טוען...

החלטה מתאריך 19/05/14 שניתנה ע"י אברהם טל

אברהם טל19/05/2014

לפני כב' השופט אברהם טל - נשיא

העותרת

שרגר ילנה

נגד

המשיב

שירות בתי הסוהר

נוכחים:

העותרת

ב"כ המשיב עו"ד אפרת פלד הרוש

פרוטוקול

העותרת: חוזרת על העתירה.

ב"כ המשיב: מגישה כתב תשובה בצירוף מידע.

העותרת: עיינתי בכתב התשובה. אני הייתי רוצה לדעת מה זה נספח מס' 1. הבן אדם שאני רוצה להתחתן איתו כרגע לא קשור לסמים כבר בערך שנה.

כתבו שאני לא מטופלת אבל זה לא נכון אני שותה מתדון ועושה תוכנית שיקום שאני אשתחרר אני אמשיך. אני אמורה להשתחרר באפריל 2015. אין לי דוחות משמעת, בחיים לא התעסקתי עם סמים, לוקחים לי בדיקות שתן 4 פעמים בחודש. המידעים הם רק מבחורה שפעם היתה יוצאת עם בן אדם שאני רוצה להתחתן איתו וכרגע היא נמצאת בבית סוהר וזה לא אומר שהיא יכולה להחליט את החיים שלי.

ב"כ המשיב: בשלב זה כל מפגש בין השניים מהווה סיכון ויש יותר ממידע אחד שמדבר על הנושא הזה לרבות מידע עדכני ולרבות מידע שאומת. בעצם כל מפגש בין השניים מוליד משהו. לכן אנחנו מתנגדים.

החלטה

העותרת מרצה 22 חודשי מאסר בגין כליאת שווא, סחיטה באיומים ועבירות תעבורה והיא מבקשת להתחתן עם בן זוגה, אסיר לשעבר, בין כותלי בית הסוהר.

המשיב מתנגד לאפשר לעותרת להתחתן עם בן זוגה בין כותלי בית הסוהר וסומך התנגדותו על מידעים חסויים שהוצגו בפני ואשר מעלים חשש, לטענתו, לביצוע עבירות הקשורות בסמים באם יתאפשר להם להתחתן בין כותלי בית הסוהר.

כמו כן, מצביעים המידעים, לטענת המשיב, על התנהגות שלילית של העותרת, לרבות בזמן האחרון.

עיון במידעים החסויים שהוצגו בפני אכן מעלה חשש שמתן אפשרות לעותרת להתחתן עם בן זוגה, אסיר לשעבר, שהיה גם לטענת העותרת מעורב בסמים, יגרום לביצוע עבירות על ידי העותרת והתנהגותה השלילית של העותרת כפי שעולה מהמידעים (ראה למשל מידע 938 מהזמן האחרון יחסית), מצדיקה אף היא את סירובו של המשיב לאפשר לה להתחתן עם בן זוגה בין כותלי בית הסוהר.

אני דוחה את העתירה.

ניתנה והודעה היום, י"ד אייר תשע"ד, 14 מאי 2014, במעמד ב"כ המשיב והעותרת.

אברהם טל, שופט

נשיא

החלטות נוספות בתיק
תאריך כותרת שופט צפייה
19/05/2014 החלטה מתאריך 19/05/14 שניתנה ע"י אברהם טל אברהם טל צפייה