טוען...

החלטה מתאריך 06/07/14 שניתנה ע"י אברהם טל

אברהם טל06/07/2014

לפני כב' השופט אברהם טל - נשיא

העותר

אברהם טרקאי

נגד

המשיב

שירות בתי הסוהר

נוכחים:

העותר

ב"כ המשיב עו"ד אפרת פלד הרוש

פרוטוקול

העותר: חוזר על העתירה.

ב"כ המשיב: מגישה כתב תשובה.

העותר: עיינתי בכתב התשובה. אני נשפטתי לתקופה ארוכה של 12 שנים. אני רוצה התחלה חדשה. כשאני הייתי במאסר בכלא השרון התחלתי טיפול עם העו"ס, שיחות פרטניות, וזה עזר לי להתקדם וכעת הרבה דברים יותר חיוביים ופה גם ביקשתי שיחות עם העו"ס אך הם אמרו שאין תקציב.

ב"כ המשיב: כרגע אין מועד לפתיחת הקבוצה בשנת 2015. הקבוצות נפתחות אחת לשנה. כרגע מתקיימת קבוצה וכשהיא תסתיים יתחילו המיונים של שנת 2015. העותר יכול להיכנס לקבוצה של 2015, קבוצה פסיכו חינוכית, ומאוחר יותר הוא ייבחן על ידי מב"ן שלא יוכל להיכנס לקבוצה זו אך יטופל במסגרת אחרת עד שמב"ן יוכל לטפל.

העותר ייבדק על ידי מב"ן לקראת דצמ' 2014.

החלטה

העותר מרצה 12 שנות מאסר בגין עבירות מין, איומים והתפרצות, והוא מבקש להשתלב בטיפול בהמשך לשיחות פרטניות עם העו"ס שקיים.

המשיב מתנגד לעת הזו לשלב את העותר בהליך טיפולי בקבוצה פסיכו חינוכית שכן הקבוצה שנפתחה לאחרונה איננה מתאימה לעותר מבחינת יתרת המאסר הארוכה יחסית למשתתפי הקבוצה.

מכתב התשובה עולה שמועמדות העותר להשתתף בקבוצה פסיכו חינוכית תיבחן לקראת פתיחת קבוצה קרובה במהלך שנת 2015, אליה יתאים מבחינת יתרת המאסר.

חזקה על המשיב שישלב את העותר בהליכים טיפוליים אליהם יימצא מתאים ובהם יסכים להשתתף, גם אם לא מדובר בקבוצה פסיכו חינוכית, על מנת לא לנתק את ההליך הטיפולי שבו נמצא העותר במסגרת שיחות פרטניות עם העו"ס.

לאור כל האמור לעיל, אני דוחה את העתירה.

ניתנה והודעה היום, ד' תמוז תשע"ד, 2 יולי 2014, במעמד ב"כ המשיב והעותר.

אברהם טל, שופט

נשיא