טוען...

החלטה מתאריך 19/05/14 שניתנה ע"י אברהם טל

אברהם טל19/05/2014

לפני כב' השופט אברהם טל - נשיא

העותר

גלר דרור

נגד

המשיב

שירות בתי הסוהר

נוכחים:

העותר

ב"כ המשיב עו"ד אפרת פלד הרוש

פרוטוקול

העותר: חוזר על העתירה.

ב"כ המשיב: מגישה כתב תשובה.

העותר: עיינתי בכתב התשובה. מגיע לי פתק הפקדה ועל כך אין מחלוקת. לעניין מכונת התספורת, בבימ"ר רימונים הצהרתי עליה והם עשו חיפוש כתוצאה מהאירוע של האקדח והוציאו את כל הציוד של כל האגף, שיביאו לי את הקבלה שזה נרכש בקנטינה של רימונים ואני אפנה לבימ"ש, אין לי את הקבלה, זה משנת 2010 וגם הצהרתי על זה כשמגיעים לבית סוהר, יש סוג של ביטוח עד 1,000 ₪ והצהרתי. שיביאו לי העתק מהחשבונית.

החלטה

העותר מרצה 6.5 שנות מאסר בגין עבירות גניבה, זיוף ומרמה, ו- 140 יום בגין הפסקת עבודות שירות והוא מבקש להחזיר לו מכונת תספורת, מכנסיים וחגורה שהיו בחזקתו ונלקחו.

באשר למכונת התספורת, טוען המשיב כי לא היתה מכונה כזו בחזקתו של העותר ולא נלקחה בחיפוש כנטען על ידו ובאשר למכנסיים ולחגורה טוען המשיב כי אלה מוחזקים באפסנאות משיקולי בטחון.

העותר מבקש לקבל מהמשיב את החשבונית או הקבלה על רכישת מכונת התספורת שרכש לדבריו בקנטינה, על מנת שיוכל להגיש תביעה בגין לקיחתה ממנו, וכן הוא מבקש לקבל אישור על החזקת המכנסיים והחגורה באפסנאות.

בקשות אלה סבירות בעיני, כאשר לגבי מכונת התספורת חלפו 4 שנים מאז רכש אותה העותר בקנטינה ואין ברשותו את המסמכים הרלוונטיים לצורך כך.

בכפוף להמצאת המסמכים המבוקשים על ידי המשיב לעותר תוך 14 יום, אני דוחה את העתירה.

ניתנה והודעה היום, י"ד אייר תשע"ד, 14 מאי 2014, במעמד ב"כ המשיב והעותר.

אברהם טל, שופט

נשיא

החלטות נוספות בתיק
תאריך כותרת שופט צפייה
19/05/2014 החלטה מתאריך 19/05/14 שניתנה ע"י אברהם טל אברהם טל צפייה