טוען...

החלטה מתאריך 20/06/14 שניתנה ע"י אביב שרון

אביב שרון20/06/2014

בפני כב' השופט אביב שרון

המבקשים

מדינת ישראל

נגד

החשודים

כריסטיאן ורחל

<#2#>

נוכחים:

ב"כ המבקשת רס"מ אורן ששון

ב"כ החשוד עו"ד אבי כהן

החשוד הובא

פרוטוקול

ב"כ המבקשת:

מגיש תיק החקירה לעיון בימ"ש.

ב"כ המבקשת משיב לשאלות:

ש. התיק היה אתמול בתביעות ואין לך הצהרת תובע.

ת. נכון. ויש גם פעולות השלמה.

ש. המתלוננת עצמה גם היתה בתביעות אמש.

ת. נכון.

ש. זה נעשה כדי להתרשם ממנה.

ת. כן.

ש. החשוד מסר לכם מהטלפון שלו והראה להם את הפגיעה שפגעה המתלוננת ברכבו, וגם הראה את האיומים, האם החומר הזה הראתם לשופט.

ת. את הדיסק לא. אבל יש את....

ש. במקום הוא מזמין משטרה ומגיעה המשטרה מה קרה היא אמרה שהוא תוקף אותה כבר שנתיים שלוש. הסוהרת הזו שמספרת שהוא תוקף אותה האם יש לה הסבר מדוע לא הגישה תלונה נגדו.

ת. זה מופיע בפני בימ"ש.

ש. האם יש עליה איזה שהוא סימן חבלה או שהיא הלכה איזה שהיא פעם לרופא. על החשוד יש סימן ברגל שהיא נשכה אותו.

ת. אני לא ראיתי.

ב"כ המבקשת:

חוזר על נימוקי הבקשה ומוסיף כי לדברי הקצין החוקר מדובר בתיק חמור של אלימות. החשוד בשלב זה חייב להיות תחת סורג ובריח עד שיתבררו כל הדברים. יש לחקור תיק זה לעומק. מדובר בחשוד אובססיבי ולאור אמירות כאלה אסור לבימ"ש לשחרר חשוד כזה ממעצר. הוא מאשר את מה שאמרו לגברי החברה. אנו סבורים לאור אמירות החשוד והמתלוננת כי בשלב זה יש חשש גדול לשיבוש.

ב"כ החשוד מסכם:

באתי היום לבימ"ש לקבל הצהרת תובע וכתב אישום כפי שהורתה אתמול כב' השופטת בן שלמה. באתי היום להסכים למעצר כיוון שאתמול בערר לאחר שהוא עצור 6 ימים אמרה השופטת שכתב האישום צריך כבר להיות מוגש או למצער הצהרת תובע. לאור זאת הסכמתי למחיקת הערר. נאמר כי החקירה מוצתה והולכים עם התיק והמתלוננת כבר נמצאת בתביעות. אנו באים היום כאילו כלום. המתלוננת כנראה סיפרה דברים נוספים בפני התביעות שרצו להתרשם ממנה. השופטת אמרה שיש כאן גרסה מול גרסה ויש חלופה מרוחקת ואין סכין ואין סימני אלימות. חברי לא רצה להגיד את ההסבר אבל צריך הגיון מדוע סוהרת....החשוד נוסע עם חברים והיא רודפת אחריו עם הרכב והוא כועסת שהוא רוצה לעזוב אותה. הגרסה שלו כל כך הגיונית והגרסה שלה לא ישירה. בשביל מה היא רודפת אחריו. הוא מזמין את המשטרה אם הוא יודע שהוא תוקף הוא יזמין משטרה כשהוא על כרעי תרנגולת. לאחר שהגיעה המשטרה היא החלה בסיפורים. המשפחה הגיעה במיוחד כשהם גרים בחדרה. אין טענה כי הוא הפר את תנאי מעצר הבית. היום הם מבינים שאסור שתהיה לו שום גישה לטלפון. מה עושה המשטרה כל ה-7 ימים האלה מה-14.6. אין כלום שתומך בגרסה שלה. ואז הוארך מעצרו בעוד יומיים. ברור שצריך לחקור. המשפחה נמצאת כאן והגיעה במיוחד. את הסיפור החדש שסיפרה בפני התובעת למה היא לא סיפרה. אני מבין שיש לה עימות איתו. אני מבין שיש חומר וצריך לחקור אבל כשהוא....אני מציע כי עו"ד ליבוביץ יתייצב ויאמר אם לא היה אתמול הצהרה שהיום תוגש הצהרת תובע ובגלל זה מחקתי את הבקשה. מענישים אותו על הטפשות שלו שהוא התקשר אליה. אם השופטת בן שלמה היתה יודעת שהיום באים עם בקשת הארכת מעצר ימים נוספת היתה משחררת. אם המתלוננת שלא התלוננה במשך שנתיים ויש פה בחור בן 19 האם בגלל שיחת הטלפון הזו שהוא התקשר אליהו בגלל עצור כבר 3 ימים נוספים ואנו רואים כי רצו להגיש הצהרת תובע ואין את זה. אז אני מבין שצריך לחקור אבל אני מבקש כי זה ייעשה כאשר הוא יהיה בחדרה. הרי אפשר להאריך את המעצר שלו בלי סוף. אם היה בפני בימ"ש את הדיסק שבו שומעים את המתלוננת שאומרת שהיא תעזוב אותו אז אני מבין שהתיק חמור על איומים אבל אני רוצה לדעת אם בפני בימ"ש יש הסבר מדוע במשך שנתיים לא הגישה תלונות נגדו. כשהוא נמצא במעצר בית ולאחר מכן עוד 3 ימים עצור אני חושב כי להאריך פעם נוספת אינו הדבר הנכון. בעקבות הגרסה הכבושה של המתלוננת נעשו הפעולות האלה היום.

החשוד:

התקשרתי אליה כי רק רציתי להגיד לה שאני רוצה את הדברים שלי שנמצאים בבית איפה שגרתי איתה. לא אמרתי לה שאני אבוא. אני מוכן לחתום על זה שאני לא אתקשר אליה יותר. יש כאן את אבא שלי ואשתו שיכול ללכת לבד לקחת את הדברים האלה. אני כבר 6 ימים במעצר. השיחה היתה מהטלפון של אחותי הקטנה בת 11. אני מודה שלא הטרדתי אותה אלא רק רציתי לדעת מתי אני כול לקחת את הדברים שלי. בן אדם שנוסע אחריך 100 ונכנס בך זה לא אדם נורמלי. ההורים שלי יחתמו עלי שאני לא מתקרב לטלפון. אני מסכים

ב"כ החשוד:

אני שומע את הערות בימ"ש לפיהן בעת הדיון בערר אצל כב' השופטת בן שלמה המתלוננת שהתה במשרדי התביעות וראויינה על ידי הפרקליטה. עוד אני שומע שבעקבות הראיון אצל הפרקליטה נגבתה ממנה הודעה נוספת בשעה 14:57 שבעקבותיה הגישה המשטרה היום נספח להארכת מעצר ובו פעולות חקירה לביצוע, לרבות חקירת עדים שעל פי גרסת המתלוננת היו עדים לחלק מהאירועים. מקובל עלי כי על המשטרה לחקור אות אותם וקיים חשש לשיבוש מצד החשוד ואולם אם עד יום א' בשעה 14:00 לא תגיע המשטרה עם הצהרת תובע, ולא תבצע את פעולות החקירה אזי יש להורות על שחרור של החשוד ביום א' הקרוב.

ב"כ המשטרה:

בדעתנו לבצע את פעולות החקירה 1, 7, 9, ו-10 האמורות בתרשומת התובעת מתביעות שפלה, שיתכן וחלק מהם מבוצעות גם עתה. נשלחה על ידי לקצין החקירות על מנת לבצע את פעולות החקירה האלה בדחיפות ולכן נבקש הארכת מצער החשוד עד ליום א' בשעה 14:00 על מנת למצות את החקירה.

<#3#>

החלטה

נוכח הסכמת הצדדים, מוארך בזאת מעצרו של החשוד עד ליום 22.6.14 שעה 14:00, שאז יובא החשוד בפני בימ"ש.

על המשטרה לבצע את פעולות החקירה, ובמידה ולא תוצג בפני בימ"ש בדיון הקרוב הצהרת תובע, תישקל בכובד ראש ובחיוב החלטה לשחרור החשוד ממעצרו.

שב"ס יקבל ביגוד שיובא לחשוד, על פי הנוהלים.

<#4#>

ניתנה והודעה היום כ"ב סיוון תשע"ד, 20/06/2014 במעמד הנוכחים.

אביב שרון, שופט

החלטות נוספות בתיק
תאריך כותרת שופט צפייה
20/06/2014 החלטה מתאריך 20/06/14 שניתנה ע"י אביב שרון אביב שרון צפייה
צדדים בהליך
תפקיד שם בא כוח
מבקש 1 מדינת ישראל לא מזוהה לא מזוהה
חשוד 1 כריסטיאן ורחל