טוען...

כתילי

תאופיק כתילי24/04/2014

בפני כב' סגן הנשיא תאופיק כתילי

העוררת

מדינת ישראל

נגד

המשיב

נג'ואן עואבדה

<#1#>

נוכחים:

בשם העוררת – מפקח אביב בנזינו

בשם המשיב – עו"ד מוסטפא אבו אחמד

המשיב – הובא [ע"י הליווי]

פרוטוקול

ב"כ העוררת: חוזר על נימוקי הערר. כמו כן מגיש מסמך נוסף לעיון בית המשפט. מגיש את תיק החקירה ודו"ח סודי לעיון בית המשפט. הערר מוגש בעקבות החלטת בית משפט קמא להאריך את מעצרו של המשיב עד השעה 22:00. בתיק החקירה מצויות פעולות חקירה שיש לבצע, פעולות חקירה רבות. מדובר באירוע חמור של זריקת רימון. המשיב שבפנינו נקשר לאירוע, הראיה הינה ראיה קבילה שנתמכת בדברים נוספים בתיק, הפניתי את בית המשפט רק בדיון עכשיו לדבר שאני שמתי לב שאני חושב שלא היה בפני בית המשפט קמא. עקב פעולות החקירה המצויות בתיק, עקב חומרת העבירה עצמה קיים חשש לשיבוש חקירה מצד המשיב. קיימת מסוכנות גבוהה מצד המשיב. מדובר במתלונן שזה לא הפעם הראשונה שמנסים לפגוע בו. קיים סכסוך והרקע לסכסוך מובא במידע מודיעיני הקיים בתיק. על כן אבקש לקבל את הערר ולהאריך את מעצרו של המשיב כך שנוכל להשלים ולבצע את הפעולות. ביקשתי שהמעצר יוארך עד ליום 28.4.14 ולכן אבקש שהערר יתקבל.

ב"כ המשיב: מבלי להכביר במילים לדעתי המשטרה עושה טעות גדולה. הגיעו להארכה ראשונה בבית משפט לאחר שנציג המשטרה השיב לשאלות שנשאלו על ידי ובהמלצת בית המשפט הוארך מעצרו ליום אחד. בית המשפט אמר שהוא רוצה לראות פעולה אחת שתעשה. היום הגענו לבית המשפט ושוב מקבלים בקשה נוספת של 5 ימים, בית המשפט עיין בחומר הראיות לפני שהתחלתי לחקור את נציג המשטרה והמליץ לחברי לשחרר בתנאים. נציג המשטרה התייעץ עם הקצינים והשיב כי אינו יכול לחיות עם שחרור. הבאנו כולנו שבתיק הזה מהשאלות לא נעשה דבר ולא חצי דבר. המשטרה ישבה בחיבוק ידיים ולא ניצלה את הזמן שניתן לה על ידי בית המשפט. אני חושב שלא נפל שום פגם בהחלטת בית המשפט קמא. ההחלטה היא עניינית, לא נפל שום פגם ויש לדחות את הערר על הסף.

ב"כ הצדדים: מקבלים את המלצת בית המשפט, לפיה החלטתה של כב' השופטת במביליה תבוטל, יאורך מעצרו של המשיב עד ליום א' 27.4.14 שעה 16:00. התביעה מתחייבת לעשות כל אשר ביכולתה להשלים את פעולות החקירה שפורטו בדו"ח הסודי אשר הוגש לעיונו של בית המשפט כדי להביא להשלמתה של החקירה.

<#2#>

החלטה

לאור הסכמת ב"כ הצדדים, אני מורה על קבלת הערר, ביטול החלטתה של כב' השופטת במביליה מיום 24.4.14.

מעצרו של המשיב יוארך עד ליום א' 27.4.14 שעה 16:00.

משטרת ישראל תעשה כל אשר ביכולתה להביא להשלמת פעולות החקירה וסיום החקירה, ככל שהדבר מתאפשר.

<#3#>

ניתנה והודעה היום כ"ד ניסן תשע"ד, 24/04/2014 במעמד הנוכחים.

תאופיק כתילי, סגן נשיא

הוקלד על ידי סיגל בן יהודה

החלטות נוספות בתיק
תאריך כותרת שופט צפייה
24/04/2014 כתילי תאופיק כתילי צפייה
צדדים בהליך
תפקיד שם בא כוח
עורר 1 - מבקש מדינת ישראל
משיב 1 - חשוד נגואן עואבדה (עציר)