לי, היא עשתה לי כמה בדיקות כל שבוע לראות מה המצב שלי, ואמרה לי שאני אצא והיא תתקשר להנהלה. היא מתנדנדת בין ההנחיות שניתנו לה. אין לי בעיה עם השעות אבל אני סובל. זה גם ספסלים מברזל.

ב"כ המשיב:

הישיבה בפוסטה היא לא כזאת קשה. כל אסיר יבוא ויגיד שקשה לו ומעדיף שייקחו אותו ברכב קטן, רגיל, ובוודאי שזה יותר נוח. גם אני מעדיף להגיע לקופת חולים ברכב פרטי ולא באוטובוס, ולצורך ליווי, כאשר יש 2,000 ליוויים ביום, מתחילים בשעה מאוד מוקדמת בבוקר. לכל כל אסיר יכול לזכות כי טען לכך. אנחנו תמיד משתדלים.

ד"ר אולגה מרכוס רושמת כי אחרי הנפילה הלכאורית הוא נבדק ולא התלונן על הדבר הזה אלא התלונן על דברים אחרים. מפנה למכתבה של ד"ר אולגה מרכוס.

כמו כן, כאשר יש אסיר שנפצע בתוך אגף, מיד חוקרים את זה.

אומר האסיר שמדובר בכמה פעמים ולא מדובר בכמה פעמים אלא בפעם אחת, הרי אם מצבו היה כה חמור אז גם הרופאים כאן היו מתרשמים מכך.

העותר:

הנזק שנגרם לי יחייב בדיקות של אורתופד ועוד בדיקות ובמכתב התשובה שקיבלתי אתמול רשום לגבי הקטע של הסיכון. אני משתחרר מלא בעוד 5 חודשים. רשום גם לגבי ההתחשבות בצורך האנושי של האסיר וזה המקרה הקלאסי של לממש את הצורך האישי שלי.

ב"כ המשיב:

לא מדובר בהתנגדות שרירותית.מדובר בהוצאת שלושה מלווים.

<#2#>

החלטה

בפניי עתירה שעניינה קבלת טיפול רפואי וליווי מיוחד לבית חולים מאיר.

מדובר בעותר שסובל בגבו וטוען כי הסעתו למר"ש לצורך צילום וקבלת טיפול תגרום לו לסבל רב.

בנסיבות אלו, עותר הוא כי יתאפשר בידו לצאת לבית חולים מאיר, הסמוך לבית הכלא, בליווי מיוחד.

מבלי להקל ראש בסבלו של העותר, סבורתני כי אין להתערב בהחלטת הרשות, אשר על פניה הינה סבירה ועולה בקנה אחד עם הנהלים.

לפיכך, חרף תלונותיו של העותר, עתירתו נדחית.

<#3#>

ניתנה והודעה היום י"ג אייר תשע"ג, 13/05/2014 במעמד הנוכחים

ורדה מרוז, שופטת

הוקלד ע"י מיכל בוניאל

החלטות נוספות בתיק
תאריך כותרת שופט צפייה
14/05/2014 החלטה מתאריך 14/05/14 שניתנה ע"י ורדה מרוז ורדה מרוז צפייה