טוען...

החלטה שניתנה ע"י הלית סילש

הלית סילש25/11/2014

בפני כב' השופטת הלית סילש

התובע

שלמה דביר

נגד

הנתבע

בנק הפועלים בע"מ

<#2#>

נוכחים:

התובע וב"כ עו"ד הראל

ב"כ הנתבע מתמחה גב' ונגרקו חני גב' יעל אטיאס וגב' תמר פחימה

פרוטוקול

ב"כ הנתבע - מתמחה:

זה חלק מנהלי הבנק. אני מניחה שזה קשור לסודיות בנקאית. במצלמות רואים לקוחות נוספים של הבנק מבצעים פעולות שקשורות לחשבון שלהם.

התובע:

באותו יום התקשרתי לבנק לשאול מה קורה עם הכסף. אמרו שאתקשר מחר. עוד שבוע- שבועיים – בוא לסניף. לא באתי לשחק משחקים. הבנתי שהפקדתי בטעות בתיבת שירות וניסיתי לעקוב כבר באותו יום אחרי העניין. מוזר שאמרו בתחילה שראו אותי ואחר כך לא ראו אותי. 3 שבועות לוקח כדי לראות סרט? כל כך הרבה זמן?

גב' אטיאס:

אני ראיתי את הסרט. הייתי מנהלת מחלקה. יש לנו נוהל לגבי איתור ופניות מהסוג הזה. כשהלקוח פונה אנו פונים למוקד שלנו לבדוק האם נתקלו במעטפת מזומנים. בדרך כלל מפקידים אך ורק שיקים. כל תהליך, לא קורה מהיום להיום. שולחים פנייה במחשב. הם מקבלים. בודקים. זה לוקח קצת זמן. קיבלנו תשובה שלילית שלא נמצאה מעטפה. בדקנו פיזית. גם באשפתונים. במגירות. דיברנו עם כמה פקידים. קיבלנו תשובה שלילית. הרגשתי שיש משהו אחר. דיברתי עם הקב"ט למרות שאנו לא נוהגים לעשות כאלו דברים. יש כאן עלויות. אין פיזית את המעטפה. בדקנו אם יש צילומים. יש תקופות מסוימות שנשמרות. היו את הצילומים. זו חברה מיוחדת חיצונית שמגיעה ומוציאה את הדיסקים. קיבלתי את הדיסק. בבית בדי.וי.די. ביקשתי שישלח תמונה לפלאפון שלי. ישבתי והסתכלתי. בשעות שהוא ביקש. ולא ראיתי אותו. אמרתי לו ולקב"ט שלא ראיתי אותו. הוא נתן שעה אחרת. יצאתי לחופשה של שבועיים. ביקשתי מהקב"ט שהוא יסתכל בדי.וי.די. שלחתי לו את התמונה של הלקוח. שיוציא את השעה האחרת שהוא ביקש. הוא הסתכל ואמר שלא ראה אותו. והודעתי לסגנית מנהלת הסניף תמר ששם מתנהל החשבון שלו פיזית. שראינו את הדיסק. לא נמצאה מעטפה. כל החומרים, כל הדיסק שלחתי לה. הופתעתי שאנו כאן.

ב"כ התובע:

הייתי מצפה שמי שיתייצב מטעם הנתבעת זו הפקידה שרוקנה את התיבת שירות. כדי להקל על בית המשפט להכריע לפי 79 א היה מצופה שהנתבעת תזמן את הפקידה שרוקנה את התיבה כדי שביהמ"ש יתרשם אם הייתה מעטפה או לא. כרגע על סמך מה בית המשפט יפסוק 79 א? אני מבקש שיורה מהנתבעת לצפות לי בדיסק. זה יעזור לי להוכיח את התביעה. אין מנוס מזה. הייתה פניה לסיים את התיק בפשרה. זה עבר למחלקה משפטית על עניין זניח הבנק התעקש.

גב' תמר:

הפשרה שעליה דיברנו הייתה מתוך הנחה שלא נגיע לכאן. כשכולנו פה – הפשרה מבחינתנו אינה רלוונטית.

לאחר הפסקה

המתמחה מטעם הבנק:

באשר לצילומי המצלמות בסמוך לבנק, לא ניתן למסור לעוה"ד בשל סודיות בנקאית. לפנים משורת הדין, בשל רצון טוב, נהיה מוכנים להתפשר על סכום של 3,000 ₪.

ב"כ הצדדים:

מבלי שמי מהצדדים חוזר בו מאיזו טענה מטענותיו, מבלי שיראו בהסדר כהסכמה של טענות צד אחד למשנהו, לסילוק סופי מלא ומוחלט של כל תביעות התובע בגין הליך זה, ישלם הנתבע לתובע סך של 3,000 ₪. סכום זה ישולם בהמחאה אשר תישלח לפקודת התובע באמצעות משרד בא כוחו בתוך 30 יום מהיום. בית המשפט מתבקש ליתן תוקף של פסק דין להסכמות הצדדים.

<#5#>

פסק דין

ניתן תוקף של פסק דין להסכמות הצדדים.

<#3#>

ניתן והודע היום ג' כסלו תשע"ה, 25/11/2014 במעמד הנוכחים.

הלית סילש , שופטת

החלטות נוספות בתיק
תאריך כותרת שופט צפייה
25/11/2014 החלטה שניתנה ע"י הלית סילש הלית סילש צפייה
צדדים בהליך
תפקיד שם בא כוח
תובע 1 שלמה דביר איתן הראל
נתבע 1 בנק הפועלים בע"מ